Gå til innhold

"Kvinneguidens venner"


Blekkulf

Anbefalte innlegg

Synd at Myhre tror hun har fasit på hva som ikke er gøy her i livet. Eks. den historien hun andre fortalte om massemorderen, var jo skikkelig morsomt å høre, og så avbryter Linnea med «dere ble en skikkelig lang historie!». Alt det Myhre tror er kleint er jo faktisk bra. Feks at venninna ikke fikk lov å si hva hun hadde søkt på som hadde med baby å gjøre 🙄 who mase you the queen of everything liksom. La henne balansere deg! Ikke boss over henne.

hun er jovial, Myhre er syrlig. Kunne ha fungert om ikke Myhre er barn av sin tid der «min stemme skal høres for den har alltid rett». 😞

Anonymkode: db39a...240

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synd at Myhre tror hun har fasit på hva som ikke er gøy her i livet. Eks. den historien hun andre fortalte om massemorderen, var jo skikkelig morsomt å høre, og så avbryter Linnea med «dere ble en skikkelig lang historie!». Alt det Myhre tror er kleint er jo faktisk bra. Feks at venninna ikke fikk lov å si hva hun hadde søkt på som hadde med baby å gjøre 🙄 who mase you the queen of everything liksom. La henne balansere deg! Ikke boss over henne.

hun er jovial, Myhre er syrlig. Kunne ha fungert om ikke Myhre er barn av sin tid der «min stemme skal høres for den har alltid rett». 😞

Anonymkode: db39a...240

Jeg får egentlig litt vondt av Linnéa. Virker som hun prøver for hardt, eller så kan det bare hende hun rett og slett ikke har peiling. Men alle kan jo ikke ha det heller. Ellers så synes jeg poden er gjennomsyret med hvor vondt L egentlig har det med seg selv, virker ikke som hun har det så greit, det er i hvertfall det jeg sitter igjen med etter å ha hørt episodene som mange egentlig handler om hennes selvbilde og egne erfaringer.

Endret av Little Pony
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Podcasten deres er på samme intelligens nivå som paradis hotell. Noe mer jalla går det ikke an å høre på.
 

Anonymkode: 97281...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Sa etter første episode at dette var en ny favoritt. Vel... Det må jeg ta tilbake. Hadde trodd at podcasten kom til å bli mer ryddig og strukturert etterhvert. Men det er snakking i munnen på hverandre, veldig subjektivt og lite research i forkant.

Har enda troen på at det kan komme seg. Veldig god idé og et prosjekt med stort potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Linnea - hvis du leser her, så kan jeg opplyse :opplyser: om at noen av oss som skriver om barn og blogg på KG også skriver om barn og blogg til andre - som feks redaktører i ulike aviser og andre medier. Så vi/jeg driver ikke bare ekkokammervirksomhet.  Det skulle tatt seg ut! :daane: 

 

 

Anonymkode: 106fd...0ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linnea - hvis du leser her, så kan jeg opplyse :opplyser: om at noen av oss som skriver om barn og blogg på KG også skriver om barn og blogg til andre - som feks redaktører i ulike aviser og andre medier. Så vi/jeg driver ikke bare ekkokammervirksomhet.  Det skulle tatt seg ut! :daane: 

 

 

Anonymkode: 106fd...0ea

Ja, du har rett! Vet at mange av dere er flinke på det. Men lett å glemme idet man har scroller seg gjennom side opp og side ned med mindre konstruktive tilbakemeldinger, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Tok en skumlytt. Dere har pratet om 2 av mine trolletråder.

Jeg er her for å spå, og for å trolle. 

Takk, Linnea. 

Anonymkode: bae4e...b8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er her for å spå, og for å trolle. 

Anonymkode: bae4e...b8d

Akkurat dét er vel en og samme ting?!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Så jeg hadde rett når det kommer til CBE og Linnea? Altfor opptatt av å «holde seg inne med» noen av bloggerne til å være objektiv og nøytral. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ullvott skrev:

Akkurat dét er vel en og samme ting?!?

Haha, lur du!

Vil bare påpeke at når jeg trekker tarotkort så gjør jeg det på ekte, leser dem og skriver utfyllende. Så jeg dikter ikke opp masse vås utav det blå, jeg ser faktisk på symbolene. Må poengtere dette så folk fortsetter å bidra på spåtrådene mine.

Med det sagt, så skal jeg ikke ha på meg at jeg påstår jeg er synsk. Jeg trekker kort, de har symboler, jeg skriver om symbolene, thats it.

Nå må jeg skrive ideer til nye trolletråder så Linnea kan snakke mer om "meg".

Vel møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vet det ikke har vært så mye aktivitet her, men jeg ville bare si (i tilfelle jentene tar turen inn og leser) at jeg elsker dere og jeg elsker dere om mulig enda mer etter forrige episode. Det var så fint og modig formidlet av Stine og jeg syns dere prata så bra om temaet. Dere er Norges fineste podcast<3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Enig med personen over!

Over til noe mindre viktig - til Stine: Jeg var også avhengig av den typen sukkerfri iskaffe man kjøper på butikken, og drakk som regel en om dagen. Fikk sjokk da jeg skjønte at jeg brukte 7280 kr i året på denne iskaffen! Selv om det gjerne var dagens lyspunkt så var det ikke verdt SÅ mye. Så jeg begynte å lage min egen iskaffe hjemme, ved å lage presskanne-kaffe som jeg rister i shaker med isbiter og har melk oppi. Nå bruker jeg rundt 3000 kr på iskaffe i året i stedet for (litt vanskelig å regne på fordi noe av melken så klart går til andre formål) - noe jeg synes er en bedre pris for den samme kosen :) Føles også bedre fordi det ikke er noen kunstig søtning, men bare kaffe, melk og isbiter.

Anonymkode: 4212b...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...