Blue Berry Skrevet 1. mai 2021 #4921 Del Skrevet 1. mai 2021 Smacky87 skrev (39 minutter siden): 10. februar vs 24. april (og 16. april på det andre bildet). Gøy å se fremgang! Fy søren, du er helt rå!!!!!! For en innsats du har gjort 😄 Fin kropp du har 😄 Blør som en gal, jeg som bruker å blø i et par dager.. magen er oppblåst Fikk gått tur med barna i 5 km på morgenen i dag, deilig Hvilken drikke kan jeg drikke da? Hva inneholder elektrolytter? Blir ofte veldig svimmel når jeg løper og litt etterpå, i går var det veldig ille... Ikke noe i dag, men har til gjengjeld bare gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 1. mai 2021 #4922 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Håper alle får en fin dag Endret 1. mai 2021 av Blue Berry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 1. mai 2021 #4923 Del Skrevet 1. mai 2021 Blue Berry skrev (1 time siden): Fy søren, du er helt rå!!!!!! For en innsats du har gjort 😄 Fin kropp du har 😄 Blør som en gal, jeg som bruker å blø i et par dager.. magen er oppblåst Fikk gått tur med barna i 5 km på morgenen i dag, deilig Hvilken drikke kan jeg drikke da? Hva inneholder elektrolytter? Blir ofte veldig svimmel når jeg løper og litt etterpå, i går var det veldig ille... Ikke noe i dag, men har til gjengjeld bare gått Sjekk ut resorb eller snakk med apoteket. Rent kokosvann er også veldig bra, men ikke forveksle det med kokosmelk. Smaker litt spesielt, noen liker det, andre ikke. Resorb smaker bringebær 🤤 Men hvis du blør mye kan det jo også være det 😢 Jeg blødde i 1,5 dag... Merkelig kropp 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 1. mai 2021 #4924 Del Skrevet 1. mai 2021 Smacky87 skrev (2 timer siden): 10. februar vs 24. april (og 16. april på det andre bildet). Gøy å se fremgang! Utrooolig bra jobba! Lov å spørre hvor mange kilo det skiller og trener du mye styrke? Fine muskler på vei nå 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smacky87 Skrevet 1. mai 2021 #4925 Del Skrevet 1. mai 2021 Ugresset skrev (8 timer siden): Utrooolig bra jobba! Lov å spørre hvor mange kilo det skiller og trener du mye styrke? Fine muskler på vei nå 😍 Selvfølgelig er det lov, ellers hadde jeg ikke lagt ut 😉. Det skiller 6kg (fra 72 til 66). Jeg trener styrke med PT en dag i uka, samt 1-2 dager selv (eventuelt trappeløp, gåtur på en mil osv). Ja, merker også musklene begynner å komme 💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 1. mai 2021 #4926 Del Skrevet 1. mai 2021 Smacky87 skrev (56 minutter siden): Selvfølgelig er det lov, ellers hadde jeg ikke lagt ut 😉. Det skiller 6kg (fra 72 til 66). Jeg trener styrke med PT en dag i uka, samt 1-2 dager selv (eventuelt trappeløp, gåtur på en mil osv). Ja, merker også musklene begynner å komme 💪 Fantastisk, sånn det skal gjøres!! 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4927 Del Skrevet 2. mai 2021 Atter en uke, atter en veiing, atter -1 kg 😄 Og nå kommer varmen, så det blir mer aktivitet. Kjenner jeg koser meg mer med å være aktiv etterhvert som kroppen blir lettere, om en uke har jeg telt kalorier i en måned. Veldig spent på hvor mye jeg totalt klarer å gå ned på første måneden, det er kjempegøy å føre statistikk 😄 Anonymkode: 4a599...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 2. mai 2021 #4928 Del Skrevet 2. mai 2021 Flere som har lagt merke til at vekten går ned dagen etter man har spist alt for mye? 😬 Så merkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4929 Del Skrevet 2. mai 2021 Flamme skrev (1 time siden): Flere som har lagt merke til at vekten går ned dagen etter man har spist alt for mye? 😬 Så merkelig. Kanskje ikke helt det samme, men jeg spiser mer på lørdager enn alle andre dager i uka, likevel er vekten nesten utelukkende høyest på mandag, og ikke søndag som jeg ville trodd. Anonymkode: 166b8...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 2. mai 2021 #4930 Del Skrevet 2. mai 2021 Smacky87 skrev (8 timer siden): Selvfølgelig er det lov, ellers hadde jeg ikke lagt ut 😉. Det skiller 6kg (fra 72 til 66). Jeg trener styrke med PT en dag i uka, samt 1-2 dager selv (eventuelt trappeløp, gåtur på en mil osv). Ja, merker også musklene begynner å komme 💪 Wow. Ut fra bildet hadde jeg trodd det var flere kilo i forskjell. Det hjalp på motivasjonen min. 🙂 Jeg tror nok også du kan klappe deg på skulderen for all treningen. Den har nok bidratt enormt. Flink er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smacky87 Skrevet 2. mai 2021 #4931 Del Skrevet 2. mai 2021 2ro skrev (20 minutter siden): Wow. Ut fra bildet hadde jeg trodd det var flere kilo i forskjell. Det hjalp på motivasjonen min. 🙂 Jeg tror nok også du kan klappe deg på skulderen for all treningen. Den har nok bidratt enormt. Flink er du. Jeg føler meg minst 10 kg lettere, så forstår hva du mener 😉. Treningen har gjort mye. Har endret en del på kostholdet, men føler nesten jeg spiser mer mat enn før da. Men mer sunn mat, frukt, grønnsaker og får i meg mye vann. Gjør jo dette for en livsstilsendring og ikke slanking (det har jeg null tro på). Har fått en mye mer aktiv hverdag, både med barna og alene 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 2. mai 2021 #4932 Del Skrevet 2. mai 2021 Smacky87 skrev (Akkurat nå): Jeg føler meg minst 10 kg lettere, så forstår hva du mener 😉. Treningen har gjort mye. Har endret en del på kostholdet, men føler nesten jeg spiser mer mat enn før da. Men mer sunn mat, frukt, grønnsaker og får i meg mye vann. Gjør jo dette for en livsstilsendring og ikke slanking (det har jeg null tro på). Har fått en mye mer aktiv hverdag, både med barna og alene 😊. Det høres bra ut, for kropp og sjel ❤️ Av og til trenger man å minnes på at små ting kan gjøre en stor forskjell. Jeg får dessverre ikke trent noe, ennå. Men etter å se bildene så tenker jeg at jeg skal teste kroppens toleranse litt mer enn jeg gjør nå tidligere har jeg hatt en veldig takknemlig kropp og ikke trengt å jobbe så mye for å få resultater. (Atletisk kroppstype). Det kan jo hende jeg får gode resultater av veldig lite... Får håpe det, for jeg ble motivert til å gi det et forsøk. Bare synd med denne korona for svømming er den foretrukne treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smacky87 Skrevet 2. mai 2021 #4933 Del Skrevet 2. mai 2021 2ro skrev (7 minutter siden): Det høres bra ut, for kropp og sjel ❤️ Av og til trenger man å minnes på at små ting kan gjøre en stor forskjell. Jeg får dessverre ikke trent noe, ennå. Men etter å se bildene så tenker jeg at jeg skal teste kroppens toleranse litt mer enn jeg gjør nå tidligere har jeg hatt en veldig takknemlig kropp og ikke trengt å jobbe så mye for å få resultater. (Atletisk kroppstype). Det kan jo hende jeg får gode resultater av veldig lite... Får håpe det, for jeg ble motivert til å gi det et forsøk. Bare synd med denne korona for svømming er den foretrukne treningen. Jeg føler også jeg får resultater ganske kjapt, for har alltid vært ganske atletisk. Vil anbefale PT på det sterkeste. Da blir man pushet så mye mer enn man klarer selv (iallfall jeg), og det er så gøy å oppleve mestring fra gang til gang. De gangene jeg tenker at jeg ikke klarer mer, så kjører han på med «så tar vi ti til» også klarer jeg det jaggu meg 💪. Vi fokuserer også på øvelser som styrker hele kroppen (feks slede, gående utfall osv), og jeg merker jo forskjell på hele meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 2. mai 2021 #4934 Del Skrevet 2. mai 2021 Er så usikker på om jeg skal trene i dag. Har en god dag og er i god form, men har trent 6 timer fordelt på fem dager denne uken. Tenker en hviledag kanskje er lurt og ny uke i morgen, hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smacky87 Skrevet 2. mai 2021 #4935 Del Skrevet 2. mai 2021 Ugresset skrev (34 minutter siden): Er så usikker på om jeg skal trene i dag. Har en god dag og er i god form, men har trent 6 timer fordelt på fem dager denne uken. Tenker en hviledag kanskje er lurt og ny uke i morgen, hmm.. imens jeg ikke har trent siden mandag da jeg fikk omgangssyke på onsdag. Kjenner jeg er rastløs i hele kroppen, men den dårlige formen har hengt i leeenge 🙈. Husk at restitusjon er superviktig, ellers bare motarbeider du kroppen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4936 Del Skrevet 2. mai 2021 Ugresset skrev (42 minutter siden): Er så usikker på om jeg skal trene i dag. Har en god dag og er i god form, men har trent 6 timer fordelt på fem dager denne uken. Tenker en hviledag kanskje er lurt og ny uke i morgen, hmm.. Er det hviledager lurt? Jeg har gått over en time hver dag. Bør jeg legge inn hviledager? Anonymkode: 1a888...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 2. mai 2021 #4937 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det hviledager lurt? Jeg har gått over en time hver dag. Bør jeg legge inn hviledager? Anonymkode: 1a888...a24 Om hviledagen er lurt kommer helt an på hvordan/hva man trener. Og hva man legger i hviledag er veldig variert. Man kan godt gå en rolig tur selv på hviledager. Eller trene noe helt annet, eller bevegelighetstrening. Hviledager er viktigst når man trener styrke og belaster bestemte muskelgrupper tungt. Poenget er at musklene skal restitueres. Hviledager kan også være viktig for motivasjon. Jeg ville ikke tenkt at det var nødvendig med hviledag fra turgåing, men at man går gjerne ikke på et nytt fjell hver dag. Kjenn etter i musklene og motivasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smacky87 Skrevet 2. mai 2021 #4938 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det hviledager lurt? Jeg har gått over en time hver dag. Bør jeg legge inn hviledager? Anonymkode: 1a888...a24 Nei, jeg tenker i forhold til tung styrketrening/løping, men i forhold til gåtur er det ikke noe problem. (Spørs jo helt på gåturen og formen din for så vidt da). Du kan lese litt om det her https://www.trening.no/treningstips/derfor-ma-du-restituere-skikkelig/ og her https://www.x-life.no/blogg/trening/restitusjon-for-best-mulig-treningsutbytte 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #4939 Del Skrevet 2. mai 2021 Er det noen som har tips til trening når man har kraftig pollenallergi? Jeg sitter og er helt slått ut av bjørkepollen, men vil gjerne få inn litt aktivitet i dag. Anonymkode: 98ecd...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. mai 2021 #4940 Del Skrevet 2. mai 2021 8 hours ago, Flamme said: Flere som har lagt merke til at vekten går ned dagen etter man har spist alt for mye? 😬 Så merkelig. Ikke her i gården, for jeg har hatt to dager der jeg tok flere dårlige valg i matveien nå denne uka. Veide meg midt på dagen i dag, med klær på, selv om det strider mot alle mine regler mtp det. Men i morgen er den virkelige veiedagen for meg, så da bare håper jeg at det går ned i stedet for opp. 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå