AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 men det virker så vanskelig! Jeg vet det finnes bra, men når jeg hører hva folk sier så virker alt slik så vanskelig. Jeg har vært mye i Tyrkia, og jeg føler meg så mye mer hjemme der enn hva jeg gjør andre steder. Men akkurat fra Tyrkia har jeg aldri lyst til å dra. Gruer meg hele tiden til å dra tilbake til Norge og savner det med en gang. Jeg kjenner til ei som giftet seg med en derfra og de har nå vært gift i 3 år. Jeg kjenner henne ikke så godt at jeg kan spørre. Ellers har jeg snakket med bekjente som har slekt som har både giftet seg og skillet seg, uten at det ble sagt noe negativt om det. Dessuten synes jeg tyrkere generelt er mer attraktive enn norske. selv om det finnes mer eller mindre i begge land . Det jeg synes er så forbanna synd er at det koster å få en til Norge. Og all tiden en må bruke på å bli kjent. Det er tross alt et land med annen kultur og økonomi, så det gjelder å bli kjent med noen. Jeg kommer aldri til å hoppe inn i et forhold på den måten. Jeg orker ingen negative, bedrevitende kommentarer på hvor dårlig Tyrkia er. Den politiske situasjonen suger, og økonomien kunne vært bedre, men det er virkelig som om jeg hører til der. Jeg driver å lærer meg språket sånn i tilfelle jeg skulle flytte dit. Anonymkode: 4f26c...0ac 1
wintergirl Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Får håpe du blir en av de heldige som møter en tyrker som er snill og faktisk elsker deg uten baktanker. Sikkert noen damer her som har erfaring på det. Skal aldri si aldri😊 Lykke til ❤ 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 Godt vi er forskjellige 😂 Anonymkode: 1d545...059 10
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, wintergirl skrev: Får håpe du blir en av de heldige som møter en tyrker som er snill og faktisk elsker deg uten baktanker. Sikkert noen damer her som har erfaring på det. Skal aldri si aldri😊 Lykke til ❤ Takk. Når jeg er der er det jo veldig fint, men jeg datet ingen. De er så forskjellige som alle andre, men det er en del preg av generelt lavere kunnskap "utdannelse" blandt dem. Og deres fremgangsmåte når det kommer til dating, er litt klisje 😕 jeg finner det fort veldig kjedelig. å komme med komplimenter nytter ikke på meg. Det er skikkelig turn off. Og jeg er livredd for iboende religion. Har jo LEST, og noen mener at de kan forandre seg veldig når de har gifet seg, men jeg tenker...folk må da ha merket NOE før de giftet seg med dem?! Aldri i livet om jeg bare gifter meg, og tenker at han skal jeg ha barn med. Jeg skal ikke måtte rette meg etter han. vi skal møtes på halvveien. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 Tyrkiske menn er de verste mennene. Har jobbet med en del i helsesektor i Norge og verre mennesker skal du lete lenge etter. Kan du please flytte ned dit så slipper Norge å få enda en av disse. Anonymkode: 20cdc...1a8 16
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tyrkiske menn er de verste mennene. Har jobbet med en del i helsesektor i Norge og verre mennesker skal du lete lenge etter. Kan du please flytte ned dit så slipper Norge å få enda en av disse. Anonymkode: 20cdc...1a8 Her har vi selvfølgelig en slik bruker ja. Er somaliere og afghanere er bedre alternativ? Er masse frekke menn i Tyrkia, så kan jo ikke si annet. Men det er også mange bra. Hva er det de gjør da som er så ille? blir litt skeptisk og irritert når folk bare kommer med slik, men ikke kan si noe om hva som er grunnen. Anonymkode: 4f26c...0ac
wintergirl Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi selvfølgelig en slik bruker ja. Er somaliere og afghanere er bedre alternativ? Er masse frekke menn i Tyrkia, så kan jo ikke si annet. Men det er også mange bra. Hva er det de gjør da som er så ille? blir litt skeptisk og irritert når folk bare kommer med slik, men ikke kan si noe om hva som er grunnen. Anonymkode: 4f26c...0ac Det er ikke å nekte for at de har sin kultur og kvinnesyn. Det sagt, så finnes det selvsagt bra tyrkiske menn også. Du får isåfall bli godt kjent med en, og se an hvordan familien hans er også. Aldri vært med en tyrker selv, så kan lissom ikke si så mye. Og uansett hvor i verden du kommer, så er det noen ordentlig drittmenn både her og der, Norge også. Og ikke alle tyrkere har dårlig kvinnesyn. Mange støtter sine døtre i alt og kjemper med dem i deres kvinnesak i Tyrkia. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, wintergirl skrev: Det er ikke å nekte for at de har sin kultur og kvinnesyn. Det sagt, så finnes det selvsagt bra tyrkiske menn også. Du får isåfall bli godt kjent med en, og se an hvordan familien hans er også. Aldri vært med en tyrker selv, så kan lissom ikke si så mye. Og uansett hvor i verden du kommer, så er det noen ordentlig drittmenn både her og der, Norge også. Og ikke alle tyrkere har dårlig kvinnesyn. Mange støtter sine døtre i alt og kjemper med dem i deres kvinnesak i Tyrkia. Har så vidt kontakt med en. Ja, det er veldig forskjellig i Tyrkia. Du har kvinner i niquab (disse kan ofte være innvandrere fra Syria) og så har vi hijab som alltid står på kjøkkenet. Så har du de som er mer vestlige, så det er utrolig vanskelig å bedømme på en måte. Anonymkode: 4f26c...0ac
Hadley Skrevet 14. november 2018 #9 Skrevet 14. november 2018 Du kan jo finne en med tyrkisk bakgrunn som er født i Norge. Tyrkisk utseende, vokst opp med norsk kultur og språk.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #10 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, Hadley skrev: Du kan jo finne en med tyrkisk bakgrunn som er født i Norge. Tyrkisk utseende, vokst opp med norsk kultur og språk. Ja, men det må være følelser da. Jeg må ikke på død og liv ha en tyrker. Har truffet et par tyrkere som bor i Norge. De drakk alkohol og festet, men den oppførselen likte jeg ikke. Alt for flørtete synes jeg. men har ikke noe i mot å finne noen der heller altså. jeg liker å virkelig måtte jobbe for ting. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #11 Skrevet 23. november 2018 Er jeg rar? ts. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #12 Skrevet 23. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jeg rar? ts. Anonymkode: 4f26c...0ac Alle mennesker rare, så slapp helt av. Vi har alle våre preferanser og krav 🙂 Finn en mann du liker! Ikke som andre liker 🙂 Folk må slutte å bry seg om hva andre mener....det er en sykdom som dreper oss. Anonymkode: 3c837...66a 3
wintergirl Skrevet 23. november 2018 #13 Skrevet 23. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jeg rar? ts. Anonymkode: 4f26c...0ac Nei, det er du ikke. Ikke noe mer enn oss andre ihverfall😉
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #14 Skrevet 23. november 2018 Er jo mange kjekke tyrkere, og de kan være veldig sjarmerende, så det kan nok være lett å falle for en. Er vel gode og dårlige menn som alle andre steder. Har jobbet med noen tyrkere, og hatt god erfaring med det. Jeg er sammen med en veldig religiøs mann (ikke tyrker) og det kan være vanskelig. Men hvorfor ikke gi det en sjanse bare, om du finner en du virkelig liker. Finne en som ikke er spesielt religiøs, om du bekymrer deg for det Anonymkode: a7173...fd3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #15 Skrevet 23. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jo mange kjekke tyrkere, og de kan være veldig sjarmerende, så det kan nok være lett å falle for en. Er vel gode og dårlige menn som alle andre steder. Har jobbet med noen tyrkere, og hatt god erfaring med det. Jeg er sammen med en veldig religiøs mann (ikke tyrker) og det kan være vanskelig. Men hvorfor ikke gi det en sjanse bare, om du finner en du virkelig liker. Finne en som ikke er spesielt religiøs, om du bekymrer deg for det Anonymkode: a7173...fd3 Hvorfor er de så sjarmerende? Men dette sies jo om italienere også, og de synes jeg ikke er så sjarmerende. Men så synes jeg ikke tyrkere nødvendigvis er bedre enn andre på alle måter, jeg bare trives ekstra godt der og synes utseendet deres ofte er fint. Anonymkode: 4f26c...0ac
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #17 Skrevet 23. november 2018 1 minutt siden, hocane skrev: Landsforræder ass. Nei. Og da regner jeg med dette gjelder de som finner seg svensker, polakker, tyskere, amerikanere osv og da. for ikke å snakke om venstresiden. Anonymkode: 4f26c...0ac
hocane Skrevet 23. november 2018 #18 Skrevet 23. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og da regner jeg med dette gjelder de som finner seg svensker, polakker, tyskere, amerikanere osv og da. for ikke å snakke om venstresiden. Nei for de tilhører vestlig kristen kultur. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #19 Skrevet 23. november 2018 16 minutter siden, hocane skrev: Nei for de tilhører vestlig kristen kultur. ikke sant, og ingen jeg forelsker meg i er typisk nok fra der. men jeg tenker at norge er så "ødelagt" allerede at det gjør ikke noe å evt finne seg en snill tyrker. skal ikke "importere" en for å få enda en islamist hit heller. når alle somalierne får komme som de vil så kan isåfall en tyrker spør du meg 😛 Anonymkode: 4f26c...0ac
Benden Skrevet 24. november 2018 #20 Skrevet 24. november 2018 Mannen min gjennom 14 år er tyrker. Vi har 3 barn sammen. Møtte han på ferie da jeg var 20. Jeg har aldri angret. Han er en god mann. Respekterer meg og viser hver dag sin kjærlighet. Våre barn er døpt, ikke omskjært (altså guttene) og spiser hva de vil (svin). Han er muslim. Jeg kristen. Men vi blander ikke tro og kultur. Lærer barna begge deler og lar de velge, helt uten påvirkning fra oss..dåp er gjort for å slippe voksendåp om de vil konfirmeres. De kan melde seg ut av statskirken. Min mann er blitt mindre troende med årene. Han sliter med å tro etter f.eks isil. Klarer ikke å ha noe til felles med mennesker som det. Er vel ateist i dag selv om han ikke innrømmer det for meg. Men uansett så lenge en evt mann som er troende muslim respekterer din tro bør ikke et være noe problem. Avstand de første årene var tung. Jeg flyttet ned dit og bodde der mange år. Men ikke før etter vi giftet oss. Nå bor vi i Norge og har gjort det siden eldste begynte i barnehage..vi er enig om at Norge er bedre for barna. Veldig lurt å lære seg språket. Jeg kan det og vinner mye på det. Svigers kan ikke engelsk og man kommer langt bedre ut generelt i Tyrkia dersom man kan språket . Dog vet du sikkert at det er mange mange playere f.eks i Alanya. Så vær bevisst. Etter jeg bodde i Tyrkia ble jeg kjent med mange norsk/tyrkiske par..mange har gode og trygge ekteskap. Elsker iallefall min mann. Min eneste kjærlighet. Behandler meg som den prinsessen jeg fortjener å bli behandlet som..aldri angret :) 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå