Gå til innhold

Hvilken Fretex-butikk er best? Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Skal snart en tur til Oslo og har da tenkt å dra innom Fretex, men har lest meg frem til at det er hele 6 butikker! Er det noen som er kjent og som kan tipse meg om hvilken butikk som har mest (og best) interiørutvalg? Evt andre gode gjenbruksbutikker?

Anonymkode: 6d00d...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke alle 6 fretex butikkene 🙂 Skal se hvilke jeg kan. En på Majurstua og en på Grunnerløkka men disse er små og har veldig få interiør ting, type noen veldig få vaser og kopper, og mest klær.

En i Sankt Hanshaugen, adressen Ullevålsveien 12, den har litt interiør i 1 etasje, mest vaser og sånn, litt lysartikler og litt møbler.

Også er det en Fretex butikk på Alnabru, Ole Deviks vei 20, den er størst og definitivt best av disse på interiør, de har møbler og masse, men denne ligger utafor byen, er tidskrevende å komme dit uten bil. 

Anonymkode: 1a424...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken på Alnabru er størst og har også best utvalg på interiør. For klær liker jeg best butikkene i Universitetsgata og Grønland.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

kan ikke alle 6 fretex butikkene 🙂 Skal se hvilke jeg kan. En på Majurstua og en på Grunnerløkka men disse er små og har veldig få interiør ting, type noen veldig få vaser og kopper, og mest klær.

En i Sankt Hanshaugen, adressen Ullevålsveien 12, den har litt interiør i 1 etasje, mest vaser og sånn, litt lysartikler og litt møbler.

Også er det en Fretex butikk på Alnabru, Ole Deviks vei 20, den er størst og definitivt best av disse på interiør, de har møbler og masse, men denne ligger utafor byen, er tidskrevende å komme dit uten bil. 

Anonymkode: 1a424...9ff

Det er ikke krevende å komme seg til Fretex på Alnabru. Det tar ca 15/20 minutter fra jernbanetorget hvis man tar tbanen til Helsfyr og 66-bussen videre derfra til busstoppet «Fretex». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Charge said:

Det er ikke krevende å komme seg til Fretex på Alnabru. Det tar ca 15/20 minutter fra jernbanetorget hvis man tar tbanen til Helsfyr og 66-bussen videre derfra til busstoppet «Fretex». 

Ja, kanskje det? Jeg skulle dra dit uten bil fra Bjølsen engang, og brukte over en time 🤣 Tror nok 15-20 min er litt optimistisk.

Anonymkode: 1a424...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...