Gå til innhold

Er det noen her som ikke har psykiske problemer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri hatt det. Men har mye av det i familien, og har måttet hanskes mye med andre psykiske problemer. Tror jeg har vært heldig med gener (mammas), og fått en trygg og god oppvekst, som har gjort at jeg har en ro i meg selv og lært meg å håndterer ting på en bra måte. Gleder meg over at andre lykkes, syns jeg selv er bra nok, stoler på mine egne avgjørelser, og syns at verden er et fantastisk sted :) Har det godt og trygt inne i meg selv. 

Anonymkode: b9df3...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det i mange år, men frisk i dag. Har selvfølgelig tunge perioder, men tenker det er normalt. 

Anonymkode: f051c...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Og heller aldri har hatt det? Jeg kjenner mange som ikke har det, men på Internett virker det som om over 50 % har. 

Anonymkode: f4e2b...5e5

Det spørs hva du legger i begrepet "psykiske problemer".

Jeg tror alle på et eller annet tidspunkt vil oppleve en eller annen form for forbigående psykiske problemer, for eksempel en kortvarig sorgutløst depresjon, eksamensangst, utbrenthet, en periode med dårlig selvtillit osv.  Alt dette er problemer som ligger i psyken, men som er livet, ikke psykiske lidelser.

Jeg har hatt flere kortvarige forbigående psykiske problemer opp igjennom livet, for eksempel den gangen jeg var så sliten at jeg begynte å gråte bare ved tanken på å gå inn døren på arbeidsplassen min, (kollegene fant meg gråtende på utsiden av døren, og sendte meg hjem), det psykiske problemet gikk over med litt hvile.

Men psykisk sykdom/psykiske lidelser har jeg aldri hatt.

Anonymkode: 35df8...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...