Gå til innhold

"Kvinneguidens venner"


Blekkulf

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
21 minutter siden, Hummingbird2 skrev:
 

Har hørt podcasten. Dessverre ikke imponert...

KG er jo en utømmelig kilde til humor, skråblikk og rariteter. Skuffa over hva de klarte å lage ut av det.

Det de formidler er jo gjenfortelling av innhold tråder og egen mening om saken. Hvorfor lage en podcast om dette hvis de ikke tilfører noe nytt som ikke allerede finnes på KG. 

Eksempelvis brakte deres «3 på topp av ting man vil endre på» noe nytt. Det var interessant. 

Forøvrig skuffet over at de ikke kunne argumentere bedre for eget standpunkt. Det ble bare en saus av ord, uten tydelige argumenter. Diskusjonen dem imellom ble tam og uten temperatur. Som sagt, de burde ha jobbet bedre med stoffet på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var litt gøy - det var mye kjent stoff. 

 

Og så føler jeg meg skikkelig berømt nå - de har lest opp et av mine innlegg. :tanpuss:Fra bloggerbarntråden - som jeg mener er både bra og viktig.:helen:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den var interessant nok, men det høres ut som om de ikke har forberedt seg så veldig godt. Kanskje de blir bedre etterhvert..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt podden, men synes ikke diskusjonen rundt "rampelyset" - delen av formuet virker til å kunne bli særlig troverdig eller nyansert ettersom de)(iallfall Linnéa) kjenner flere av menneskene som blir diskutert her. Jeg skylder ikke på noen altså, jeg hadde ikke klart å skulle se noen jeg kjente blir kritisert og kime i når alle og en hver kan høre på. Om man ikke kan si rett ut hva man mener om et menneske for å ta hensyn til vedkommende så er det helt greit, og det viser vel den menneskelige respekten alle fortjener. Men... Om det er tilfelle burde man kanskje droppe hele temaet i utgangspunktet i stedetfor å nevne det òg ikke kunne utdype det tilstrekkeleg til at det blir interessant å lytte til

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Puny skrev:
 

Hører på den samtidig som jeg leser tråden om den, veldig meta egentlig🧘‍♀️

Sorry, så ikke din post. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Podcasten har potensiale. Den syrlige, men sjarmløse, tonen til Myhre får ingen balanse av hun andre fordi hun ikke slipper ordentlig til. Hun forsøker strukturere, men Myhre avbryter for å ytre meningen sin i overkant mye. Uten at det blir humor heller. 

Forøvrig veldig enig med dem i introen om CBE-tråden 🙌🏻

Endret av Mnjah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker høyere temperatur fremover og at de går utav komfortsonen. De prøver å være mer korrekte og positive, men noen ting må det da være lov å spøke mer om. F.eks bananproblemet, dog jeg ikke hadde valgt en så kjedelig tråd å snakke om. 

Heier på jentene, tror det kan bli veldig bra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt trua forrige episode, men dagens var veldig oppsummering av diverse tråder her inne. Som den ihuga kg-leseren jeg er så er jeg godt nok oppdatert på det viktigste trådene. 

Anonymkode: 55207...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hånden på mitt KG-hjerte så sitter jeg å hører på den nå.

Jeg aner ikke hvem disse to damene er, for jeg leser ikke blogger. Men om det kommer noe positivt ut av det som hjelper andre så ønsker jeg de to damene lykke til. Skal sies at jeg ikke er vokst opp med bloggere og influensere  som forbilder, eller som en etterfølger av noe slag. Det merkes sikkert på mine innlegg på KG over 12 års perioden jeg har vært her.  :kghjerte:Og er usikker på om at jeg liker at noen evt. skal tjene penger på forumets tråder som røkla har bygget opp•••

Om dette bare skal være en podcast om svada synsing om tråder som aldri opptar meg, som blogger-tråder, politikk, helse, seksualitet...så gidder jeg ikke høre mer. 

 

Hilsen en seriøs, ansvarsbevisst og ekte venn av KG, for evig og alltid. 

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Fvonk skrev:

Det var visst ingenting å se frem til. 

Var den verre enn første episode altså? Jeg klarte 2/3 av den første. 

Anonymkode: ecb0e...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var den verre enn første episode altså? Jeg klarte 2/3 av den første. 

Anonymkode: ecb0e...5ad

Den var hvert fall ikke noe bedre. Tror jeg var for positivt innstilt da jeg hørte første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes hele podcasten så langt kan minne litt om denne tråden;

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med denne tråden? 

eller kanskje man heller burde sende den til Lørdagsrådet🤔

Anonymkode: 76d14...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 13.51, Wonders skrev:

Jeg synes hele podcasten så langt kan minne litt om denne tråden;

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

 

 

Nei slutt. Den tråden er den dummeste på hele forumet, og det er dritpinlig å se så mye dårlig "humor". Da er podcasten 1000 ganger bedre! 

Anonymkode: b2828...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffa etter å ha hørt alle episodene. Spesielt over CBEtråden, de går ikke i dybden på problematikken (eller kanskje Ikke-Linnea vil...?) men latterliggjør bare den teite kritikken.. overforbruk og barneeksponering (som jo ER cbe-bloggen) hopper de glatt over. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...