Gå til innhold

Fotpleie


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Hvordan tar dere fotpleien og hvilke produkter er det dere bruker? Jeg har ikke vært flink til det i det hele tatt og tenkte jeg skulle skjemme meg bort litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daniella_

Begynner med å klippe neglene. Klipper de da rett av for å unngå inngrodde negler. Fjerner så neglebånd og filer de.

Så sitter jeg med bena 15 min i en balje med varmt vann blandet med grønnsåpe (grønnsåpe myker opp huden).

Så når skrubber jeg med en fotfil der hvor jeg har hard hud. Så går jeg over med pimpsten for å fjerne rillene i huden som fotfilen lager. Da blir det glatt og fint.

Etter det igjen så smører jeg med fotkrem.

Lakker neglene dagen etter for fotkremen bruker gjerne mange timer på å trenge inn.

Gjør dette som regel på kvelden pga den fete fotkremen slik at jeg kan legge meg rett etterpå for å la kremen jobbe om natta.

Fotkremen jeg bruker er i fra ShadowTans. Veldig fet...noe sheabutter krem eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tar dere fotpleien og hvilke produkter er det dere bruker? Jeg har ikke vært flink til det i det hele tatt og tenkte jeg skulle skjemme meg bort litt.

Takk for ideeen nå sitter jeg med bena i vann; hadde vært enda deiligere om noen hadde gjort det for meg da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkepålogget-Uma

Tea Tree and peppermint fotpleie-kit er kjempe bra. Fåes hos Vita. Inneholder badesalt, såpe og lotion. Dufter deilig og er rimlig søte...Såpe og lotion er formet som føtter nemlig.

Og når man er inne på forpleie...Viktig å huske nåe man steller tåneglene: Klipp rett over og ikke "nedi neglbådene"..da kan man fpr inngrodde negler som kan gjør kjempe vondt.

Smør med gor fotkrem hver dag. Prøv decleors forkrem. Man får myke føtter som bare lukter godt..heeele dagen faktisk. Det er sant! Beste forkrem i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...