MrGentlemann Skrevet 13. november 2018 #61 Skrevet 13. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Menn som spiller fotball har ofte sexy legger Anonymkode: c74cf...a44 Og kvinners syn på en mannelegg er ganske anderledes enn det motsatte!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #62 Skrevet 13. november 2018 Jeg har fotballegger og syns ikke de er særlig fine. Men, det er en gave fra mor og far, ikke noe å gjøre med det:) Anonymkode: 64929...783
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #63 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligna på bena mine også faktisk, bare så synd at jeg er ikke jente. Anonymkode: fcb6d...f6c Jøss, mye kred å få her, jeg tar det med meg... Anonymkode: fcb6d...f6c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #64 Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, MrGentlemann skrev: Og kvinners syn på en mannelegg er ganske anderledes enn det motsatte! tja det varierer vel endel, det er jo omtrent bare du som har svart her så venter til vi ser flere svar. Anonymkode: c74cf...a44
Elaine Marley Skrevet 13. november 2018 #65 Skrevet 13. november 2018 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett, persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Sitat * Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Hvis du siterer innhold, må det vises til kilde, uansett lengde på sitat. Vi tillater heller ikke at det via tredjeparter deles hele artikler, blogginnlegg eller lignende, verken via tredjepart eller direkte postet i forumet, kun et lite utdrag på 2-3 setninger. Når det gjelder bilder er disse omfattet av åndsverkloven, og må lenkes til. Se denne diskusjonen for mer utfyllende informasjon. For ytterligere informasjon om hva som er greit å videreformidle kan du også lese mer her hos redaktørforeningen.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #66 Skrevet 14. november 2018 9 timer siden, MrGentlemann skrev: Det er vel ikke uten grunn at det ikke er uvanlig at det er mannlige modeller i strømpereklamer.... Hæ?!? Er det sant?! 🙊 Anonymkode: ae8b3...813
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #67 Skrevet 14. november 2018 9 timer siden, Thunderstruck skrev: Må det høye hæler til for å få sexy legger? Beina ser lengre ut, anklene smalere og leggene strammere med høye hæler faktisk. Du strekker ut og flekser musklene i nedre del av beina mer i hæler, det er derfor vi (iallfall vi som ikke er vant med å gå med dem) får vondt i ankler og legger etter en dag i hæler uansett hvor behagelige de måtte være på selve foten. Så man burde egentlig poste bilder av bein i flate sko eller uten sko for at det skal være sammenlignbart, eller så må du ta på deg skyhøye hæler for å få en direkte sammenligning med bildet postet. Ikke at hun på bildet hadde hatt tømmerstokker uten hæler og photoshop akkurat, men siden du spurte om hæler så ville jeg bare skyte inn at høye hæler gjør at beina ser finere ut ja (fin er subjektivt, men dere skjønner hva jeg mener). Anonymkode: e7a28...3ae 1
Gjest Peanut Skrevet 14. november 2018 #68 Skrevet 14. november 2018 9 timer siden, MrGentlemann skrev: Låra-Rett i-Skoa...(ganske velbrukt uttrykk) Det er en folkelig betegnelse på folk med lipødem 😌 Da har man er normale ankler, men brede legger og lår.
Gjest Warrior Skrevet 14. november 2018 #69 Skrevet 14. november 2018 (endret) . Endret 12. august 2020 av Warrior
Noen Skrevet 14. november 2018 #70 Skrevet 14. november 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Det snakkes om sexy legger, men hva er egentlig det? Kan noen legge ut bilde? Og bilde av sexy bein?😊 Anonymkode: a3ec7...9bb Trenger vel ikke bilde, det handler mest om proporsjoner som det meste annet på kroppen. Når det gjelder legg og bein går det mest ut på at anklene skal være smale, føttene "kvinnesmå" og knær runde (uten kanter)
Rullestolbruker Skrevet 14. november 2018 #71 Skrevet 14. november 2018 18 timer siden, jenta98 skrev: Det er dette som skaper kroppspress i dagens samfunn. Så tror du hun er anoreksis eller har en naturlig tynn kropp? For mange som har det får jo også kjeft om dagen.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #72 Skrevet 14. november 2018 Ikke helt rette, det er ikke pent, ikke veldig muskuløse heller. Men nok til at muskler synes. Jeg tenker at om man forsatt ser litt muskelfasong med tykk ullstrømpebukse eller knelange tubesokker på, så er det ganske perfekt for meg. Med litt slingringsmonn... Anonymkode: 64f5b...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #73 Skrevet 14. november 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tjukke legger er i hvert fall stygt. Anonymkode: 25996...ae2 Synes dette var fine legger. Ikke fint med for tynne legger ( uten at jeg mener å kritisere noen ). Anonymkode: 786ad...9d4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #74 Skrevet 14. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dette var fine legger. Ikke fint med for tynne legger ( uten at jeg mener å kritisere noen ). Anonymkode: 786ad...9d4 Ei av jentene på laget mitt spilte håndball med tre par tubesokker på fordi hun syntes leggene var for tynne. Anonymkode: 64f5b...dc4
Thyra Skrevet 14. november 2018 #75 Skrevet 14. november 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Tjukke legger er i hvert fall stygt. Anonymkode: 25996...ae2 Mener du dette var tjukke legger?!?
Fra Vestlandet Skrevet 15. november 2018 #76 Skrevet 15. november 2018 På 13.11.2018 den 21.22, AnonymBruker skrev: Tjukke legger er i hvert fall stygt. Anonymkode: 25996...ae2 Dette var vel ok?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #77 Skrevet 15. november 2018 On 11/13/2018 at 7:46 PM, AnonymBruker said: Er vel ikke noe kjempemysterium? Anonymkode: f5b98...d41 Lignet på leggene og bena mine dette 😊 men aldri tenkt på uvesentlige detaljer som legger og sånt jeg, tviler på at noen legger merke til slikt. Anonymkode: 92d16...935
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå