gapskratt Skrevet 19. juli 2020 #3001 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) I dag veide jeg meg endelig inn til normalvekt for første gang på 9 år med en vekt på 59,1 kg!😁🤩 37 kg ned på 1 år og 1 mnd! Målet jeg satt meg i fjor er nådd😁 Skal fortsatt ned til mellom 54 og 56 kg, men det er jo ikke mange kilo til jeg er der. Håper at jeg skal klare å få på meg kjolen jeg brukte når jeg konfirmerte meg (den går nesten igjen nå) 🙂 Endret 19. juli 2020 av gapskratt 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 19. juli 2020 #3002 Del Skrevet 19. juli 2020 gapskratt skrev (På 19.7.2020 den 10.06): I dag veide jeg meg endelig inn til normalvekt for første gang på 9 år med en vekt på 59,1 kg!😁🤩 37 kg ned på 1 år og 1 mnd! Målet jeg satt meg i fjor er nådd😁 Skal fortsatt ned til mellom 54 og 56 kg, men det er jo ikke mange kilo til jeg er der. Håper at jeg skal klare å få på meg kjolen jeg brukte når jeg konfirmerte meg (den går neste igjen nå) 🙂 Ekspander Wow, imponerende og kjempebra jobba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gapskratt Skrevet 19. juli 2020 #3003 Del Skrevet 19. juli 2020 Navani skrev (På 19.7.2020 den 10.29): Wow, imponerende og kjempebra jobba! Ekspander Takk 😁 Jeg er utrolig glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 19. juli 2020 #3004 Del Skrevet 19. juli 2020 gapskratt skrev (På 19.7.2020 den 10.06): I dag veide jeg meg endelig inn til normalvekt for første gang på 9 år med en vekt på 59,1 kg!😁🤩 37 kg ned på 1 år og 1 mnd! Målet jeg satt meg i fjor er nådd😁 Skal fortsatt ned til mellom 54 og 56 kg, men det er jo ikke mange kilo til jeg er der. Håper at jeg skal klare å få på meg kjolen jeg brukte når jeg konfirmerte meg (den går nesten igjen nå) 🙂 Ekspander Sinnsykt bra jobbet!!!! 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 19. juli 2020 #3005 Del Skrevet 19. juli 2020 gapskratt skrev (På 19.7.2020 den 10.06): I dag veide jeg meg endelig inn til normalvekt for første gang på 9 år med en vekt på 59,1 kg!😁🤩 37 kg ned på 1 år og 1 mnd! Målet jeg satt meg i fjor er nådd😁 Skal fortsatt ned til mellom 54 og 56 kg, men det er jo ikke mange kilo til jeg er der. Håper at jeg skal klare å få på meg kjolen jeg brukte når jeg konfirmerte meg (den går nesten igjen nå) 🙂 Ekspander Wow, helt fantastisk bra jobbet!! 👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 19. juli 2020 #3006 Del Skrevet 19. juli 2020 gapskratt skrev (På 19.7.2020 den 10.06): I dag veide jeg meg endelig inn til normalvekt for første gang på 9 år med en vekt på 59,1 kg!😁🤩 37 kg ned på 1 år og 1 mnd! Målet jeg satt meg i fjor er nådd😁 Skal fortsatt ned til mellom 54 og 56 kg, men det er jo ikke mange kilo til jeg er der. Håper at jeg skal klare å få på meg kjolen jeg brukte når jeg konfirmerte meg (den går nesten igjen nå) 🙂 Ekspander Fantastisk 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niffin Skrevet 20. juli 2020 #3007 Del Skrevet 20. juli 2020 gapskratt skrev (På 19.7.2020 den 10.06): I dag veide jeg meg endelig inn til normalvekt for første gang på 9 år med en vekt på 59,1 kg!😁🤩 37 kg ned på 1 år og 1 mnd! Målet jeg satt meg i fjor er nådd😁 Skal fortsatt ned til mellom 54 og 56 kg, men det er jo ikke mange kilo til jeg er der. Håper at jeg skal klare å få på meg kjolen jeg brukte når jeg konfirmerte meg (den går nesten igjen nå) 🙂 Ekspander Å så deilig, gratulerer så mye ❤️ Gleder meg til å kjenne på den følelsen en vakker dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 21. juli 2020 #3008 Del Skrevet 21. juli 2020 64 tallet har stått på vekta i to dager nå, kanskje det har kommet for å bli 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3009 Del Skrevet 21. juli 2020 Er det egentlig vits i å veie seg hver eneste dag sånn som det? Det kan jo seriøst komme an på om gårsdagens måltid har kommet ut enda, og om man drakk mye vann dagen før liksom. Anonymkode: 108fb...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 21. juli 2020 #3010 Del Skrevet 21. juli 2020 AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 11.33): Er det egentlig vits i å veie seg hver eneste dag sånn som det? Det kan jo seriøst komme an på om gårsdagens måltid har kommet ut enda, og om man drakk mye vann dagen før liksom. Anonymkode: 108fb...565 Ekspander Det spørs hvordan man gjør ting. For noen er det interresant å se vekten hver dag over en uke, for andre kanskje en gang i året. Ville du frem til at du synes min måte å gjøre ting på er dum så er det helt innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3011 Del Skrevet 21. juli 2020 Fallabella skrev (På 21.7.2020 den 12.19): Det spørs hvordan man gjør ting. For noen er det interresant å se vekten hver dag over en uke, for andre kanskje en gang i året. Ville du frem til at du synes min måte å gjøre ting på er dum så er det helt innafor. Ekspander Oi! Der tror jeg du tok på deg noen briller og leste dette mer negativt enn det var ment. Poenget mitt er at man kan jo bli skuffet (og stressa) over å ha gått opp en dag, når det egentlig bare handler om at man fikk i seg litt mye salt og vann dagen før. Det var også et spørsmålstegn der. Anonymkode: 108fb...565 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 21. juli 2020 #3012 Del Skrevet 21. juli 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 14.13): Oi! Der tror jeg du tok på deg noen briller og leste dette mer negativt enn det var ment. Poenget mitt er at man kan jo bli skuffet (og stressa) over å ha gått opp en dag, når det egentlig bare handler om at man fikk i seg litt mye salt og vann dagen før. Det var også et spørsmålstegn der. Anonymkode: 108fb...565 Ekspander Veier man seg hver dag er det gjennomsnittet PR uke som er interresant stort sett. Inntil to kilo opp eller ned fra dag til dag er vanlig for min del. Disse dagene har jeg nok droppet i fett så feks vannvekt er uvesentlig akkurat nå. Tenker du at jeg stresser meg selv fordi jeg går på vekta hver dag akkurat nå? Det er målinger av omkrets og mm med fett som sier meg mest om hvilken endringer som skjer med min kropp samt at musklene blir mer definert. Endret 21. juli 2020 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. juli 2020 #3013 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg kom meg gjennom første uka. Lå kanskje ikke filt like lavt i kaloriinntak i helga som jeg ønsket, men fortsatt er jeg fornøyd med meg selv 😄 Uke 2 har startet. Går mye i knekkebrød. Wasa rugsprø med kremost 😍 Skal ha laks til middag en del denne uken, og det er mye kalorier i laks! Det er jo sunt fett, men enda en del kalorier 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #3014 Del Skrevet 21. juli 2020 Fallabella skrev (På 21.7.2020 den 14.53): Veier man seg hver dag er det gjennomsnittet PR uke som er interresant stort sett. Inntil to kilo opp eller ned fra dag til dag er vanlig for min del. Disse dagene har jeg nok droppet i fett så feks vannvekt er uvesentlig akkurat nå. Tenker du at jeg stresser meg selv fordi jeg går på vekta hver dag akkurat nå? Det er målinger av omkrets og mm med fett som sier meg mest om hvilken endringer som skjer med min kropp samt at musklene blir mer definert. Ekspander Jeg syns det er rart, jeg varierer ikke så mye. Har veid meg morgen og kveld hver dag en periode. Og jeg varierer ikke så mye. Anonymkode: d0176...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 21. juli 2020 #3015 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg veier meg hver morgen, og noen ganger også en gang på ettermiddag/kveld (gjerne etter trening før jeg hopper i dusjen, for da er jeg jo naken allikevel). Vekten min varierer absolutt ikke så mye som to kilo, men det kan nok fort stå rundt én kilo mer om kvelden enn om morgenen. Vekten om morgenen varierer nesten aldri med mer enn et par hundre gram fra dagen før. "Gyldig" vekt hver dag er det jeg veier naken eller i bare undertøy etter dobesøk og før jeg spiser/drikker noe den dagen. Rekker jeg ikke å veie meg i det vinduet, så hender det altså at jeg veier meg uansett, men jeg skriver ikke ned vekta. Denne uken har jeg ligget på akkurat samme vekt hver morgen som jeg gjorde på fredagsveiinga, og i dag ble jeg såpass deprimert over manglende bevegelse på vekta at jeg må innrømme å ha sprukket litt. Sunn frokost/lunsj og 12.000 skritt gåtur, men så lagde mannen min hjemmelagd pizza og jeg spiste altfor mye... fulgt av en diger håndfull non-stop og en red bull. Nå skal jeg straks pusse tenner og håpe viljestyrken holder til å ikke spise mer idag, for da klokker jeg inn på 1900 kcal og bare så vidt over dagsbehovet mitt. Men det ser ikke ut som om det blir mye vektnedgang denne uka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 21. juli 2020 #3016 Del Skrevet 21. juli 2020 AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 15.19): Jeg syns det er rart, jeg varierer ikke så mye. Har veid meg morgen og kveld hver dag en periode. Og jeg varierer ikke så mye. Anonymkode: d0176...2aa Ekspander Det har med hva man vanligvis spiser og når man avviker fra det, feks plutselig spiser mye søte bakverk eller salt mat. Vekten øker også etter tunge styrkeøkter. Man går jo ikke opp og ned i fett men vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 21. juli 2020 #3017 Del Skrevet 21. juli 2020 AnonymBruker skrev (På 21.7.2020 den 14.13): Oi! Der tror jeg du tok på deg noen briller og leste dette mer negativt enn det var ment. Poenget mitt er at man kan jo bli skuffet (og stressa) over å ha gått opp en dag, når det egentlig bare handler om at man fikk i seg litt mye salt og vann dagen før. Det var også et spørsmålstegn der. Anonymkode: 108fb...565 Ekspander Jeg syns det er nettopp derfor det er nyttig. Veier jeg én gang i uka risikerer jeg at jeg den dagen er den dagen jeg veier mest den uka og oppnår null vektreduksjon (og blir demotivert). Ved å veie hver dag har jeg kontroll på hva som er reell vekt, og trenger ikke stresse med at jeg i dag veier 1 kg mer enn de 40 forrige dagene. Jeg har også en tendens til å slutte å følge med på vekta når jeg holder på å gi opp. Ved å ha en vane med å veie meg hver dag er det lettere for meg å holde meg på matta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 21. juli 2020 #3018 Del Skrevet 21. juli 2020 Jeg har ikke oppdatert i tråden, litt klønete uten PC noen dager. Vekta står ganske stille, litt ned - det kommer snart. Reist på ferie i dag, 50mil i bil. Høres nok snodig ut, men for meg som prøver å bryte de vanene som gjør at jeg spiser dritt tilsynelatende uten å ofre det en tanke, så var dagen i dag en seier. Smurte gode brødskiver med masse grønnsaker og frukt til, stoppa en gang og da handlet vi noen kjøttkaker varme men ellers lite. Jeg visste det vanket boller hos bestemor så jeg skippet rett og slett et par av brødskivene jeg vanligvis spiser for å kunne kose meg hos henne med en bolle eller to. Det har gått kjempefint, ingen smell og 1500kcal. En stor seier for meg, min største fiende er alle situasjonene jeg har hjernevasket meg selv til å tenke «nå er det sånn så da kan jeg kose meg litt ekstra». Nå er det en uke til jeg har vekt tilgjengelig 😱 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayley Skrevet 22. juli 2020 #3019 Del Skrevet 22. juli 2020 Ser tema veiing og hvor ofte blir diskutert over her. Jeg veier meg hver dag, morgen og kveld, og fører det ned i en notatbok. Både motiverende og interessant. Om jeg skulle veid meg en gang i uka ville jeg ved flere anledninger opplevd å se samme tall hver gang (kan feks veie 102 på fredag, gå ned til 101 på søndag, ligge der til onsdag, gå ned til 100,5 på onsdag og så brått opp til 102 igjen på fredag, sikkert grunnet vann/salt/aktivitet/mensen/etc) og det hadde vært SÅ demotiverende for meg at jeg vet ikke om jeg hadde orket å stå i det. Nå forholder jeg meg alltid til laveste vekt målt sist, og tenker at alt over er vann. Vi er sikkert ulike der alle sammen, men jeg trenger det. Begynner til og med å se et system i all denne svingningen . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 22. juli 2020 #3020 Del Skrevet 22. juli 2020 Jeg veier meg stort sett bare fredag morgen, men jukset litt i dag og gikk på vekta 😅 Gått ned 0,8 siden sist🎉 Jeg har valgt å veie meg ukentlig for å ikke bli alt for opptatt av vekta, har vært heldig og stort sett gått ned noe fra uke til uke. Noen ganger mye (1,1kg) andre ganger lite (0,1kg). De gangene jeg går ned lite veier jeg meg gjerne lørdag også i håp om å ha gått ned mer😅🙈 Jeg måtte sjekke tilstanden i dag, for i kveld ryker jeg på en smell🙈 Er invitert med ut på Peppes med noen venner, så blir noen ekstra kalorier da... Spent på hvor stort utslag det gir når jeg veier meg igjen på fredag.. Får ta meg en laaaaaang tur på torsdag så kanskje jeg går av meg det meste😅 om jeg klarer å holde meg på 0,8 denne uka så har jeg gått ned 12 kg totalt🤩 4,5kg igjen til målet mitt😊 Det får jeg ha i bakhodet i kveld, så kanskje jeg dropper det siste pizzastykket 🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå