Gå til innhold

Hvordan få en lysere tone på et mørkt hår?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hoppsa i påskesolen!

Jeg trenger litt hjelp med håret mitt.

Jeg har ganske mørkt hår som jeg farger, mørkebrunt. Men den siste jeg prøvde gjorde at håret nærmer seg med svart enn brunt.... :(

Går det ann å få tonet dette ned? Altså, uten å stripe det, liksom.. Jeg vil ikke gjøre det lyst, bare litt mer brunt som jeg egentlig skal ha det.. Er litt hard farge på meg, og krever mye sminke. Ikke alltid like moro!

Noen tips? Dette her med sitron i håret for dere med lyst hår som vil ha highlights, hvordan funker det på mørkt? Hmm, hjelp??

Ha en fin påske alle sammen!

:nisse: (Siden det var dårlig med påskekyllinger der inne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Det er nok vanskelig, spesielt på egen hånd, da det er vanskelig å forutse hvordan resultatet vil bli. Det kan lett bli skjoldete eller få grønnskjær.

Hos frisøren ser jeg to muligheter; en lett bleking eller avfarging, før h*n deretter farger håret ditt i den ønskede fargen.

Eventuelt noen gylne striper, men det ville du jo ikke ha.

Jeg er litt i samme bås selv; har hår som er farget svart, og skal få det litt lysere (som mørk sjokolade), og ta litt striper i det. Men jeg legger alt i hendene til frisøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var nok de svarene jeg ventet jah...

Det er ikke noe jeg har på en umiddelbar pri-list, og en håper jo alltids at noen kommer med Det Riktige Lettvinte Svaret....

Heh, men takk skarr'u ha!

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvis det ønskede svaret er "du kan bare pøse på med bleking, så fikser det seg selv", så kan jeg gjerne svare det, hvis du vil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Hmm, var nok de svarene jeg ventet jah...

Det er ikke noe jeg har på en umiddelbar pri-list, og en håper jo alltids at noen kommer med Det Riktige Lettvinte Svaret....

Heh, men takk skarr'u ha!

:sminkedokke:

Vel, det ER jo ikke lettvint, så hvordan komme med et lettvint svar da?

Jeg har fikset på mitt eget hår før som nesten så svart ut, og det ble ikke fint.

Det hele endte med et frisørbesøk, så...jeg brukte vel mer penger enn nødvendig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...