AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #21 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Tipptoppi skrev: Det er et seriøst spørsmål å spørre om den lommelykt, det er faktisk ikke normalt. (som du kan se ut i fra fler av svarene du har fått) Sånn som du holder på så blir jeg overrasket over at du er gammel nok til å kjøpe noe som helst. Tenkte det samme. Håper tråden er ønsketenkning. Anonymkode: aa4eb...160 2
Chablis Skrevet 5. november 2018 #22 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, Duff skrev: Mekler deltar ikke på overtakelsesdato. Du må selv se på renholdet og avgjøre om det er godt nok men når du har fått lov til å overta en dag før tiden bør du gi litt slakk ellers kan selger nekte å gi deg nøkkelen før den datoen som er satt i kontrakten. Vår mekler var med på gjennomgang når vi solgte. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #23 Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vel vært en megler med i prosessen når hin har kjøpt bolig. Anonymkode: e9b0e...1e7 Megler er ikke involvert i en overtakelse av nøkler Anonymkode: 6ff51...83c
Duff Skrevet 5. november 2018 #24 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Tipptoppi skrev: Vår mekler var med på gjennomgang når vi solgte. Det har aldri skjedd her, eier hus nr 6 nå og aldri hatt mekler tilstede.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #25 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Megler er ikke involvert i en overtakelse av nøkler Anonymkode: 6ff51...83c Hun har vel hatt denne sjarmerende oppførselen gjennom hele prosessen gikk jeg ut i fra. Anonymkode: e9b0e...1e7 2
Chablis Skrevet 5. november 2018 #26 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Duff skrev: Det har aldri skjedd her, eier hus nr 6 nå og aldri hatt mekler tilstede. Da er det vel forskjell i rutine da, evt kanskje kjøper ba om det i vårt tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #27 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Megler er ikke involvert i en overtakelse av nøkler Anonymkode: 6ff51...83c Jo, i mange tilfeller. Kommer an på avtalen. Men dette håndterer du tydeligvis meget galant selv uten inputs fra andre. Stoler på deg, og lykke til. Anonymkode: aa4eb...160 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #28 Skrevet 5. november 2018 5 minutter siden, Tipptoppi skrev: Det er et seriøst spørsmål å spørre om den lommelykt, det er faktisk ikke normalt. (som du kan se ut i fra fler av svarene du har fått) Sånn som du holder på så blir jeg overrasket over at du er gammel nok til å kjøpe noe som helst. Så når anonym skriver: Vet ikke helt hva lommelykta skal hjelpe for, but whatever floats your boat. Så mener du dette er et seriøst svar. Helt seriøst vis du svarer slik til voksene folk (what ever float your boat) så kan du ikke forvente en seriøs tilbakemelding. Anonymkode: 6ff51...83c 2
Chablis Skrevet 5. november 2018 #29 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så når anonym skriver: Vet ikke helt hva lommelykta skal hjelpe for, but whatever floats your boat. Så mener du dette er et seriøst svar. Helt seriøst vis du svarer slik til voksene folk (what ever float your boat) så kan du ikke forvente en seriøs tilbakemelding. Anonymkode: 6ff51...83c Jeg mener du svarer unødvendig frekt, og har svært lange tær. Det er uvanlig å ha lommelykt og det er er relevant spørsmål. I tillegg så fortsetter du holdningen gjennom alle svarene dine her, og fullstendig overser de som svarer deg. Dersom du ikke ser at den tonen du bruker her er veldig frekk så ok, da er det visst slik du snakker til folk og jeg ønsker deg lykke til med det, og er takknemlig for at du ikke er i mitt liv for å si det sånn Du har fått flere svar her, hva med at du fokuserer på de i stedet for å grave seg enda lenger ned i det hullet du har startet på. 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #30 Skrevet 5. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så når anonym skriver: Vet ikke helt hva lommelykta skal hjelpe for, but whatever floats your boat. Så mener du dette er et seriøst svar. Helt seriøst vis du svarer slik til voksene folk (what ever float your boat) så kan du ikke forvente en seriøs tilbakemelding. Anonymkode: 6ff51...83c Jeg kan forklare den. Jeg forstår ganske enkelt ikke hensikten. Og du har ikke begrunnet den lommelykten selv engang. Du skal kikke på diverse steder, men det gir ingen mening å lyse med lommelykt der. Det var nok teit formulert, men jeg har aldri sett en lommelykt tjene noen nytte i en slik sammenheng. Om du blir betrygget av den lommelykten, så lys med den=Whatever floats your boat. MEN det har ingen hensikt. Anonymkode: aa4eb...160 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #31 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Tipptoppi skrev: Jeg mener du svarer unødvendig frekt, og har svært lange tær. Det er uvanlig å ha lommelykt og det er er relevant spørsmål. I tillegg så fortsetter du holdningen gjennom alle svarene dine her, og fullstendig overser de som svarer deg. Dersom du ikke ser at den tonen du bruker her er veldig frekk så ok, da er det visst slik du snakker til folk og jeg ønsker deg lykke til med det, og er takknemlig for at du ikke er i mitt liv for å si det sånn Du har fått flere svar her, hva med at du fokuserer på de i stedet for å grave seg enda lenger ned i det hullet du har startet på. Jeg ser de svarene jeg har fått og setter pris på det. Men du er kun ute etter å lage bråk der det ikke finnes noe. Jeg lange tær? Du som blir fornærmet av at jeg kaller anonym 160 blank i hode. Anonymkode: 6ff51...83c
Chablis Skrevet 5. november 2018 #32 Skrevet 5. november 2018 Faktisk vil jeg si vi hjelper deg, vi påpeker det unødvendige og uvanlige med lommelykta slik at du kanskje slipper å fremstå som en uvitende tufs i morgen. Bare hyggelig. 😁 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #33 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser de svarene jeg har fått og setter pris på det. Men du er kun ute etter å lage bråk der det ikke finnes noe. Jeg lange tær? Du som blir fornærmet av at jeg kaller anonym 160 blank i hode. Anonymkode: 6ff51...83c Hun er ikke fornærmet for noe. Hun reagerer på oppførselen og at du er så fintfølende vil jeg tro. Anonymkode: aa4eb...160 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #34 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, Tipptoppi skrev: Faktisk vil jeg si vi hjelper deg, vi påpeker det unødvendige og uvanlige med lommelykta slik at du kanskje slipper å fremstå som en uvitende tufs i morgen. Bare hyggelig. 😁 Natta 😊 Sov godt folkens Anonymkode: 6ff51...83c
Chablis Skrevet 5. november 2018 #35 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser de svarene jeg har fått og setter pris på det. Men du er kun ute etter å lage bråk der det ikke finnes noe. Jeg lange tær? Du som blir fornærmet av at jeg kaller anonym 160 blank i hode. Anonymkode: 6ff51...83c Det er forskjell på at jeg blir personlig fornærmet og påpeker at jeg er overrasket over at et voksent menneske finner det greit å snakke sånn til folk. Spesielt folk som bruker sin tid på å svare deg på ditt (for meg og andre) ubetydelige spørsmål. Men som en annen anonym sier så ser det virkelig ut som at du har kontroll på dette og trenger ikke råd, så lykke til og gratulerer meg ny bopel! 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #36 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Tipptoppi skrev: Det er forskjell på at jeg blir personlig fornærmet og påpeker at jeg er overrasket over at et voksent menneske finner det greit å snakke sånn til folk. Spesielt folk som bruker sin tid på å svare deg på ditt (for meg og andre) ubetydelige spørsmål. Men som en annen anonym sier så ser det virkelig ut som at du har kontroll på dette og trenger ikke råd, så lykke til og gratulerer meg ny bopel! Takker 😊 Anonymkode: 6ff51...83c
Chablis Skrevet 5. november 2018 #37 Skrevet 5. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke fornærmet for noe. Hun reagerer på oppførselen og at du er så fintfølende vil jeg tro. Anonymkode: aa4eb...160 Du tror helt rett 😎
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #38 Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, Tipptoppi skrev: Du tror helt rett 😎 Vi hopper videre til neste verdensproblem😎 Anonymkode: aa4eb...160 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #39 Skrevet 5. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oi oi oi så hissig tåler ikke kritikk 🤣 Anonymkode: 6ff51...83c hehe, det er det jo du som ikke gjør 😁 du startet med å kalle en annen bruker blank i hodet men blir snurt når du får samme kallenavn tilbake, jaja. Utifra det du skriver i hele tråden er det absolutt du som fremstår som blank i hodet. Ta med lommelykt- du greier å se ned i et sluk uten lommelykt. Du greier å se om en leilighet er vasket. Det er ingen som gidder å svare deg her når du er så sur i svarene dine. Ha en super overtagelse, ikke glem å skru fra hverandre alle rør i huset for å se etter skitt. Og lupen din må du heller ikke glemme hehe. Anonymkode: c4a84...219 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå