Gå til innhold

Horekunde prøver å presse meg til mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Det er faktisk ikke nakenbilder. Men undertøybilder. Ønsker ikke at disse skal bli publisert og sendt over alt med mitt navn og beskrivelse av at jeg er en hore. Ja, jeg gjorde et dumt valg da jeg hadde (har) ulike psykiske lidelser som gjorde at jeg trodde jeg var nødt pga desperasjon etter penger. Jeg var faktisk i psykose, og jeg var ikke meg selv. Det er konstatert av psykologspesialist. Hele opplevelsen var fæl da jeg ombestemte meg underveis og han tvang meg til å fullføre. Jeg har aldri hatt en seksuell relasjon før eller siden, og jeg vil ikke definere meg som en hore pga en hendelse på en halvtime. Ellers takk for svar. Jeg vil ikke anmelde med mindre jeg må fordi jeg ikke vil at det skal være registrert noen steder hos politiet at dette har skjedd, da jeg ikke vet hva det kan bety for meg i senere år. Men jeg har sagt fra til han.

Anonymkode: fd98a...5d6

Har du tatt betalt for seksuelle tjenester, da har du bedrevet hor/ prostituert deg. Det kommer du ikke unna - selv om du i ettertid innser at du tok dårlige valg.

Å det trenger ikke å være nakenbilder for at han skal publisere de og spre at du har prostituert deg. Håper for din del at det ikke skjer. 

Du sier at du ikke vil blande inn politiet og få prostitusjonen på rullebladet ditt, men jeg tenker, hva er værst, å få en prikk eller hva man får på rullebladet eller at det spres på nett at du har prostituert deg? Antar at du er uføretrygdet, så da trenger du ikke reint rulleblad i forbindelse med jobbsøknad. 

Anonymkode: a7edb...025

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev "Du må slutte å true meg med bildene. Det er du som har gjort ulovlige ting her, og det har jeg bevis på. Dersom du ikke lar meg være kommer jeg til å gå med det til politiet. Så vær så snill bare la meg være i fred."

Anonymkode: fd98a...5d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du sier at du ikke vil blande inn politiet og få prostitusjonen på rullebladet ditt, men jeg tenker, hva er værst, å få en prikk eller hva man får på rullebladet eller at det spres på nett at du har prostituert deg? Antar at du er uføretrygdet, så da trenger du ikke reint rulleblad i forbindelse med jobbsøknad. 

Anonymkode: a7edb...025

Prostitusjon er ikke ulovlig og man får ikke "prikk" på noe offentlig rulleblad i norge for å ha prostituert seg. Kan ikke helt se hva du får ut av å skremme folk på denne måten.

Anonymkode: bd70e...0cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Snakk med behandleren din om dette om du ikke allerede har gjort det. Det finnes en vei ut av dette men ikke uten å kontakte politiet. Denne mannen høres gal ut etter det som du forteller i tråden. 

Behandleren vet historien, men ikke at han enda tar kontakt

Anonymkode: fd98a...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt betalt for seksuelle tjenester, da har du bedrevet hor/ prostituert deg. Det kommer du ikke unna - selv om du i ettertid innser at du tok dårlige valg.

Å det trenger ikke å være nakenbilder for at han skal publisere de og spre at du har prostituert deg. Håper for din del at det ikke skjer. 

Du sier at du ikke vil blande inn politiet og få prostitusjonen på rullebladet ditt, men jeg tenker, hva er værst, å få en prikk eller hva man får på rullebladet eller at det spres på nett at du har prostituert deg? Antar at du er uføretrygdet, så da trenger du ikke reint rulleblad i forbindelse med jobbsøknad. 

Anonymkode: a7edb...025

Du kan se på meg som en ape for alt jeg bryr meg om, jeg definerer ikke meg selv som en hore og kommer ikke til å gjøre det. Jeg er ikke uføretrygdet. 

Anonymkode: fd98a...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behandleren vet historien, men ikke at han enda tar kontakt

Anonymkode: fd98a...5d6

Legg alle kortene på bordet. Jeg skjønner at du synes at det er ubehagelig men gjør det for din egen sikkerhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan se på meg som en ape for alt jeg bryr meg om, jeg definerer ikke meg selv som en hore og kommer ikke til å gjøre det. Jeg er ikke uføretrygdet. 

Anonymkode: fd98a...5d6

Jeg oppfattet det som du hadde tatt betalt for sex. 

Anonymkode: d6c04...07b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ViljaH skrev:

Ikke la ham presse deg. Si at hvis han ikke slutter så vil du anmelde ham, å kjøpe prostituerte er ulovlig. Så får han straff, rulleblad, og det kan også komme ut.

Jeg syns ikke at det er så lurt å si noe til ham før anmeldelse, for da kan han faktisk gjøre alvor av truslene. Samt ødelegge andre bevis på at om han har truet andre! Han bør bare anmeldes og bli tatt. Sånne svin bør jo stoppes. 

Anonymkode: 5eb59...d0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prostitusjon er ikke ulovlig og man får ikke "prikk" på noe offentlig rulleblad i norge for å ha prostituert seg. Kan ikke helt se hva du får ut av å skremme folk på denne måten.

Anonymkode: bd70e...0cc

Hva veit vel jeg. Har aldri hverken prostituert meg eller hatt noe med politiet og gjøre.

Men da har ikke ta noe å være redd for mht å anmelde han.

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan se på meg som en ape for alt jeg bryr meg om, jeg definerer ikke meg selv som en hore og kommer ikke til å gjøre det. Jeg er ikke uføretrygdet. 

Anonymkode: fd98a...5d6

Du omtaler han som horekunde. Hva er du da når det var nettopp deg han kjøpte sex av? 

Anonymkode: a7edb...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte "Hehe. Tror nok ikke jeg blir tatt for noe. Husk å låse døra di, for det finnes mange mennesker som er mye verre enn meg".


???

Anonymkode: fd98a...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han svarte "Hehe. Tror nok ikke jeg blir tatt for noe. Husk å låse døra di, for det finnes mange mennesker som er mye verre enn meg".


???

Anonymkode: fd98a...5d6

På høy tid å anmelde!

Anonymkode: ebbcd...97c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfattet det som du hadde tatt betalt for sex. 

Anonymkode: d6c04...07b

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du omtaler han som horekunde. Hva er du da når det var nettopp deg han kjøpte sex av? 

Anonymkode: a7edb...025

Ikke vaginal eller oralsex, men kan vel ses på som en seksuell handling ja. Jeg er et menneske som tok betalt for en seksuell handling èn gang. Jeg selger ikke sex. Jeg gjorde en feil da jeg var psykisk syk, èn gang.

"Prostitusjon er salg av seksuelle tjenester mot betaling eller for andre gjentjenester. En person som selger seksuelle tjenester kalles en prostituert"

Anonymkode: fd98a...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke vaginal eller oralsex, men kan vel ses på som en seksuell handling ja. Jeg er et menneske som tok betalt for en seksuell handling èn gang. Jeg selger ikke sex. Jeg gjorde en feil da jeg var psykisk syk, èn gang.

"Prostitusjon er salg av seksuelle tjenester mot betaling eller for andre gjentjenester. En person som selger seksuelle tjenester kalles en prostituert"

Anonymkode: fd98a...5d6

Du omtaler han for horekunde, altså han kjøpte en tjeneste av horen. 

Anonymkode: a7edb...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter alle de som ber deg om å anmelde. Fyren er åpenbart ikke helt i vater, og oppførselen hans trenger å få konsekvenser. 

Vær så snill, snakk med politiet i morgen. Du kommer ikke til å klare å legge dette bak deg før du vet hva som skjer med ham.

Håper du får hjelp av behandleren din til å bearbeide alt som har hendt med deg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke vaginal eller oralsex, men kan vel ses på som en seksuell handling ja. Jeg er et menneske som tok betalt for en seksuell handling èn gang. Jeg selger ikke sex. Jeg gjorde en feil da jeg var psykisk syk, èn gang.

"Prostitusjon er salg av seksuelle tjenester mot betaling eller for andre gjentjenester. En person som selger seksuelle tjenester kalles en prostituert"

Anonymkode: fd98a...5d6

Hvorfor omtaler du han som horekunde da?

Anonymkode: d6c04...07b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mallard skrev:

Jeg støtter alle de som ber deg om å anmelde. Fyren er åpenbart ikke helt i vater, og oppførselen hans trenger å få konsekvenser. 

Vær så snill, snakk med politiet i morgen. Du kommer ikke til å klare å legge dette bak deg før du vet hva som skjer med ham.

Håper du får hjelp av behandleren din til å bearbeide alt som har hendt med deg. 

Tusen takk :)

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor omtaler du han som horekunde da?

Anonymkode: d6c04...07b

Han har da kjøpt sex av mange. Hvorfor han gidder å terrorisere meg vet jeg ikke.

Anonymkode: fd98a...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte "Hehe. Tror nok ikke jeg blir tatt for noe. Husk å låse døra di, for det finnes mange mennesker som er mye verre enn meg".


???

Anonymkode: fd98a...5d6

Se nå til å anmeld fyren. Det eneste som funker på slike folk er å sette hardt mot hardt.

Anonymkode: bd70e...0cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor omtaler du han som horekunde da?

Anonymkode: d6c04...07b

Slutt nå å kverne på det der!

Anonymkode: ebbcd...97c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har da kjøpt sex av mange. Hvorfor han gidder å terrorisere meg vet jeg ikke.

Anonymkode: fd98a...5d6

Å han har kjøpt sex av deg. Du er ikke noe mindre hore enn de andre han har kjøpt sex av.

Men, han burde ikke true deg, det er ikke greit. 

Anonymkode: a7edb...025

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å han har kjøpt sex av deg. Du er ikke noe mindre hore enn de andre han har kjøpt sex av.

Men, han burde ikke true deg, det er ikke greit. 

Anonymkode: a7edb...025

Jenta forteller at hun var i psykose når dette skjedde, og hun hadde vrangforestillinger som gjorde at hun i sin virkelighet ikke hadde noe valg. Og så driver du og kverner rundt dette og insisterer på at hun er prostituert??

Det finnes nok av mennesker med psykiske lidelser som klarer å bidra til samfunnet med både fast jobb og unger. Believe me, jeg rådgir disse menneskene ofte i jobben min. 

Og hva så egentlig, om hun solgte sex én gang? Tror du at det definerer henne som person? Hun er i en skikkelig knipe, som hun spør om hjelp til hvordan komme ut av, og du trykker henne ned i søla. 

Ts: Kjære deg, du vil ikke bli registrert som sexarbeider hvis du anmelder dette til politiet.

Du vil bli den som anmelder en farlig mann på grunn av noe han har gjort. Du ga deg hen til ham fordi du trodde du måtte, og da du ombestemte deg tvang han gjennom en fullførelse av handlingen. Du ønsker ikke å gjenta dette og han forsøker å true deg til å ha sex med ham! Det er som noen sier, forsøk på voldtekt. Og den første handlingen er per definisjon voldtekt selv om du tok i mot pengene. 

Send behandleren din en sms og be henne være med til politiet, hn kan forklare at du tidvis sliter svært mye psykisk og at du i den perioden denne første handlingen skjedde, var psykotisk og derfor svært syk. Det kunne man lagt bak seg og glemt, men han lar deg jo ikke det. Han ønsker at du skal være redd, og gjenta det som skjedde. 

Og en ting til: undertøysbilder finnes av svært mange unge damer i dag. Det var en periode "alle" sendte bilder av seg selv med lite eller ikke noe tøy på seg. Hvem vét hvor de kan ha havnet.. 

Endret av Blueblizz
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...