Gå til innhold

"skrukkete"


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Da er det avgjort, jeg får krype til korset og kjøpe øyerynkefjernekrem eller hva det nå heter. En venninde av meg har uttalt at jeg er skrukkete rundt øynene, og det kan vi ikke ha noe av.

Kan noen anbefale en antiskrukkekrem til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du kan nok ikke fjerne rynker som er oppstått, men du kan forebygge at nye dannes, pluss å holde huden myk og fuktet. Jeg vil anbefale deg å bruke Intensive Eye Repair fra Dermalogica; den gir masse næring til huden, men trekker allikevel greit inn. Så bør du bruke minimum solfaktor 15 når du oppholder deg i sola, drikke tilstrekkelig vann, og ikke røyke eller ta solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Exuviance skal være knallbra ,og har også hørt mye skryt av MD formulations Moisture Defense Antioxidant Eye crem.

Den siste koster 260 hos ESD ca 700 kr hos hudpleier.Den andre koster 155 kr hos EDS ca 400kr hos hudpleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

EDS sender ikke Exuviance til Norge, tror jeg. Jeg har den kremen fra Exuviance som heter Hydrating Lift ett eller annet; den er ganske lett, mer som en kremgele, og er perfekt om sommeren. Betalte 360 for den. MDF er enda lettere i konsistensen, men gir litt i minste laget fukt om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Takk for svar, men hva er EDS?

EDS=Essential Dayspa (www.essentialdayspa.com) en helt fantastisk nettside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Joda de sender til norge,kjøpte Exuviance for ca 2 mnd siden Men jeg måtte logge med inn med e-mail adressa mi .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Joda de sender til norge,kjøpte Exuviance for ca 2 mnd siden Men jeg måtte logge med inn med e-mail adressa mi .
OK, så det er samme prinsipp som med Bare Escentuals, med andre ord. Godt å vite, for den øyenkremen kommer jeg til å kjøpe på nytt når den krukka jeg har nå går tom. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har Exuviance Essential Multi

-Defense day fluid SPF 15 ,Huden er blitt så fin og eg synes porene er blitt mindre. Innerhilder 4 prosent glykolsyre.Koster 145 kr på EDS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne50__

få aberela av legen. jeg får det av legen. forebygger og kan fjerne rynker. det er begrenset hva den kremen kan gjøre, men den fungere absolutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...