Gå til innhold

Uenig om vaksinering, hvem får "viljen sin"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Sam French skrev:

Dette behøver ikke å være så vanskelig. De sier at vaksiner ikke forårsaker autisme. Jeg er enig i at vaksiner ikke er den eneste faktoren, for vi ser autisme i uvaksinerte også, men hvor et barn har utviklet seg normalt til å begynne med, og så plutselig mister tilegnede ferdigheter rett etter en vaksine, hører vi bare at barnet ville gjort dette selv om det ikke hadde blitt vaksinert og at det er et tilfeldig sammentreff. Hvis dette stemmer, så hadde vi jo sett enkelte tilfeller i den uvaksinerte befolkningen også. Så hvor er disse tilfellene??

Derfor la jeg fram tallene over for å vise hvordan jeg kunne beregne en viss andel uvaksinerte som ville ha fått regressiv autisme, hvis like mange av dem hadde fått det som de vaksinerte. Tallene er i og for seg ganske konservative, for vi snakker kun om USA, og likevel har jeg aldri funnet noe om regressiv autisme i TOTALT uvaksinerte. 

Tilfeldighet? Selvfølgelig ikke.

Men artiklene du viste til sier jo INGENTING om barna er vaksinert eller ikke? Det står hvor mange som har det generellt av alle barn. Vaksiner er ikke nevt i de to første artiklene en gang. Så hvordan kan du si at regressiv autisme kun er et faktum hos vaksinerte? Du sier jo selv at du ikke finner noe eget studium av kun uvaksinerte. Du bare konkluderer uten å vise til vitenskap. Kun separate artikler som du slår sammen for å forsvare tankegangen din. 

Se forøvrig denne. Her var uvaksinerte med i forskningen:

https://www.autismspeaks.org/science-news/no-mmr-autism-link-large-study-vaccinated-vs-unvaccinated-kids

Jeg vil gjerne se en forskningsartikkel som viser at regressiv autisme KUN finnes hos uvaksinerte. Og jeg vil se en forskningsartikkel som sier at mengden aluminium i vaksiner er årsak til autisme.

Anonymkode: b3012...847

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg som har fulgt et barn til graven virker denne redselen for autisme helt fjollete. Selv om det hadde vært en påvist sammenheng mellom vaksine og autisme, ville jeg valgt å vaksinere.

5% av barna som får meslinger dør og det selv med god helsehjelp.

Anonymkode: c2071...91d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men artiklene du viste til sier jo INGENTING om barna er vaksinert eller ikke? Det står hvor mange som har det generellt av alle barn. Vaksiner er ikke nevt i de to første artiklene en gang. Så hvordan kan du si at regressiv autisme kun er et faktum hos vaksinerte? Du sier jo selv at du ikke finner noe eget studium av kun uvaksinerte. Du bare konkluderer uten å vise til vitenskap. Kun separate artikler som du slår sammen for å forsvare tankegangen din. 

Ok, skal forklare det litt tydeligere:

Det er to typer autisme:

1. Den som man blir født med.

2. Den som kommer til syne senere etter at barnet først har utviklet seg naturlig, (regressiv autisme.)

Artikkelen bare viser hvor mange av de totale med autisme (1.7 prosent av USA’s befolkning) har den regressive typen autisme. Dette skal tilsynelatende være helt likt for uvaksinerte som vaksinerte, skal man tro hva legemiddelindustrien hevder.

Så hvor mange uvaksinerte er det i amerika? Jo ihvertfall 100 000, så etter å regne på det: 100 000 x 0.017 x 0.21 = 357

Så det betyr at 357 av de uvaksinerte skal ha opplevd regressiv autisme i Amerika på snitt. 

Problemet er: vi har ikke sett noen! Ikke én nyhets artikkel, ikke én rapport av noe slag! Hvordan kan man da påstå at vaksiner ikke forårsaker regressiv autisme, eller med andre ord autisme? (Hvis du finner noen, så si ifra.)

Så kommer det åpenbare spørsmålet: hvis de har løyet om dette i så mange år, hva annet ligger skjult?? Hva ville vi funnet om vi endelig hadde studert den uvaksinerte befolkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sam French skrev:

Det er to typer autisme:

2. Den som kommer til syne senere etter at barnet først har utviklet seg naturlig, (regressiv autisme.)

Artikkelen bare viser hvor mange av de totale med autisme (1.7 prosent av USA’s befolkning) har den regressive typen autisme. Dette skal tilsynelatende være helt likt for uvaksinerte som vaksinerte, skal man tro hva legemiddelindustrien hevder.

Så hvor mange uvaksinerte er det i amerika? Jo ihvertfall 100 000, så etter å regne på det: 100 000 x 0.017 x 0.21 = 357

Så det betyr at 357 av de uvaksinerte skal ha opplevd regressiv autisme i Amerika på snitt. 

Problemet er: vi har ikke sett noen! Ikke én nyhets artikkel, ikke én rapport av noe slag! Hvordan kan man da påstå at vaksiner ikke forårsaker regressiv autisme, eller med andre ord autisme? (Hvis du finner noen, så si ifra.)

Så kommer det åpenbare spørsmålet: hvis de har løyet om dette i så mange år, hva annet ligger skjult?? Hva ville vi funnet om vi endelig hadde studert den uvaksinerte befolkning?

Vet du.. at dette er en tapt sak. Jeg spør etter forskning som viser at det ikke eksisterer uvaksinerte blant de med regressiv autisme. Dette har du enda ikke klart å vise meg. De har gjort en forsking på hvor mange av de med autisme som har regressiv autisme, uavhengig av vaksinasjonsstatus. Det kan være både vaksinerte og uvaksinerte blant de. Det at du ikke finner forskning på regressiv aurisme blant kun uvaksinerte er dermed dokumentasjon på at vaksiner gir autisme?? Du er jo helt på bærtur.. og siden jeg har vist deg resultat fra forsking blant både vaksinerte og uvaksinerte i forrige innlegg som viser null sammenheng.. mens du i gjengjeld ikke klarer å vise til NOE annet enn dine egne konspirasjonsteorier viser at jeg aldri vil klare å nå frem uansett. Jeg er sivilingeniør og prosjekterer og beregner broer.. jeg stoler på dokumentert forskning, gjort på riktig måte. Det er metodene jeg velger å benytte for at ikke liv skal gå tapt som følge av brukollaps. Jeg benytter meg ikke av formler en synser har kokkelert frem basert på ingenting. Og det samme bør gjelde vaksi ering. Det er gang på gang konkludert med at vaksiner ikke er farlig og at faren for å dø hvis vi mister flokkimmuniteten er større enn sannsynligheten for å dø av selve vaksinen. Dessuten er INGEN samfunn tjent med å lyge til befolkningen slik at folk blir syke. Det taper samfunnet mye mer penger på enn de tjener på vaksiner.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sam French skrev:

Men hvorfor skal det skrives artikler om akkurat disse barna? Det er vel ikke skrevet artikler om de fleste andre heller?

Anonymkode: 3c5df...885

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet du.. at dette er en tapt sak. Jeg spør etter forskning som viser at det ikke eksisterer uvaksinerte blant de med regressiv autisme. Dette har du enda ikke klart å vise meg. De har gjort en forsking på hvor mange av de med autisme som har regressiv autisme, uavhengig av vaksinasjonsstatus. Det kan være både vaksinerte og uvaksinerte blant de. Det at du ikke finner forskning på regressiv aurisme blant kun uvaksinerte er dermed dokumentasjon på at vaksiner gir autisme?? Du er jo helt på bærtur.. og siden jeg har vist deg resultat fra forsking blant både vaksinerte og uvaksinerte i forrige innlegg som viser null sammenheng.. mens du i gjengjeld ikke klarer å vise til NOE annet enn dine egne konspirasjonsteorier viser at jeg aldri vil klare å nå frem uansett. Jeg er sivilingeniør og prosjekterer og beregner broer.. jeg stoler på dokumentert forskning, gjort på riktig måte. Det er metodene jeg velger å benytte for at ikke liv skal gå tapt som følge av brukollaps. Jeg benytter meg ikke av formler en synser har kokkelert frem basert på ingenting. Og det samme bør gjelde vaksi ering. Det er gang på gang konkludert med at vaksiner ikke er farlig og at faren for å dø hvis vi mister flokkimmuniteten er større enn sannsynligheten for å dø av selve vaksinen. Dessuten er INGEN samfunn tjent med å lyge til befolkningen slik at folk blir syke. Det taper samfunnet mye mer penger på enn de tjener på vaksiner.....

Er du seriøs? Det har ALDRI vært en studie som sammenligner vaksinerte og uvaksinerte (bortsett fra denne og et par andre, som ikke er store nok til å gi troverdige resultater: https://www.oatext.com/Pilot-comparative-study-on-the-health-of-vaccinated-and-unvaccinated-6-to-12-year-old-U-S-children.php Forresten, ta en titt på autisme forskjellene her om du vil som en pekepinn på hva vi ville finne om en større studie ble gjort)

Derfor kan jeg selvfølgelig ikke henvise til dokumentasjon på de uvaksinerte, det er jo liksom hele poenget!

Som jeg sa tidligere, er studien du linket ikke med HELT uvaksinerte. Det de mener med «unvaccinated», er at de ikke har hatt MMR vaksinen fordi det er denne som studeres.

Men hvorfor skal det skrives artikler om akkurat disse barna? Det er vel ikke skrevet artikler om de fleste andre heller?

Det er kun en omfattende studie som sammenligner helt uvaksinerte med vaksinerte som kan bevise eller avkrefte årsakssammenheng mellom vaksiner og andre sykdommer. Epidemiologiske studier kan bare vise assosiasjoner.  Derfor blir ikke en slik studie gjort.

Men selv uten en slik studie, ville man kunne finne enkelttilfeller. Når ikke engang disse finnes, er det ingen hold i påstanden om at vaksiner ikke forårsaker autisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Sam French said:

Det er to typer autisme:

Det at mennesker faktisk diskuterer og argumenterer påndette viset, gjør at jeg mister håpet på menneskeheten litt. 

Anonymkode: ebc19...669

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sam French skrev:

Er du seriøs? Det har ALDRI vært en studie som sammenligner vaksinerte og uvaksinerte (bortsett fra denne og et par andre, som ikke er store nok til å gi troverdige resultater: https://www.oatext.com/Pilot-comparative-study-on-the-health-of-vaccinated-and-unvaccinated-6-to-12-year-old-U-S-children.php Forresten, ta en titt på autisme forskjellene her om du vil som en pekepinn på hva vi ville finne om en større studie ble gjort)

Derfor kan jeg selvfølgelig ikke henvise til dokumentasjon på de uvaksinerte, det er jo liksom hele poenget!

Som jeg sa tidligere, er studien du linket ikke med HELT uvaksinerte. Det de mener med «unvaccinated», er at de ikke har hatt MMR vaksinen fordi det er denne som studeres.

Det er kun en omfattende studie som sammenligner helt uvaksinerte med vaksinerte som kan bevise eller avkrefte årsakssammenheng mellom vaksiner og andre sykdommer. Epidemiologiske studier kan bare vise assosiasjoner.  Derfor blir ikke en slik studie gjort.

Men selv uten en slik studie, ville man kunne finne enkelttilfeller. Når ikke engang disse finnes, er det ingen hold i påstanden om at vaksiner ikke forårsaker autisme.

Altså.. her sier du det selv. Det finnes ingen studier som kan koble autisme til vaksine.. Siden det ikke er gjort studier på uvaksinerte alene. Igjen, det eneste du viser til er andel mennesker som har autisme GENERELT i en befolkning UAVHENGIG av vaksinasjonsstatus.. og antall uvaksinerte generelt i en befolkning. Du viser ikke til NOE som kan tilsi at autisme skyldes vaksiner. Det du sier er at INGEN VET.. at det ikke finnes forskning! Ergo, det kan faktisk hende det ikke eksisterer noen som helst sammenheng mellom vaksiner og sykdommer.. i følge din logikk. Din argumentasjon for at det MÅ være en sammenheng er jo at det ikke har blitt gjort forskning på uvaksinerte alene.. det er argumentet ditt! "Jeg vil ikke vaksinere barna mine.. fordi det ikke er gjort forskning på kun uvaksinerte barn alene og det må bety at vaksiner er farlige og at de store firmaene er ute etter å drepe oss for penger!".

I linken jeg viste til tidligere står det:
“Taken together, some dozen studies have now shown that the age of onset of ASD does not differ between vaccinated and unvaccinated children, the severity or course of ASD does not differ between vaccinated and unvaccinated children, and now the risk of ASD recurrence in families does not differ between vaccinated and unvaccinated children.”

Og ja, de viser til MMR vaksinen.. men du påstår det er aluminium som er synderen.. som finnes i MMR.. så hva skiller MMR fra de andre vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet? Hva finnes i de som kan gi autisme som ikke finnes i MMR? Her sier de ihvert fall at de ikke finner noen forskjell i antall barn med autisme eller hvordan autismen utvikler seg hos vaksinerte vs ikke vaksinerte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sam French skrev:

Det var jeg som stilte spm om hvorfor det skal skrives om akkurat disse barna. Jeg prøver igjen: vet du at det ikke finnes enkelttilfeller? Poenget mitt var at dersom du ikke har tilgang til data som viser at ingen har autisme, hvordan kan du vite at det ikke er samme forekomst som i resten av befolkningen? 

Det at du ikke finner artikler om enkelttilfeller beviser ingenting. Det er ikke sikkert du finner artikler om at noen som bor i røde hus/har glutenintoleranse/ har astma har autisme heller. Men det betyr ikke at det å bo i røde hus/ha glutenintoleranse/ ha astma minker sjansen for autisme likevel.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en gang for alle

VAKSINE FORÅRSAKER IKKE AUTISME

DET ER LIKE LITE SAMMENHENG MELLOM VAKSINE OG AUTISME SOM DET ER MELLOM VAKSINE OG EN KNEKT ANKEL.

Er du virkelig så teit at du tror det er en sammenheng mellom vaksiner og autisme når det har blitt tilbakevist og motbevist en milliard ganger så er du igrunn bare tilbakestående.

Anonymkode: a36e7...a79

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Altså.. her sier du det selv. Det finnes ingen studier som kan koble autisme til vaksine.. Siden det ikke er gjort studier på uvaksinerte alene. Igjen, det eneste du viser til er andel mennesker som har autisme GENERELT i en befolkning UAVHENGIG av vaksinasjonsstatus.. og antall uvaksinerte generelt i en befolkning. Du viser ikke til NOE som kan tilsi at autisme skyldes vaksiner. Det du sier er at INGEN VET.. at det ikke finnes forskning! Ergo, det kan faktisk hende det ikke eksisterer noen som helst sammenheng mellom vaksiner og sykdommer.. i følge din logikk. Din argumentasjon for at det MÅ være en sammenheng er jo at det ikke har blitt gjort forskning på uvaksinerte alene.. det er argumentet ditt! "Jeg vil ikke vaksinere barna mine.. fordi det ikke er gjort forskning på kun uvaksinerte barn alene og det må bety at vaksiner er farlige og at de store firmaene er ute etter å drepe oss for penger!".

I linken jeg viste til tidligere står det:
“Taken together, some dozen studies have now shown that the age of onset of ASD does not differ between vaccinated and unvaccinated children, the severity or course of ASD does not differ between vaccinated and unvaccinated children, and now the risk of ASD recurrence in families does not differ between vaccinated and unvaccinated children.”

Og ja, de viser til MMR vaksinen.. men du påstår det er aluminium som er synderen.. som finnes i MMR.. så hva skiller MMR fra de andre vaksinene i barnevaksinasjonsprogrammet? Hva finnes i de som kan gi autisme som ikke finnes i MMR? Her sier de ihvert fall at de ikke finner noen forskjell i antall barn med autisme eller hvordan autismen utvikler seg hos vaksinerte vs ikke vaksinerte.

Beklager å si det, men velkommen etter: Det er aluminium i mange av de andre vaksinene også, så hvordan tror du de skal kunne finne stor forskjell når de bare ekskluderer MMR vaksinen og prøver å sammenligne?

Hva tror du grunnen er til at de ikke har gjort en stor studie av uvaksinerte ennå? Uetisk fordi vi måtte la være å vaksinere folk? 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️ Vi har jo allerede en uvaksinert befolkning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre til uvaksinerte barn har gjennomsnittlig høyere inntekt og utdannelse. Lurer på hvorfor 🤔

2011:

“Also, our data showed that the gradient in parental hesitancy across the Health Belief Model scale is associated with higher-level socioeconomic status and is concordant with other research that demonstrated that children whose parents refused all vaccines were significantly more likely to have a mother who was a college graduate and to live in a suburban household with a higher annual family income.”

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3113438/#!po=72.1429

2016:

Higher income, White population, and private school type significantly predicted greater increases in exemptions from 2007 to 2013, whereas higher educational attainment was associated with smaller increases.

https://ajph.aphapublications.org/doi/full/10.2105/AJPH.2015.302926

Liten norsk studie her fra 2017:

«Over halvparten av foreldrene hadde høyere utdanning»

https://munin.uit.no/bitstream/handle/10037/11505/thesis.pdf?sequence=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sjeleglad for folk ikke kan ta utdanningen sin på google.. Da hadde verden gått under. Du kommer frem til konklusjoner basert på synsing og tenking ved å legge sammen informasjon fra ulike artikler uten sammenheng.. noe som er livsfarlig! På samme måte som jeg aldri ville latt noen som kun har google som bakgrunn operert på meg eller undervist barna mine ville jeg heller aldri latt bloggere, synsere og konspirasjonsteoretikere med "mastergrad i google" avgjøre om vaksiner er lurt eller ikke. Jeg hører på de som har lang utdanning innen fagfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk tror de kan mer enn utdannede leger og forskere ved å trykke rundt på Google... lurer på hva iq’en til sånne folk er siden de hever seg over utdannede mennesker. 

Anonymkode: 40b9e...b38

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta: Noen foreldre har sett en markant endring/tilbakegang i barnets funksjonsnivå etter vaksinering. 

Fakta: Vaksinering foregår i den alderen tegn på autismespekter begynner å komme til syne.

Fakta: Traumer kan påvirke psykisk og mental utvikling hos mennesker. 

Spørsmål: Kan en vaksinering oppfattes såpass traumatisk at det kan trigge en rask utvikling innen autismespekteret?

Anonymkode: 15060...953

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg - det hjelper ikke hvilke svar du får her da du allerede har bestemt deg. Heldigvis for barna dine (og våre), får han viljen sin og barnet blir vaksinert. Han får antageligvis foreldreansvaret når dere slår opp også, for du virker ikke helt i vater.

God bedring.

Anonymkode: 1b1e8...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så sjeleglad for folk ikke kan ta utdanningen sin på google.. Da hadde verden gått under. Du kommer frem til konklusjoner basert på synsing og tenking ved å legge sammen informasjon fra ulike artikler uten sammenheng.. noe som er livsfarlig! På samme måte som jeg aldri ville latt noen som kun har google som bakgrunn operert på meg eller undervist barna mine ville jeg heller aldri latt bloggere, synsere og konspirasjonsteoretikere med "mastergrad i google" avgjøre om vaksiner er lurt eller ikke. Jeg hører på de som har lang utdanning innen fagfeltet.

Sam French er KGs vaksinemotstander som verken forstår seg på forskningsmetode eller kildekritikk. Den diskusjonen er tatt tidligere.

Det er samme regla som ved de som benekter klimaendringene, at jorda er rund osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎11‎.‎2018 den 14.37, Sam French skrev:

I land hvor leveforhold er svært lave, og folk også sulter ihjel, ja. Som vi alle vet (forhåpentlig), gikk dødligheten ned i dem vestelige verden med økt levestandard/bedre sanitærforhold /hygiene. Vi vet også at dødeligheten for meslinger gikk ned 50% kun ved å gi pasientene vitamin A. Og det er kun én vitamin! Kanskje de få som dør i vestlige land var feilernærte?

Ja, det er riktig at dødligheten er mye lavere i vestlige land. Det har nok også noe med hygiene siden smitten blir lavere (gjelder de fleste sykdommer) ved god hygiene. Vestlige land har også en høy dekning i befolkningen som har tatt vaksinen og som da er immune. Poenget er at dersom flere er som deg og mener at man kan forhindre meslingdødlighet ved å ta vitaminer, får vi et problem. 

For det første er meslinger en unødvendig og veldig vond sykdom for de som får den. Den kan gi komplikasjoner som kan gi f.eks varig hjerneskade. Selv om man ikke dør, er det uansvarlig å utsette barnet sitt, eller andre for unødvendig smerte og mulig permanente skader. 

Det andre er at det er mange som er svært utsatte for sykdommen, og som er totalt avhengig av at flokkimuniteten er høy siden de ikke kan ta vaksine selv. Dette er f.eks spedbarn, mennesker med dårlig immunforsvar, kreftsyke og gravide (Meslinger kan gjøre stor skade på fosteret). Dersom en av disse blir smittet, er alle dere som ikke tar vaksine (for det trenger jo ikke du og dine barn) ansvarlige dersom de får skader eller dør.

Alle i et samfunn har ansvar for å sikre de som er utsatte ved å vaksinere oss og da beskytte dem. 

Fatter ikke at folk velger å tro på komikere som har skrevet en bok om det de "tror", enn på omtrent alle leger som har brukt tiår av livet sitt på å forske på immunitet og hvordan kroppen fungerer. 

Forresten, kan hende mange egentlig ikke vet hva en vaksine er: Vaksineringen består i å smitte friske personer med en svekket utgave av en sykdom som kroppen enkelt klarer å håndtere. Når vi bekjemper denne innpodete eller vaksinerte smitten danner vi antistoffer. Om vi senere blir utsatt for den farligere varianten av denne sykdommen, skal disse antistoffene ligge klare til også å beskytte oss mot denne varianten av sykdommen.

En vaksine bygger altså opp vårt eget immunforsvar. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/27/2018 at 9:45 AM, AnonymBruker said:

Det du sier er at INGEN VET.. at det ikke finnes forskning!

men du påstår det er aluminium som er synderen..

Både kvikksølv OG aluminium er nervegifter  og kan være skadelige. Det er masse forskning på dette. Her er noen få eksempler:

Aluminium:

“Evidence that aluminum-coated particles phagocytozed in the injected muscle and its draining lymph nodes can disseminate within phagocytes throughout the body and slowly accumulate in the brain further suggested that alum safety should be evaluated in the long term.”

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/26082187/

“On Day 1 of life, infants receive 17 times more aluminum than would be allowed if doses were adjusted per body weight.”

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0946672X17300950

«The data presented as Metabolic Exposure show that infants have greater exposure over the first six months from vaccines than from diet.»

http://ipaknowledge.org/resources/IPAK_Aluminum_Flyer.pdf

Kvikksølv:

Her er 80 studier som assosierer kvikksølv/thimerasol med autisme:

https://childrenshealthdefense.org/wp-content/uploads/autism-mercury-abstracts-4.2.18.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sam French skrev:

Både kvikksølv OG aluminium er nervegifter  og kan være skadelige. Det er masse forskning på dette. Her er noen få eksempler:

Aluminium:

“Evidence that aluminum-coated particles phagocytozed in the injected muscle and its draining lymph nodes can disseminate within phagocytes throughout the body and slowly accumulate in the brain further suggested that alum safety should be evaluated in the long term.”

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/26082187/

“On Day 1 of life, infants receive 17 times more aluminum than would be allowed if doses were adjusted per body weight.”

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0946672X17300950

«The data presented as Metabolic Exposure show that infants have greater exposure over the first six months from vaccines than from diet.»

http://ipaknowledge.org/resources/IPAK_Aluminum_Flyer.pdf

Kvikksølv:

Her er 80 studier som assosierer kvikksølv/thimerasol med autisme:

https://childrenshealthdefense.org/wp-content/uploads/autism-mercury-abstracts-4.2.18.pdf

Elsker layouten. Et jævla dårlig bilde av abstract med liten tekst, så stor fin blå tekst med deres tolkning. 

De 80 "studiene" du viser til:

- svært mange av dem er studier der de kun har resultater fra forskning på rotter.

- svært motsigende forskningsresultater og nesten alle kommer frem til forskjellige resultater

Anonymkode: 03619...942

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...