Gjest Warrior Skrevet 13. november 2018 #41 Skrevet 13. november 2018 (endret) . Endret 12. august 2020 av Warrior
MrGentlemann Skrevet 13. november 2018 #42 Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, Thunderstruck said: Jo. Får aldri meg i høye hæler, men sexy legger har jeg. Synd, for de hadde sikkert kledd det
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #43 Skrevet 13. november 2018 26 minutter siden, jenta98 skrev: Er vel ingen kropper som er stygge? Jo, det finnes selvfølgelig mange stygge kropper. Noe annet blir tullete å si. Skjønnhet handler mye om symmetri og proposjoner. Anonymkode: 25996...ae2 2
Skilpadden Skrevet 13. november 2018 #44 Skrevet 13. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Litt større lår er gjerne sexy, men ikke såkalte LRS. Anonymkode: 25996...ae2 Forstår fortsatt ikke hva det betyr selv om forkortelsen ble skrevet. Kan noen forklare det? Føler det er er norsk uttrykk. Eller er det faktisk et vanlig uttrykk som jeg bare aldri har hørt før?
Gjest Sansol Skrevet 13. november 2018 #45 Skrevet 13. november 2018 Det er så sinnsykt trist at dere har behov for å vurdere, gradere og bedømme kropper. Det er så ufattelig lite interessant! Alle har forskjellige preferanser, hvorfor ta denne diskusjonen? Det bidrar bare til kroppshat. Blæh.
Gjest Warrior Skrevet 13. november 2018 #46 Skrevet 13. november 2018 (endret) . Endret 12. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #47 Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, Sansol skrev: Det er så sinnsykt trist at dere har behov for å vurdere, gradere og bedømme kropper. Det er så ufattelig lite interessant! Alle har forskjellige preferanser, hvorfor ta denne diskusjonen? Det bidrar bare til kroppshat. Blæh. Det argumentet slenges om seg til alt om dagen. Nå lan man ikke mene noe eller ha preferanser lenger. Trist at hele verden skal skånes mot at til en hver tid. Alt skal bare ties ihjel. Anonymkode: a3ec7...9bb 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #48 Skrevet 13. november 2018 3 minutter siden, Sansol said: Det er så sinnsykt trist at dere har behov for å vurdere, gradere og bedømme kropper. Alle har forskjellige preferanser, Det bidrar bare til kroppshat. Blæh. 😂 Dus er ikke ironien i ditt eget utsagn? Anonymkode: 4dff9...15d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #49 Skrevet 13. november 2018 3 minutter siden, Skilpadden skrev: Forstår fortsatt ikke hva det betyr selv om forkortelsen ble skrevet. Kan noen forklare det? Føler det er er norsk uttrykk. Eller er det faktisk et vanlig uttrykk som jeg bare aldri har hørt før? Legger som er nesten like tykke som lårene. Litt tømmerstokkaktig. Anonymkode: 25996...ae2 1
Skilpadden Skrevet 13. november 2018 #50 Skrevet 13. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Legger som er nesten like tykke som lårene. Litt tømmerstokkaktig. Anonymkode: 25996...ae2 Okei, jeg er faktisk enig i at DET ikke er akkurat det jeg ville beskrevet som de fineste bena
Gjest Sansol Skrevet 13. november 2018 #51 Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det argumentet slenges om seg til alt om dagen. Nå lan man ikke mene noe eller ha preferanser lenger. Trist at hele verden skal skånes mot at til en hver tid. Alt skal bare ties ihjel. Anonymkode: a3ec7...9bb Alt skal ikke bare ties ihjel nei. Det tror jeg få mener, og det mener i allefall ikke jeg. Men å vurdere kroppsdeler/kropp ser jeg ikke på som oppbyggende på noen som helst måte. Hva er poenget liksom?
MrGentlemann Skrevet 13. november 2018 #52 Skrevet 13. november 2018 (endret) 13 minutter siden, Sansol said: Det er så sinnsykt trist at dere har behov for å vurdere, gradere og bedømme kropper. Det er så ufattelig lite interessant! Alle har forskjellige preferanser, hvorfor ta denne diskusjonen? Det bidrar bare til kroppshat. Blæh. På hvilken planet befinner du deg egentlig? Det er jo det det meste dreier seg om, om det så er kropper, biler, hus, interiør, klær osv. Kom ikke å si meg at du f eks ikke synes enkelte klær ikke er fine? Svar på det? Sånn er det med alt, selvsagt også kropper. Det er menneskelig og ikke noe galt i det hele tatt, slik fungerer naturen. Dessverre for deg. Endret 13. november 2018 av MrGentlemann
T-Rex Skrevet 13. november 2018 #53 Skrevet 13. november 2018 Beina til Erik Torstvedt på 80-tallet var jo ganske sexy da. Finner dessverre ingen bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #54 Skrevet 13. november 2018 Skulle gjerne sett sånn ut og da ikke bare leggene. 😔 Anonymkode: a9b72...dc4
Gjest Sansol Skrevet 13. november 2018 #55 Skrevet 13. november 2018 (endret) 12 minutter siden, MrGentlemann skrev: På hvilken planet befinner du deg egentlig? Det er jo det det meste dreier seg om, om det så er kropper, biler, hus, interiør, klør osv. Kom ikke pnsi meg at du f eks ikke synes enkelte klær ikke er fine? Svar på det? Sånn er drt med slt, selvsagt også kropper. Det er menneskelig og ikke noe galt i det hele tatt, slik fungerer naturen. Dessverre for deg. Vi bor nok på samme planet, men med heeeelt forskjellig syn på hva som er viktig i livet. Selvfølgelig har vi preferanser, men nettopp derfor er det uinteressant å diskutere, ingen kan si at din preferanse er gal og det samme gjelder meg. Vi lever i et samfunn som er sykelig fiksert på utseende. Folk opererer seg, sulter seg, overspiser, overtrener, injiserer...det er så overfladisk! Så jeg for min del greier fint å la være å diskutere kropp, da jeg ikke ønsker å bidra til ytterligere idealisering av et visst type utseende. Endret 13. november 2018 av Sansol
Horten Market Skrevet 13. november 2018 #56 Skrevet 13. november 2018 (endret) 20 minutter siden, Sansol skrev: Men å vurdere kroppsdeler/kropp ser jeg ikke på som oppbyggende på noen som helst måte. Hva er poenget liksom? Hvorfor ikke? Jeg antar fordi noen vil føle seg krenket, få negative tanker om sin egen kropp, osv. Men er da svaret å ikke snakke om det? For det er jo ikke slik at taushet betyr at folk ikke kan se på seg selv, sammenligne seg med andre, og tenke sitt likevel. Hvis problemet er at vi er forskjellige, da er vi virkelig på ville veier. Nei, forskjeller er ikke problemet, men hvordan vi tenker om det. Det er den som blir krenket av å være annerledes som har et problem med seg selv. Åpenhet er bra også her. Når vi får diskutere fritt, går det opp for folk at et ideal for alle finnes ikke. "Jeg også kan være attraktiv for noen, uten å legge meg under kniven." Men vi trenger ikke å si at "dette er stygt", det holder å fortelle hva vi synes er pent. Endret 13. november 2018 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #57 Skrevet 13. november 2018 3 minutter siden, Sansol skrev: Vi bor nok på samme planet, men med heeeelt forskjellig syn på hva som er viktig i livet. Selvfølgelig har vi preferanser, men nettopp derfor er det uinteressant å diskutere, ingen kan si at din preferanse er gal og det samme gjelder meg. Vi lever i et samfunn som er sykelig fiksert på utseende. Folk opererer seg, sulter seg, overspiser, overtrener, injiserer...det er så overfladisk! Så jeg for min del greier fint å la være å diskutere kropp, da jeg ikke ønsker å bidra til ytterligere idealisering av et visst type utseende. Folk har forskjellige preferanser ja, derfor er det interessant å se de ulike preferansene. Så ser noen at noen liker en som akkurat en selv også. Anonymkode: a3ec7...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #58 Skrevet 13. november 2018 I mine øyne, så finnes det ikke noe finere enn atletiske leggmuskler 😍 Anonymkode: abb1e...5bd
MrGentlemann Skrevet 13. november 2018 #59 Skrevet 13. november 2018 20 minutter siden, Sansol said: Vi bor nok på samme planet, men med heeeelt forskjellig syn på hva som er viktig i livet. Selvfølgelig har vi preferanser, men nettopp derfor er det uinteressant å diskutere, ingen kan si at din preferanse er gal og det samme gjelder meg. Vi lever i et samfunn som er sykelig fiksert på utseende. Folk opererer seg, sulter seg, overspiser, overtrener, injiserer...det er så overfladisk! Så jeg for min del greier fint å la være å diskutere kropp, da jeg ikke ønsker å bidra til ytterligere idealisering av et visst type utseende. Du må gjerne lulle deg inn i din lille fantasiverden. Jeg tviler på om du tror på det du skriver selv.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #60 Skrevet 13. november 2018 Menn som spiller fotball har ofte sexy legger Anonymkode: c74cf...a44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå