Gå til innhold

Tips til hva en familie kan gjøre på nyttårsaften.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke lyst til å være hjemme på nyttårsaften. Vi kan godt reise bort noen dager, eventuelt finne på noe akkurat denne kvelden. Vi er to voksne og to tenåringer og en hund. Hunden er en begrensning, men den er ikke redd for fyrverkeri så lenge den er innendørs. Vi bor sentralt på Østlandet. Jeg har ikke en eneste idé som ikke innebærer å være hjemme, men kanskje noen av dere har noen tips?

Anonymkode: fb292...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er på hytta sammen bare oss hvert år. Det er magisk❤️

Anonymkode: 508ff...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytte på nyttårsaften er noe magisk som ab.c27 sier :)

 

Anonymkode: 40f0b...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke venner med barn på ca samme alder dere kan feire med? Dere har jo tenåringsbarn så noe nettverk må vel dere ha oppbygd dere igjennom årene?

Anonymkode: 37f5e...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig å lese! Jeg ble mishandlet fra år 0 til 18 på alle mulige måter av mine foreldre. 

Så glad når jeg leser om familier som har det fint! 😀

Kan dere telte, lage stort bål og grille på det. Er selvfølgelig kaldt i den perioden men bål skapet god stemning. Leke leker rundt bålet. Den med å feste lapp i panna og gjette. 

Hytte ser jeg noen skriver. Det hadde kanskje vært noe? 

Dra ut å spise den dagen? 

Sjekk om de har noe opplegg i området der dere bor og bli med på det? 

Nei, jeg har bare hatt kjipe nyttårsaften frem til nå så har ikke så mange tips. 

Nå har jeg verdens beste ektemann❤️ så nå får jeg fine nyttårsaften og 😊

Anonymkode: ca31c...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig å lese! Jeg ble mishandlet fra år 0 til 18 på alle mulige måter av mine foreldre. 

Så glad når jeg leser om familier som har det fint! 😀

Kan dere telte, lage stort bål og grille på det. Er selvfølgelig kaldt i den perioden men bål skapet god stemning. Leke leker rundt bålet. Den med å feste lapp i panna og gjette. 

Hytte ser jeg noen skriver. Det hadde kanskje vært noe? 

Dra ut å spise den dagen? 

Sjekk om de har noe opplegg i området der dere bor og bli med på det? 

Nei, jeg har bare hatt kjipe nyttårsaften frem til nå så har ikke så mange tips. 

Nå har jeg verdens beste ektemann❤️ så nå får jeg fine nyttårsaften og 😊

Anonymkode: ca31c...cc3

❤️

 

På 12.11.2018 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Har dere ikke venner med barn på ca samme alder dere kan feire med? Dere har jo tenåringsbarn så noe nettverk må vel dere ha oppbygd dere igjennom årene?

Anonymkode: 37f5e...583

Jo, vi har alltid feiret med en annen familie, men nå går ikke det lenger. Det er også grunnen til at vi ikke ønsker å være hjemme.

Vi er godt igang med hyttesøk. Ingen av oss går på ski, så koie midt på fjellet passer nok ikke oss. Men typiske feriesteder som Hafjell og Trysil er kanskje livlig selv for oss uten ski på beina? Ellers ser vi litt på Røros, synes det ser så koselig ut der.

Anonymkode: fb292...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

❤️

 

Jo, vi har alltid feiret med en annen familie, men nå går ikke det lenger. Det er også grunnen til at vi ikke ønsker å være hjemme.

Vi er godt igang med hyttesøk. Ingen av oss går på ski, så koie midt på fjellet passer nok ikke oss. Men typiske feriesteder som Hafjell og Trysil er kanskje livlig selv for oss uten ski på beina? Ellers ser vi litt på Røros, synes det ser så koselig ut der.

Anonymkode: fb292...606

Siden dere ikke er skifantaster hadde heg definitivt valgt et sted der det skjer en del. Geilo, Trysil eller Hafjell. Der kan dere ha det gøy uten ski på beina og det også er restauranter, spa etc  å benytte seg av 😉

Anonymkode: 37f5e...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diamant20 skrev:

Har dere sjekket Geilo?

Nei, det har vi ikke. Siden vintersport aldri har vært for oss har jeg ikke engang oversikt over de vanligste skistedene 😁

Takk for alle tips! Jeg ser at jeg må forte meg litt før alt blir opptatt. Sitte her hjemme ser jeg på som det ultimate mareritt.

TS

Anonymkode: fb292...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har vi ikke. Siden vintersport aldri har vært for oss har jeg ikke engang oversikt over de vanligste skistedene 😁

Takk for alle tips! Jeg ser at jeg må forte meg litt før alt blir opptatt. Sitte her hjemme ser jeg på som det ultimate mareritt.

TS

Anonymkode: fb292...606

Hvorfor er det så krise å være hjemme? Hva skjedde med den andre familien

Anonymkode: f7da1...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Pås skrev:

Dra til London! Dere kan se fyrverkeri fra Primrose Hill og kose dere med langweekend!

Vi har hund, ellers hadde London vært førstevalget!

 

Anonymkode: fb292...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...