Gå til innhold

Hvor lenge varer fuktighetskremen din?


Windy

Anbefalte innlegg

Ja, hvor lenge pleier du å ha den? Min holdt bare ca. 3 måneder nå, jeg syns det var så kort i forhold til tidligere (andre merker da, selvfølgelig!)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Den største tuben fra Dermalogica holder i overkant av 6 måneder. 50ml holder kanskje 4 mnd, alt etter hvor rik kremen er. Hvis du må pøse på med krem, trenger du kanskje en som er rikere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Kommer litt ann på. Jeg har fet hud og vasker ansiktet mitt noen ganger opp mot 3 ganger pr dag. Så den varer vel fra 3-6mnd eller noe sånn.

Kommer jo også ann på hvilken størrelse jeg har av Dermalogicakremen min. De forrige har det vært den største, mens nå har jeg ved en feil bestilt den minste. Hatt den i 2mnd og regner med at den varer ca 1mnd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 50 ml krukke varer ca. 6 mnd. Kanskje litt lenger. Påfører et tynt lag om morgenen, men bruker som regel også nattkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største tuben fra Dermalogica holder i overkant av 6 måneder. 50ml holder kanskje 4 mnd' date=' alt etter hvor rik kremen er. Hvis du må pøse på med krem, trenger du kanskje en som er rikere?[/quote']

Ja, den jeg har nå er 50ml, men den er nok litt for tyntflytende. Må nok ut og undersøke ordentlig, alt jeg har prøvd hittil har enten vært for fet eller for tynt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...