AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #41 Skrevet 24. november 2018 5 minutter siden, Devilheart skrev: Ok, i så fall så prøver jeg å hinte til noe, men kanskje du ikke vil ha en tyrker som også henger på KG.. 🙄 Umulig å si at der og der er det bra folk, det er prinser og ulver overalt. Men kan være enig at sørlige områder har større andel av skjørtejegere siden nordiske damer er veldig ettertraktet der. Det avhenger også av familiens moral og ønsker. De fleste ønsker naturligvis noen som passer til familien, men som nevnt, unntak gjøres hvis damen er bra nok. du prøver å hinte til at ... du er en tyrker som søker norsk kjæreste? 😛 at du er på kg trenger ikke være noe problem, men måten vi møtes på haha. jeg liker å møte folk irl. og mer tilfeldig. Anonymkode: 4f26c...0ac
Devilheart Skrevet 24. november 2018 #42 Skrevet 24. november 2018 To fremmede brukere som skrives i et nettforum, kan ikke bli mer tilfeldig enn det. Bare send en PM du, hva har du å tape? 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #43 Skrevet 24. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre HVOR i Tyrkia han er fra? For dette hører jeg ikke noe om blandt "mine" tyrkiske bekjente. Mennene finner seg damer som ikke er i deres slekt, men mange av de drikker og fester også da. Skal de liksom få unger med sine onkler?! Kan du tyrkisk? og dette er da ikke lov i Norge? Anonymkode: 4f26c...0ac Hvor han er fra Tyrkia er ikke relevant. Dette er noe de ALDRI prater om rundt venner og bekjente selvfølgelig. Derfor har du mest sannsynlig aldri hørt om dette. Det er en del av kulturen fordi de vil ha en stor familie med samme gener (fordi de kjenner hverandre og stoler på hverandre).. Dette var svaret jeg fikk av halvsøster når jeg spurte. Hva vet Norge om de er familie? De drar til Tyrkia og har bryllup med familiemedlemmet og henter dem til Norge etter det. Helt vanlig å gifte seg med onkel eller fetter både i Tyrkia og andre muslimske land. (Ikke alle land) Anonymkode: 2f302...742
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #44 Skrevet 24. november 2018 16 minutter siden, Devilheart skrev: To fremmede brukere som skrives i et nettforum, kan ikke bli mer tilfeldig enn det. Bare send en PM du, hva har du å tape? men da vet du navnet mitt og hvem jeg er hvis du får facebooken elns 😕 Jeg er i en livssituasjon også, jeg har det ikke sånn veldig bra nå. men det hadde jo vært interessant å gjøre det! Men når det er over nett slik, er så redd vi skal bli skuffa, eller en av oss! er nok litt for feig. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #45 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor han er fra Tyrkia er ikke relevant. Dette er noe de ALDRI prater om rundt venner og bekjente selvfølgelig. Derfor har du mest sannsynlig aldri hørt om dette. Det er en del av kulturen fordi de vil ha en stor familie med samme gener (fordi de kjenner hverandre og stoler på hverandre).. Dette var svaret jeg fikk av halvsøster når jeg spurte. Hva vet Norge om de er familie? De drar til Tyrkia og har bryllup med familiemedlemmet og henter dem til Norge etter det. Helt vanlig å gifte seg med onkel eller fetter både i Tyrkia og andre muslimske land. (Ikke alle land) Anonymkode: 2f302...742 hvorfor prater de ikke om det? fordi det føles som en skam? Anonymkode: 4f26c...0ac
Morpheus Skrevet 24. november 2018 #46 Skrevet 24. november 2018 Her er det bare å flytte til tyrkia og prøve å få deg en jobb og kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #47 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvorfor prater de ikke om det? fordi det føles som en skam? Anonymkode: 4f26c...0ac Det kan jeg ikke svare på, jeg vet ikke. Mest sannsynlig snakker de ikke om det fordi det er unormalt i Norge. Anonymkode: 2f302...742
Devilheart Skrevet 24. november 2018 #48 Skrevet 24. november 2018 (endret) Forstår deg veldig godt. Har jo mine ting også, og skal ikke akkurat utlevere livsshistoriene våre med en gang. Er bare brukernavnet som blir avslørt. Kunne bare tatt en kort introduksjon, og se hvor det fører hen. Som sagt, ingenting å tape på det, og mye letttere å slette og glemme en tekst, enn et ansikt og verbal samtale. Glemte å svare istad om forhold, men generelt så betyr ikke nasjonaltiet så mye når alt det andre klaffer. Endret 24. november 2018 av Devilheart
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #49 Skrevet 24. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: men da vet du navnet mitt og hvem jeg er hvis du får facebooken elns 😕 Jeg er i en livssituasjon også, jeg har det ikke sånn veldig bra nå. men det hadde jo vært interessant å gjøre det! Men når det er over nett slik, er så redd vi skal bli skuffa, eller en av oss! er nok litt for feig. Anonymkode: 4f26c...0ac Om du virkelig er interessert i å få deg en tyrkisk kjæreste, så bør du jo ta sjansen og ikke feige ut når du får tilbud om tips! Anonymkode: 04eb8...4fe 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #50 Skrevet 24. november 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du virkelig er interessert i å få deg en tyrkisk kjæreste, så bør du jo ta sjansen og ikke feige ut når du får tilbud om tips! Anonymkode: 04eb8...4fe det er ikke slik at bare han er tyrker så faller jeg for han. Var en tyrkisk mann som var interessert i meg, han var ikke engang muslim, jeg fantes ikke interessert. Han bor i Tyrkia også. Jeg er bare så redd for å såre noen. Tenk om han liker meg og så liker ikke jeg han slik jeg hadde håpet på! Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #51 Skrevet 24. november 2018 34 minutter siden, Devilheart skrev: Forstår deg veldig godt. Har jo mine ting også, og skal ikke akkurat utlevere livsshistoriene våre med en gang. Er bare brukernavnet som blir avslørt. Kunne bare tatt en kort introduksjon, og se hvor det fører hen. Som sagt, ingenting å tape på det, og mye letttere å slette og glemme en tekst, enn et ansikt og verbal samtale. Glemte å svare istad om forhold, men generelt så betyr ikke nasjonaltiet så mye når alt det andre klaffer. jeg tenker på det. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #52 Skrevet 24. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ok, dette er jeg ikke så inni. Men jeg spurte hun over om det er normalt i Tyrkia. Og om onklene egentlig vil gifte seg med sine nieser! De er da ikke forelsket i niesene sine! Anonymkode: 4f26c...0ac Veldig normalt av det jeg har forstått, og siden du spør så er pappa fra Istanbul. Onklene vet allerede at de skal gifte seg når broren eller søsteren skal få barn. Det er sånn det bare er. Pappa sa selv til meg at halvsøsteren min var ikke så begeistret over å gifte seg med onkel, men pappa bestemte dette. Hun andre halvsøsteren min er gift med fetter. Altså, jeg spyr...av tanken Anonymkode: 2f302...742
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #53 Skrevet 24. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig normalt av det jeg har forstått, og siden du spør så er pappa fra Istanbul. Onklene vet allerede at de skal gifte seg når broren eller søsteren skal få barn. Det er sånn det bare er. Pappa sa selv til meg at halvsøsteren min var ikke så begeistret over å gifte seg med onkel, men pappa bestemte dette. Hun andre halvsøsteren min er gift med fetter. Altså, jeg spyr...av tanken Anonymkode: 2f302...742 men hvordan føles forelskelse for disse? Er det ikke jævla kjipt å forelske seg i noen og så måtte gifte seg med en yngre slektning? Så sjansen er kanskje stor for at hvis jeg finner en så er han eller skal gifte seg med niesen sin.. Det er dette som suger så med Tyrkia. Fint land, jeg trivdes utrolig godt. Det var som å komme hjem. Har reist mye, men aldri følt meg hjemme slik som der. Men så er det dette som kommer på kjøpet. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #54 Skrevet 24. november 2018 Halvsøster sa at man blir vant til det, om det er forelskelse vet hun ikke. Hun vet bare at de ikke har noe annet valg. Er ikke nødvendigvis veldig stor aldersforskjell mellom dem. Vil bare påpeke også at kvinnene i familien til pappa ikke går i hijab og er ganske modernisert og både kona og døtrene røyker, men aldri foran pappaen sin pga respekt. Anonymkode: 2f302...742
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #55 Skrevet 24. november 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: men hvordan føles forelskelse for disse? Er det ikke jævla kjipt å forelske seg i noen og så måtte gifte seg med en yngre slektning? Så sjansen er kanskje stor for at hvis jeg finner en så er han eller skal gifte seg med niesen sin.. Det er dette som suger så med Tyrkia. Fint land, jeg trivdes utrolig godt. Det var som å komme hjem. Har reist mye, men aldri følt meg hjemme slik som der. Men så er det dette som kommer på kjøpet. Anonymkode: 4f26c...0ac Halvsøster sa at man blir vant til det, om det er forelskelse vet hun ikke. Hun vet bare at de ikke har noe annet valg. Er ikke nødvendigvis veldig stor aldersforskjell mellom dem. Vil bare påpeke også at kvinnene i familien til pappa ikke går i hijab og er ganske modernisert og både kona og døtrene røyker, men aldri foran pappaen sin pga respekt. Anonymkode: 2f302...742
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #56 Skrevet 24. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halvsøster sa at man blir vant til det, om det er forelskelse vet hun ikke. Hun vet bare at de ikke har noe annet valg. Er ikke nødvendigvis veldig stor aldersforskjell mellom dem. Vil bare påpeke også at kvinnene i familien til pappa ikke går i hijab og er ganske modernisert og både kona og døtrene røyker, men aldri foran pappaen sin pga respekt. Anonymkode: 2f302...742 ok, takk for svar. Men det er skremmende at en såpass moderne familie kan være såpass religiøs. til og med i Norge. Hva skjer hvis dine søstre forelsker seg i en norsk mann? da må de da si at de er gift med sin onkel? eller bare holde seg unna ?! kjærlighetssorg hele livet kommer de til å ha. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #57 Skrevet 25. november 2018 On 11/14/2018 at 1:35 AM, AnonymBruker said: men det virker så vanskelig! Jeg vet det finnes bra, men når jeg hører hva folk sier så virker alt slik så vanskelig. Jeg har vært mye i Tyrkia, og jeg føler meg så mye mer hjemme der enn hva jeg gjør andre steder. Men akkurat fra Tyrkia har jeg aldri lyst til å dra. Gruer meg hele tiden til å dra tilbake til Norge og savner det med en gang. Jeg kjenner til ei som giftet seg med en derfra og de har nå vært gift i 3 år. Jeg kjenner henne ikke så godt at jeg kan spørre. Ellers har jeg snakket med bekjente som har slekt som har både giftet seg og skillet seg, uten at det ble sagt noe negativt om det. Dessuten synes jeg tyrkere generelt er mer attraktive enn norske. selv om det finnes mer eller mindre i begge land . Det jeg synes er så forbanna synd er at det koster å få en til Norge. Og all tiden en må bruke på å bli kjent. Det er tross alt et land med annen kultur og økonomi, så det gjelder å bli kjent med noen. Jeg kommer aldri til å hoppe inn i et forhold på den måten. Jeg orker ingen negative, bedrevitende kommentarer på hvor dårlig Tyrkia er. Den politiske situasjonen suger, og økonomien kunne vært bedre, men det er virkelig som om jeg hører til der. Jeg driver å lærer meg språket sånn i tilfelle jeg skulle flytte dit. Anonymkode: 4f26c...0ac Kan du ikke bare finne deg en mann som vil flytte til Tyrkia sammen med deg? Høres jo ut som det er landet du liker. Ikke mannfolkene der.... Anonymkode: 4eaea...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #58 Skrevet 25. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: ok, takk for svar. Men det er skremmende at en såpass moderne familie kan være såpass religiøs. til og med i Norge. Hva skjer hvis dine søstre forelsker seg i en norsk mann? da må de da si at de er gift med sin onkel? eller bare holde seg unna ?! kjærlighetssorg hele livet kommer de til å ha. Anonymkode: 4f26c...0ac Absolutt. Det har ingenting med religion å gjøre, tenker jeg. Det er kulturen som spiller rolle her. Altså, halvsøster må ikke nødvendigvis spise halal..men er gift med fettern sin og hun andre med onkelen sin. De har ikke tid til å finne seg en mann der ute. De jobber i 8 timer og sitter hjemme resten av dagen. Passer på barna, lager mat og husarbeid, mens mannen er borte hele dagen og kommer for å spise og sove..så ut igjen. Høres ut som om jeg er en grusom halvsøster..men jeg er hverken muslim eller tilhører den kulturen der. Det er hyggelig å komme på besøk og spise god tyrkisk mat og drikke te med dem. Men føler meg ikke hjemme overhodet, selv om vi har samme far og blod. Anonymkode: 2f302...742
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #59 Skrevet 25. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: ok, takk for svar. Men det er skremmende at en såpass moderne familie kan være såpass religiøs. til og med i Norge. Hva skjer hvis dine søstre forelsker seg i en norsk mann? da må de da si at de er gift med sin onkel? eller bare holde seg unna ?! kjærlighetssorg hele livet kommer de til å ha. Anonymkode: 4f26c...0ac De sier ikke at de er gift med sin onkel. Det er ikke noe man prater om utenfor huset Anonymkode: 2f302...742
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #60 Skrevet 25. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt. Det har ingenting med religion å gjøre, tenker jeg. Det er kulturen som spiller rolle her. Altså, halvsøster må ikke nødvendigvis spise halal..men er gift med fettern sin og hun andre med onkelen sin. De har ikke tid til å finne seg en mann der ute. De jobber i 8 timer og sitter hjemme resten av dagen. Passer på barna, lager mat og husarbeid, mens mannen er borte hele dagen og kommer for å spise og sove..så ut igjen. Høres ut som om jeg er en grusom halvsøster..men jeg er hverken muslim eller tilhører den kulturen der. Det er hyggelig å komme på besøk og spise god tyrkisk mat og drikke te med dem. Men føler meg ikke hjemme overhodet, selv om vi har samme far og blod. Anonymkode: 2f302...742 ok, veldig trist at det er slik der det er så fint. Det er en tyrkisk mann som pleier å ta kontakt av og til, men vi har ikke datet. kanskje jeg bare skal gå ut i fra at han er gift med niesen sin da...for han tilbringer en del tid med henne. 😕 virker ikke som de er glad i sine koner...hvis det er slik at de aldri er hjemme. Anonymkode: 4f26c...0ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå