AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #6161 Del Skrevet 23. mars 2022 Hottentått skrev (På 22.3.2022 den 12.36): Hahaha skulle gjerne ha vært flue på veggen da 😂😂 Drit i kaloriene hvis du går ned sånn som du spiser nå! Jeg er helt nødt til å telle nøye, ellers skjer det ingenting. Men skulle gjerne sluppet det merker jeg. En pose salta cashewnøtter er ikke noe problem å få i seg her. Helt sykt vettu 🙈 Cashews er godt da! Skal kjøpe med meg fra Sverige men mannen spiser de opp før jeg får sukk for meg:P Endeløs avgrunn den magen hans Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 23. mars 2022 #6162 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Cashews er godt da! Skal kjøpe med meg fra Sverige men mannen spiser de opp før jeg får sukk for meg:P Endeløs avgrunn den magen hans Anonymkode: 7c6b5...f81 Ja, det er faaaarlig godt!!! Hahaha kjenner til det 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6163 Del Skrevet 24. mars 2022 Vektplatå uke 3 😫 Håper neste uke viser noe ned!! Blir sprø av at det føles som ingenting skjer.. Anonymkode: c22f9...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 24. mars 2022 #6164 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vektplatå uke 3 😫 Håper neste uke viser noe ned!! Blir sprø av at det føles som ingenting skjer.. Anonymkode: c22f9...790 Helt vanlig. Jeg hadde iblant 3-4 uker platå før noe skjedde. Ikke gi deg. Husk å bruke målebånd og ikke bare vekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6165 Del Skrevet 24. mars 2022 Navani skrev (4 timer siden): Helt vanlig. Jeg hadde iblant 3-4 uker platå før noe skjedde. Ikke gi deg. Husk å bruke målebånd og ikke bare vekt. Takk for tips om målebånd, tror jeg må begynne med det. Målte midjen en gang da jeg startet, tror jeg vil se forskjell 😅 Anonymkode: c22f9...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #6166 Del Skrevet 27. mars 2022 Nå er jeg lei av å ikke gå ned i velt selv om jeg spiser sunt og ikke småspiser mellom måltidene. Har bestemt meg for å prøve å spise en skive til frokost og kvelds, istedet for to. Vil jeg merke noe vektnedgang av dette tror dere? Anonymkode: 0ec64...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epplekiwi Skrevet 27. mars 2022 #6167 Del Skrevet 27. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå er jeg lei av å ikke gå ned i velt selv om jeg spiser sunt og ikke småspiser mellom måltidene. Har bestemt meg for å prøve å spise en skive til frokost og kvelds, istedet for to. Vil jeg merke noe vektnedgang av dette tror dere? Anonymkode: 0ec64...7fc Dette er grunnen til at jeg veier alt. da slipper jeg å lure. Hvor lenge har du vært på diett? jeg foreslår målebånd slik den over gjorde. Om du driver med fysisk trening så kan du gå ned i fett samtidig som du bygger litt muskler. Og om du kun veier deg 1 dag i uken kan du være uheldig med dagene du veier deg. vekten går opp og ned hver dag. jeg veide nesten over en halv kg forskjell på 1 dag hvor jeg spiste i underskudd. derfor fører jeg snitt per uke i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. mars 2022 #6168 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er jeg lei av å ikke gå ned i velt selv om jeg spiser sunt og ikke småspiser mellom måltidene. Har bestemt meg for å prøve å spise en skive til frokost og kvelds, istedet for to. Vil jeg merke noe vektnedgang av dette tror dere? Anonymkode: 0ec64...7fc Du kan spise så sunt som bare det, spiller ingen rolle hvis du også spiser for mye av det. For mye kalorier ser ikke forskjell på om de er sunne eller usunne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhf Skrevet 27. mars 2022 #6169 Del Skrevet 27. mars 2022 Til alle dere som tror man kan på magisk vis miste vekt av lavkarbo eller keto, nei, dere Går ned i vekt fordi dere er i kaloriunderskudd, ikke fordi dere kutter ut karbohydrater. Gjør heller små endringer i livsstilen deres slik at dere kan fortsatt nyte mat, men være i et kaloriunderskudd. Bytt ut vanlig brus med Pepsi Max, bruk kunstige søtningsstoffer i kakeoppskrifter istedet for vanlig sukker, diett er ikke svaret, livsstilsendring derimot, funker. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #6170 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå er jeg lei av å ikke gå ned i velt selv om jeg spiser sunt og ikke småspiser mellom måltidene. Har bestemt meg for å prøve å spise en skive til frokost og kvelds, istedet for to. Vil jeg merke noe vektnedgang av dette tror dere? Anonymkode: 0ec64...7fc Du vil jo halvere to måltider, så ja, over tid vil du jo se resultater av dette. Nå vet jeg ikke hva slags brød og pålegg du spiser, men en typisk brødskive som jeg spiser er på rett under 200 kalorier, altså ville jeg kuttet mellom 350-400 kalorier i dagsbudsjettet av å kutte to skiver. Men om du vil merke nedgang av dette alene kommer jo helt an på hva du ellers spiser. Jeg har f.eks. funnet ut at det er lurere for meg å spise to skiver til lunsj enn en, for da er jeg ikke så ulvesulten til middag og det blir lettere for meg å porsjonsberegne. Jeg fikk forresten et veldig godt tips etter at min vekt gikk mye frem og tilbake under livstilsendring: prøv å se mindre på kaloriene for hvert måltid eller hver dag, men vær heller obs på ukessummen. Med det så mener jeg ikke at man skal sulte seg i helgene hvis man var uheldig og spiste over tidlig i uka, men jeg tror mange sløser vekk underskuddet sitt med å f.eks. være ekstremt nøye i ukedagene og glemmer eller driter i å telle i helger eller annerledesdager. Anonymkode: 166b8...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #6171 Del Skrevet 29. mars 2022 Høhf skrev (På 28.3.2022 den 0.46): Til alle dere som tror man kan på magisk vis miste vekt av lavkarbo eller keto, nei, dere Går ned i vekt fordi dere er i kaloriunderskudd, ikke fordi dere kutter ut karbohydrater. Gjør heller små endringer i livsstilen deres slik at dere kan fortsatt nyte mat, men være i et kaloriunderskudd. Bytt ut vanlig brus med Pepsi Max, bruk kunstige søtningsstoffer i kakeoppskrifter istedet for vanlig sukker, diett er ikke svaret, livsstilsendring derimot, funker. Tja.. Hadde det vært så lett.. Jeg er overvektig. Drikker bare pepsi max. Baker eller kjøper aldri kaker/kjeks/boller. Jeg har blitt overvektig av å spise helt vanlig og sunn mat. Spiser yoghurt til frokost, knekkebrød eller en salat til lunsj. Vanlig middag (fisk og grønnsaker, kjøtt og grønnsaker). Spiser riktignok for mye.... MYE lettere for meg å kontrollere mengden mat hvis jeg går på lavkarbo. Går ikke på det nå, fordi det passer så dårlig med resten av familiens sitt kosthold (har små barn).. Anonymkode: c86d7...548 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6172 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 21.50): Tja.. Hadde det vært så lett.. Jeg er overvektig. Drikker bare pepsi max. Baker eller kjøper aldri kaker/kjeks/boller. Jeg har blitt overvektig av å spise helt vanlig og sunn mat. Spiser yoghurt til frokost, knekkebrød eller en salat til lunsj. Vanlig middag (fisk og grønnsaker, kjøtt og grønnsaker). Spiser riktignok for mye.... MYE lettere for meg å kontrollere mengden mat hvis jeg går på lavkarbo. Går ikke på det nå, fordi det passer så dårlig med resten av familiens sitt kosthold (har små barn).. Anonymkode: c86d7...548 Du sier jo egentlig det samme som henne. Du spiser mindre på lavkarbo. Og du skriver at dette er en diett det er vanskelig å følge gjennom et liv. Dermed er det vel oppskriften på jojo-slanking dessverre. Anonymkode: bd484...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6173 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 28.3.2022 den 7.42): Jeg fikk forresten et veldig godt tips etter at min vekt gikk mye frem og tilbake under livstilsendring: prøv å se mindre på kaloriene for hvert måltid eller hver dag, men vær heller obs på ukessummen. Med det så mener jeg ikke at man skal sulte seg i helgene hvis man var uheldig og spiste over tidlig i uka, men jeg tror mange sløser vekk underskuddet sitt med å f.eks. være ekstremt nøye i ukedagene og glemmer eller driter i å telle i helger eller annerledesdager. Anonymkode: 166b8...1ec Dette funker best for meg. Jeg veier meg fredag morgen, og teller kalorier pr uke fra fredag til fredag. Da vet jeg allerede når mandag starter om jeg har skeiet ut den helgen og bør være mer forsiktig i kommende uke. Anonymkode: 30b33...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6174 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 10.03): Du sier jo egentlig det samme som henne. Du spiser mindre på lavkarbo. Og du skriver at dette er en diett det er vanskelig å følge gjennom et liv. Dermed er det vel oppskriften på jojo-slanking dessverre. Anonymkode: bd484...310 Spiser mindre på lavkarbo ja. Jeg syntes ikke det er vanskelig å følge, kunne godt lagt om for alltid - og skal gjøre det, så fort barna er litt større. Akkurat nå er begge barna under 5 år, så da er lavkarbomiddag (middag med kjøtt/fisk og mye grønnsaker/salat) litt krevende å få til, da de ikke er så glad i det enda, men når de spiser mer variert, tror jeg lavkarbo skal fungere fint! 🙂 Barna får jo uansett i seg karbo gjennom brød til frokost og lunsj. Anonymkode: c86d7...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6175 Del Skrevet 1. april 2022 Nå er jeg så stolt at jeg sprekker her - gikk opp på vekta og jeg har nå gått ned over 45 kilo på i underkant av ett år! Har aldri jobbet så hardt og målbevisst for noe i hele mitt liv. Det er bare fem kilo igjen til jeg sier meg permanent fornøyd og gleden av å snart kunne spise til vedlikehold for resten av mitt liv fremfor å jobbe meg nedover gjør det hele verdt det 🥰 Anonymkode: 4a599...6c0 8 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 2. april 2022 #6176 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå er jeg så stolt at jeg sprekker her - gikk opp på vekta og jeg har nå gått ned over 45 kilo på i underkant av ett år! Har aldri jobbet så hardt og målbevisst for noe i hele mitt liv. Det er bare fem kilo igjen til jeg sier meg permanent fornøyd og gleden av å snart kunne spise til vedlikehold for resten av mitt liv fremfor å jobbe meg nedover gjør det hele verdt det 🥰 Anonymkode: 4a599...6c0 Herlighet så fantastisk! Gratulerer med en helt fabelaktig innsats, og så godt å høre at du er skikkelig stolt av deg selv, det har du all grunn til å være. Nyt helgen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente599 Skrevet 2. april 2022 #6177 Del Skrevet 2. april 2022 Er det mange her som spiser lavkarbo? Hvordan var vektnedgangen i begynnelsen? Del gjerne tips til lunsj og middag, samt tilbehør 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhf Skrevet 2. april 2022 #6178 Del Skrevet 2. april 2022 6 hours ago, Jente599 said: Er det mange her som spiser lavkarbo? Hvordan var vektnedgangen i begynnelsen? Del gjerne tips til lunsj og middag, samt tilbehør 😍 Ikke begynn med lavkarbo, det er ikke noe du kan drive med på lang sikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente599 Skrevet 2. april 2022 #6179 Del Skrevet 2. april 2022 Høhf skrev (1 time siden): Ikke begynn med lavkarbo, det er ikke noe du kan drive med på lang sikt. Og hva er grunnlaget ditt for dette svaret? Husk at ingen er like og at det er varierende for alle hva man kan leve med og ikke. Jeg kan ikke leve med å være så sykelig overvektig heller, så jeg er villig til å ofre mye for å finne min vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 2. april 2022 #6180 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) Jeg er med ifra 4.april til 3.juni! Poster resultat 3. Edit - om jeg husker, og ikke bleiker ut 😅 Endret 2. april 2022 av Beeblebrox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå