Gå til innhold

Føler meg brukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lå ikke med han. Jeg brukte disse månedene på å bli kjent med han, se han an, bygge et vennskap med mer, og planlegge litt fremover.  Det er slik jeg luker ut de verste tullingene for de forsvinner når de skjønner at de må jobbe for å få sex av meg. Men denne karen var en annen, langt mer standhaftig, intelligent og bevandret type. Han var nok ikke en typisk "rundbrenner" i det heletatt, kanskje en som hadde et helt eget "game". Og det var slik han klarte å lure meg, nemlig å være en singulær idiot. 

Da har du bare vært ekstremt uheldig! Skjer neppe mange flere ganger :) Du virker veldig oppegående og reflekterende og da vil du nok lykkes til slutt! Ønsker deg alt godt videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS skriver at dette skjer igjen og igjen, ergo må hun begynne å ta forhåndsregler. 

Anonymkode: 18720...fcd

Jeg har ikke sagt at dette skjer igjen og igjen. For mitt vedkommende skjedde det denne ene gangen. Mannen kjent æ fra før, men det var på tinder vi gjorde visse fremstøt. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet litt før i tråden og var i ganske lik situasjon som deg. Hvordan går det med deg? Jeg sitter også igjen med en sorg over det som ikke ble og som aldri kommer til å bli. Den sorgen føler jeg kommer til å sitte som et hull hjertet i lang tid fremover. 

Håper du fikk noe ut av å lese i denne tråden, det gjorde i allefall jeg. Sånt er så vanskelig å håndtere helt alene. Håper det går bedre meg deg. Klem fra meg ❤️ 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Tusen takk❤️

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt at dette skjer igjen og igjen. For mitt vedkommende skjedde det denne ene gangen. Mannen kjent æ fra før, men det var på tinder vi gjorde visse fremstøt. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Så alle generaliseringene ang. menn er basert på EN mann?

Anonymkode: 18720...fcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Da har du bare vært ekstremt uheldig! Skjer neppe mange flere ganger :) Du virker veldig oppegående og reflekterende og da vil du nok lykkes til slutt! Ønsker deg alt godt videre!

Håper du har rett! Jeg syns jeg har brukt mye tid på å filtrere ut idiotene, men satt bare igjen med en idiot likevel.  Takk for oppmuntring ❤️ 

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt at dette skjer igjen og igjen. For mitt vedkommende skjedde det denne ene gangen. Mannen kjent æ fra før, men det var på tinder vi gjorde visse fremstøt. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Helt riktig - man kan ta alle forhåndsregler og likevel gå seg på den jævligste smellen ever. Og det er det som er så vondt og tragisk. All medfølelse til deg. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk❤️

Anonymkode: a7ca7...8bb

❤️ 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7. november 2018 den 5.30, AnonymBruker skrev:

Jeg er i ett forhold med en slik, har opplevd mange traumer med ham, utviklet angst og depresjon men kommer meg ikke løs. Ordet du bruker «traumebånd» var så treffende. Har du noe litteratur å anbefale? Virker som du sitter på en del kunnskap om temaet. Jeg må styrke meg opp for å prøve å bryte igjen snart. Var sterk og kjempet i 5 mnd sist gang, men jeg ble for utslitt og nedbrutt til slutt. 

Anonymkode: 8334f...f62

Her kan du ikke lenger skylde på han, men gå inn i deg selv...

Det er kun DU som velger å fortsette kontakten. Det er ikke noe han tvinger deg til å gjøre.

Du velger selv hva du godtar. Slutt og spill offer! 

 

Anonymkode: 25390...c3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Her kan du ikke lenger skylde på han, men gå inn i deg selv...

Det er kun DU som velger å fortsette kontakten. Det er ikke noe han tvinger deg til å gjøre.

Du velger selv hva du godtar. Slutt og spill offer! 

 

Anonymkode: 25390...c3a

Det er lett for de utenforstående å si sånn skal du gjør og sånn skal du ikke gjør, det er bare å gjør det, ikke spill offer....men forstår du ikke at mange ganger så samarbeider ikke hjerte og hode. Det er en ting å vite hva man burde gjøre, men en annen ting å gjennomføre det. Ikke alle er psykisk sterk nok til å bryte ut av et forhold sånn uten videre. Det kan også være andre faktorer som spiller inn. Det er lite empatisk å sparke andre som allerede ligge nede. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Så alle generaliseringene ang. menn er basert på EN mann?

Anonymkode: 18720...fcd

Nei, det har jeg ikke sagt. Har hatt både lengre og kortere forhold, og hatt mine uheldige møter med menn på ulike måter, men når det gjelder denne tinder episoden, så var det et eneste tilfelle. 

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 19.00, Duftavsommerregn skrev:

Da har du bare vært ekstremt uheldig! Skjer neppe mange flere ganger :) Du virker veldig oppegående og reflekterende og da vil du nok lykkes til slutt! Ønsker deg alt godt videre!

Rart å lese at du snakker om at han ikke var rundbrenner, for det var nettopp det han sa til meg at han ikke var noe rundbrenner😳

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart å lese at du snakker om at han ikke var rundbrenner, for det var nettopp det han sa til meg at han ikke var noe rundbrenner😳

Anonymkode: a7ca7...8bb

Noen menn har bare et helt eget game som de spiller etter, dessverre. Nesten så de lurer seg selv og alle rundt seg. Det beste du kan gjøre er å lære fra denne episoden og ta det med deg videre. Klem til deg ❤️

Anonymkode: 0cdb4...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn har bare et helt eget game som de spiller etter, dessverre. Nesten så de lurer seg selv og alle rundt seg. Det beste du kan gjøre er å lære fra denne episoden og ta det med deg videre. Klem til deg ❤️

Anonymkode: 0cdb4...a43

Måtte de få det ti dobbelte igjen💪🏻

Anonymkode: a7ca7...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal dere lære at dere må møte mannen oftere og ligge med han for å holde på han

Å sende meldinger i en evighet fungerer ikke. Hvis man som mann vil prate med noen så er det bedre å prate med kompiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Måtte de få det ti dobbelte igjen💪🏻

Anonymkode: a7ca7...8bb

Det er nok bare over til neste, dessverre. Pris deg lykkelig for at du ikke har involvert deg mer med han. Min idiot har funnet seg ny dame og jeg syns oppriktig synd på henne. 

Anonymkode: 0cdb4...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...