Gå til innhold

Vend dere om!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på når ekstreme religiøse blir sett på som psykisk sykdom? For helt i vater er de ikke. Hjernevasket.

Anonymkode: b647f...bea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har så forståelse for din svake tro! 

Men Gud kommer til å overaske deg og har en plan for deg som er større enn det vanlige livet. Så vend om før det er for sent. 

Guds fred hvile over deg! 

Anonymkode: 6df08...abb

Jeg har ikke svak tro, jeg har ingen tro. Nei vet du det er ikke helt rett. Sannheten er at jeg er likegyldig til Guds eksistens eller ikke eksistens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg har ikke svak tro, jeg har ingen tro. Nei vet du det er ikke helt rett. Sannheten er at jeg er likegyldig til Guds eksistens eller ikke eksistens. 

Du tror dine svar er rett. Men Gud har rett alltid. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg lurer på når ekstreme religiøse blir sett på som psykisk sykdom? For helt i vater er de ikke. Hjernevasket.

Anonymkode: b647f...bea

Det blir vel sett på det sånn når de tipper over? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Du tror dine svar er rett. Men Gud har rett alltid. 

Anonymkode: 6df08...abb

Nei jeg tror ikke mine svar er rett. Jeg er villig til å si at jeg kan ta feil.og at Gud kan eksistere. Men jeg har ingen tro på det siden jeg ser ikke noe bevis for hans eksistens ?

 

Er du villig til å si at du kan ta feil angående Guds eksistens ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Nei jeg tror ikke mine svar er rett. Jeg er villig til å si at jeg kan ta feil.og at Gud kan eksistere. Men jeg har ingen tro på det siden jeg ser ikke noe bevis for hans eksistens ?

 

Er du villig til å si at du kan ta feil angående Guds eksistens ?

Jeg elsker at du svarer meg så mye. Det er noe i deg som søker sannheten og det er så kult! 

Gud er den største og vil ha oss alle som. Hans barn. Jeg forstår hva du spørr om. Om. Du ikke blir kristen i kveld eller dagene fremover skal jeg be om at jeg skal få møte deg og da skal du få verdens kuleste opplevelse. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:
 

Hadde ikke Olav den hellige, kristnet Norge, hadde du tilbedt Odin.

Odin er en oppdiktet gud fra Satan. Så det hadde jeg ikke for DU aner ikke hvordan jeg fikk oppleve den sanne Gud. Du tror du har kunnskap og vet men det gjør du ikke. Merk mine ord i forrige melding. Vend om. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Jeg elsker at du svarer meg så mye. Det er noe i deg som søker sannheten og det er så kult! 

Gud er den største og vil ha oss alle som. Hans barn. Jeg forstår hva du spørr om. Om. Du ikke blir kristen i kveld eller dagene fremover skal jeg be om at jeg skal få møte deg og da skal du få verdens kuleste opplevelse. 

Anonymkode: 6df08...abb

Jeg registerer at du ikke svarer på spørsmålet.

Er du som jeg villig til å innrømme at du kan ta feil ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Odin er en oppdiktet gud fra Satan. Så det hadde jeg ikke for DU aner ikke hvordan jeg fikk oppleve den sanne Gud. Du tror du har kunnskap og vet men det gjør du ikke. Merk mine ord i forrige melding. Vend om. 

Anonymkode: 6df08...abb

😉

6e363acbab983531cabef35c3a7f861b26bd3dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis himmelen er full av sånne som deg, velger jeg lett helvete.

En herlig blanding av realister, folk som har sex før ekteskapet og homofile. It will be FABULOUS! 🎉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg registerer at du ikke svarer på spørsmålet.

Er du som jeg villig til å innrømme at du kan ta feil ?

Kjære deg! Aldri i livet om jeg tar feil. Trodde jeg hadde gjort dette tydelig allerde? 

Gud er så ekte og han ser deg og tenker på deg. Merk mine ord. Det gjør han! Din verdi for han aner du ikke. Han elsker deg mer enn du kan noen gang forestille deg. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev:
 

Hvis himmelen er full av sånne som deg, velger jeg lett helvete.

En herlig blanding av realister, folk som har sex før ekteskapet og homofile. It will be FABULOUS! 🎉

Helvete blir evig pining. Det blir ikke et liv men KUNN pining. Vær vis min venn og velg Jesus Kristus. 

Piningen i helvete er ikke lik Piningen som finnes på jorden men så utrolig verre. 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Kjære deg! Aldri i livet om jeg tar feil. Trodde jeg hadde gjort dette tydelig allerde? 

Gud er så ekte og han ser deg og tenker på deg. Merk mine ord. Det gjør han! Din verdi for han aner du ikke. Han elsker deg mer enn du kan noen gang forestille deg. 

Anonymkode: 6df08...abb

Her ser dere forskjellen på en religiøs og en ateist

Vi ateister er villige til å innrømme at vi kan ta feil. Religiøse er ikke villige til å innrømme at de kan ta feil. Og det er derfor det er umulig å diskutere med religiøse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Her ser dere forskjellen på en religiøs og en ateist

Vi ateister er villige til å innrømme at vi kan ta feil. Religiøse er ikke villige til å innrømme at de kan ta feil. Og det er derfor det er umulig å diskutere med religiøse.

Ikke skjær alle over en kam. Mange kristne opplever tvil nå og da 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eugene Onegin skrev:
 

Her ser dere forskjellen på en religiøs og en ateist

Vi ateister er villige til å innrømme at vi kan ta feil. Religiøse er ikke villige til å innrømme at de kan ta feil. Og det er derfor det er umulig å diskutere med religiøse.

Vend om før det er for sent. Virkeligheten er skjult for dem som har Satan til far. 

Og flere ganger har jeg tenk. Hvorfor prøver de ikke bare å leve for Gud? Bare for å se om det er sannhetens vei? 

Jeg utfordrer deg. Jeg tror du kunne vært en sann soldat og jeg vet Gud trekker deg til seg. Han vil du skal skinne! Han vil bare elske deg! Slipp han inn! 

Anonymkode: 6df08...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Helvete blir evig pining. Det blir ikke et liv men KUNN pining. Vær vis min venn og velg Jesus Kristus. 

Piningen i helvete er ikke lik Piningen som finnes på jorden men så utrolig verre. 

Anonymkode: 6df08...abb

Hvordan vet du det? Har du vært der?

Tipper djevelen gjør det skikkelig koselig for oss. Hvorfor skal han pine oss hvis vi er hans folk? Ulogisk. Alt handler om markedsføring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...