Gå til innhold

Permanent hårfjerning ansikt - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer med permanent hårfjerning i ansiktet? 

Jeg har endel hår, spesielt på overleppa. Har aldri turt å barbere, nappe eller vokse, så hårene er helt lyse. Men jeg tenker SÅ ofte på det og er flau, at jeg vurderer å prøve permanent hårfjerning. 

Har skjønt det er flere behandlinger. Hvor mange trengte du? Hvor mye av håret ble borte til slutt? 

Anonymkode: b0ca8...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, spennende! Jeg lurer på akkurat det samme selv. Håper det blir mange gode svar her :) Har masse lys dun som stort sett ikke er noe problem, bortsett fra når jeg ønsker å legge et ekstra dekkende lag med make-up. 

Gleder meg til respons på spørsmålet ditt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å spørre om det samme tidligere uten å noe særlig respons og har søkt litt rundt uten å finne noe særlig med erfaringer. Skjønner ikke hvorfor. Det må jo være mange som har erfaring? 

Anonymkode: 562f4...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med en god del hår i ansiktet pga hormonsykdom ( pcos ). Ble anbefalt YAG laser av legen min. Har gått på 3 behandlinger hittil og neten all hår er borte. Føles som en drøm. For jeg slet med ansiktshår i 15 år;(

Anonymkode: c84b4...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slet med en god del hår i ansiktet pga hormonsykdom ( pcos ). Ble anbefalt YAG laser av legen min. Har gått på 3 behandlinger hittil og neten all hår er borte. Føles som en drøm. For jeg slet med ansiktshår i 15 år;(

Anonymkode: c84b4...e15

Fungerer YAG-laser på helt lyst, tynt dun?

Jeg har samme problem som de over, de er ikke veldig synlige og har heller ikke veldig mye, kanskje bare helt normalt egentlig. Men merker jeg har fått mer med årene og det er nok til at jeg ser det godt når jeg legger foundation.

Anonymkode: cc8a8...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer YAG-laser på helt lyst, tynt dun?

Jeg har samme problem som de over, de er ikke veldig synlige og har heller ikke veldig mye, kanskje bare helt normalt egentlig. Men merker jeg har fått mer med årene og det er nok til at jeg ser det godt når jeg legger foundation.

Anonymkode: cc8a8...c09

Nei håret må været mørkt dessverre:(

Anonymkode: c84b4...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...