Gå til innhold

Eggløsning nr 2 var cycte....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det var meg som starta linken om jeg kunne ha eggløsning nr 2, 4 dager etter den opprinnelige eggløsningen...

Etter 6 dager ble smertene så utholdelige at jeg oppsøkte lege og krevde å bli henvist til gynekolog..

Hos gynekologen i går, ble det funnet en 3.6 cm stor rund væskefylt cyste hå høyre eggstokk....

Men siden jeg er på påskeferie og på en liten plass, så blir det ikke noe operasjon her...de har rett og slett ikke mulighet...så jeg venter heller til jeg kommer til oslo etter påske...får bare håpe på at cysten ikke sprekker for det er visstnok V O N D T!!!!!

I tillegg til denne cysten har jeg foroverbøyd livmor...noen som vet om dette er en grunn til barnløshet???

Hva slags operativt inngrep gjøres for å fjerne cyster??

HA en fortsatt god påske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har fjernet cyster. Det var ikke noe problem i det hele tatt. Legen bare stakk hull på dem. Det er et slags vann inni dem. Det var ikke vondt i det hele tatt.

Det kan kanskje være forskjellige cyster, men de som jeg hadde var ikke problematiske i det hele tatt og helt ufarlig.

Jeg har også foroverbøyd livmor. Gynekologen sa at det ikke er problematisk hvis den ikke er så foroverbøyd at den ligger helt nede. Min var bare litt bøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Legen bare stakk hull på dem. ..

Hvordan gjorde han det???

Trodde jeg eventuelt måtte inn til laprascopi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JEg lurer også litt på om jeg i det hele tatt har eggløsning..Testen viser at jeg har det, men om egget i det hele tatt løsner? Kan kroppen lure oss sånn?

Er det noen som vet om dette kan skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...