Gå til innhold

Er jeg bare skadet fra gammelt av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd å bli ghostet, det er det mest sårende jeg vet. 

 

Har nå snakket MASSE med en mann fra vi matchet tidligere i uken. Har avtalt å møtes på søndag. Han har fått nummeret mitt (har snakket om å ringes for en liten samtale før vi møtes). Nå har det gått mer enn tre timer fra jeg sendte en melding og han har fortsatt ikke svart. Han sa han hadde fri frem til 16 og at han skulle på et arrangement i forbindelse med jobb i kveld. 

 

Jeg merker jeg er dritstressa for at han ikke har svart. Har jeg grunn til å stresse, eller er jeg bare skadet fra tidligere erfaringer? Han virker veldig ærlig og direkte. 

Anonymkode: d44f9...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, antagelig er du skadet fra å ha blir ghostet. Du stresser veldig og antagelig har du knyttet til deg ham allerede eventuelt fått noen forventninger du burde være forsiktig med å få. Det er ikke rart, jeg har blitt skada av ghosting selv. Å bli behandlet sånn ødelegger alt som har å gjøre med tilknytning for man blir jo så såret av det. 

Anonymkode: a1a5c...0d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av! Ikke stress! Ofte stresser vi damer voldsomt, mens menn driver med sitt og ikke tenker så mye.

Anonymkode: ba598...c71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde å snakke med en mann i nesten et år før han ghostet meg. Fikk aldri noe svar. Det er trist.

Anonymkode: d6a31...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å treffes! Mye lettere å chatte og ghoste når man ikke har truffet hverandre. 

Anonymkode: ba598...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir stressa. Ghosting er veldig vanlig. Men pust med magen en stund til før du konkluderer med at han ghoster deg.

Anonymkode: c006e...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...