Gå til innhold

Har dere strekkmerker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Cellulitter er også arvelig, ja. Det er selvfølgelig større sjanse for å få dette også hvis man er overvektig, men mange normalvektig har det også. Det har med strukturen i fettvevet å gjøre. 

Anonymkode: 916d7...dcd

Jeg har alltid vært undervektig, men merker at det kommer flere jo mer jeg lar kroppen forfalle. Siden de er på rumpa og hovedsakelig bakside lår ser jeg de ikke uansett:nori:

Anonymkode: 88b3c...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker på brystene, magen og lårene etter graviditet. Gjør meg ingenting 😊

Anonymkode: 5925c...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har alltid vært undervektig, men merker at det kommer flere jo mer jeg lar kroppen forfalle. Siden de er på rumpa og hovedsakelig bakside lår ser jeg de ikke uansett:nori:

Anonymkode: 88b3c...d70

Man trenger ikke forfalle, selv folk som trener mye og spiser gress får de med alderen.  Har aldri sett en dame på 50+ på stranda uten cellulitter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 barn, ingen strekkmerker. Er slank og trener, men litt cellulitter på hoftene har jeg hatt lenge. 

Anonymkode: 49d41...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen strekkmerker etter graviditet x3 men har strekkmerker på fua, lår og legger. Ikke noe jeg tenker på eller er flau over. 

Anonymkode: 38962...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig slank og tynn, trener en del, aldri vært gravid eller tykk, har likevel noen strekkmerker her og der, men jeg bryr meg ikke og hadde helt glemt de til jeg så denne tråden. 

Anonymkode: a6473...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen på yttersiden av lårene øverst/hoftene etter puberteten. Har ingen på magen eller bryster selv om jeg har vært gravid 2 ganger.

Anonymkode: bf626...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt strekkmerker på rumpa/lårene og puppene, har alltid vært slank (har åpenbart pupper og rumpe) og aldri vært gravid.

Anonymkode: 5b876...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har strekkmerker på utsiden av hoftene, kan med hånden på hjertet si at det aldri har plaget meg. Tenkte ikke over dem før en kvinnelig massør påpekte at de var der... Men bryr meg fremdeles ikke om dem, mulig fordi jeg er vokst opp på 80/90 tallet,da ordet strekkmerke var et fremmedord😄

Anonymkode: 02227...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har strekkmerker fra puberteten på innsiden av lår. Og noen strekkmerker på sidene av magen etter 3 gravidteter. Holder på å blekne nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på utsiden av hoftene/rumpa og innside lår fra tenårene. Har vært gravid to ganger, men fikk ingen da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2018 den 12.46, AnonymBruker skrev:
 

Har det seg sånn at mennesker som har noen kilo for mye har strekkmerker og tynne ikke? 

Anonymkode: 8c5a2...01c

Jeg fikk strekkmerker på hoftene i 13-14-årsalderen. Da veide jeg 45 kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 40. Har vært gravid og har vært overvektig, akkurat ikke fedme så ganske stor. Men jeg har ikke et eneste strekkmerke. Ikke vært flink til å smøre meg, smurte meg ikke under graviditeter. Så her takker jeg for at jeg hadde stor flaks med genene mine! 

Anonymkode: e5e87...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har strekkmerker, har menn brydd seg om de? 

 

Ts

Anonymkode: 9d8da...26d

Nei 

Anonymkode: 11de7...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri vært over 60 kg (er 167 høy) og har masse strekkmerker. Hadde MYE på puppene, men det er helt borte nå. Har store og mørke strekkmerker på hoftene. Har smal midje og stor rumpe, men har heldigvis ikke på selve rumpa. Men masse på hoftene som plager meg. Kommer bare nye også. Har også en del på lårene. Er 20. Begynte å få det rundt tiendeklasse, da rumpa og hoftene begynte å vokse. Har ingenting på mage.

Anonymkode: daa07...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært over 60 kg (er 167 høy) og har masse strekkmerker. Hadde MYE på puppene, men det er helt borte nå. Har store og mørke strekkmerker på hoftene. Har smal midje og stor rumpe, men har heldigvis ikke på selve rumpa. Men masse på hoftene som plager meg. Kommer bare nye også. Har også en del på lårene. Er 20. Begynte å få det rundt tiendeklasse, da rumpa og hoftene begynte å vokse. Har ingenting på mage.

Anonymkode: daa07...668

Det på puppene er ikke synlig lenger, men kan faktisk kjenne arrene etter merkene på den ene puppen. Så jeg har vært plaget med det. Men har aldri hatt en eneste kvise, så man sliter med forskjellige ting. 

Anonymkode: daa07...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har strekkmerker på brystene, og noen få utydelige på hoftene. Merkelig nok ikke på magen, selv om jeg har født tvillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...