neiognei Skrevet 3. april 2019 #141 Del Skrevet 3. april 2019 34 minutter siden, Oline12 skrev: Hun er vel sexolog og hvis mannen er med på det, så ser jeg ingenting galt med å ha det som fokus på blogg(hvis hun har)/instagram. Syns mange influensere kan ha godt av et hovedfokus/tema istedet for å peise ut reklame for klokker og skjønnhetsprodukter og ha samme innlegg uke etter uke. Men. Her er det et svært MEN. Sammenblandingen av barn her er så feil at jeg blir faktisk kvalm. Hvor mye det barnet uten samtykke-kompetanse blir eksponert er helt forferdelig. Eksponering av barn er feil uansett. Hvis du leser her Iselin, ingen bortsett fra din nære familie har interesse av å se barna dine! Hvorfor vil du at fremmede mennesker skal vite så mye om dine barn? Barn har rett til et privatliv. I tillegg er hun sponset av Nestle, verdens ondeste firma, så her har hun solgt sjela si til djevelen for å tjene litt ekstra. Det må gå an å undersøke litt før du velger annonsører å samarbeide med? Hun begynte på sexologutdannelsen for typ 1 mnd siden... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 3. april 2019 #142 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Herlighet altså, skjønner det går dårlig i heimen når hun må annonsere at sex har skjedd. Det fokuset hennes har ikke noe med å være på vei til å bli sexolog å gjøre. Det er bare fordi at folk synes det er kult at hun forteller det. Er jo så frilynt atter hurra. Endret 3. april 2019 av neiognei 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 3. april 2019 #143 Del Skrevet 3. april 2019 Tror neppe en sexolog blottlegger sexlivet sitt på SoMe. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 3. april 2019 #144 Del Skrevet 3. april 2019 4 timer siden, Litenoggod skrev: Tror neppe en sexolog blottlegger sexlivet sitt på SoMe. Tror neppe Iselin fullfører sexolog studiet heller. Hun har jo hatt typ 4 jobber bare de siste to årene. Virker ikke som en person som fullfører noe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 3. april 2019 #145 Del Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, monstergospel skrev: Tror neppe Iselin fullfører sexolog studiet heller. Hun har jo hatt typ 4 jobber bare de siste to årene. Virker ikke som en person som fullfører noe. Der sier du noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 3. april 2019 #146 Del Skrevet 3. april 2019 Måtte inn å se hva hun nå bablet om, men haha herlighet skal det vær så forbanna vanskelig å ha morgen sex så vet ikke jeg altså! Må bare le av hele greia, virkelig... Hva faen!? Bli en sexolog å snakke så mye dritt om det å ha sex om morgenen? Heller vær takknemlig at mannen faktisk tenner på henne! AMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 3. april 2019 #147 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg skjønner ikke hvorfor hu skal gjøre seg til hele tiden på videoen sine med stemmen hele tiden. Er bare så Harry. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 4. april 2019 #148 Del Skrevet 4. april 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 8. april 2019 #149 Del Skrevet 8. april 2019 Beklager. Men gjør denne dama noe annet en og ha reklame innlegg? Parweb - snakk - det finner du på parweb. Reklame - dovask reklame, treningsreklame, barneklær. Bæsj i doskåla til minste barnet, kjønnsorganet til eldste barnet. Reklame om klær. Utroskap, krangel på campingplass. Stakkars barn! Jeg bare skjønner ikke, hvorfor er denne dama populær ? Hvorfor er hun et forbilde? Mulig jeg har oversett de gode verdiene mellom all reklamen, kranglingen og eksponeringen.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. april 2019 #150 Del Skrevet 8. april 2019 1 time siden, Anonym1990. skrev: Beklager. Men gjør denne dama noe annet en og ha reklame innlegg? Parweb - snakk - det finner du på parweb. Reklame - dovask reklame, treningsreklame, barneklær. Bæsj i doskåla til minste barnet, kjønnsorganet til eldste barnet. Reklame om klær. Utroskap, krangel på campingplass. Stakkars barn! Jeg bare skjønner ikke, hvorfor er denne dama populær ? Hvorfor er hun et forbilde? Mulig jeg har oversett de gode verdiene mellom all reklamen, kranglingen og eksponeringen.. Veldig enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. april 2019 #151 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) 3 timer siden, Anonym1990. skrev: Beklager. Men gjør denne dama noe annet en og ha reklame innlegg? Parweb - snakk - det finner du på parweb. Reklame - dovask reklame, treningsreklame, barneklær. Bæsj i doskåla til minste barnet, kjønnsorganet til eldste barnet. Reklame om klær. Utroskap, krangel på campingplass. Stakkars barn! Jeg bare skjønner ikke, hvorfor er denne dama populær ? Hvorfor er hun et forbilde? Mulig jeg har oversett de gode verdiene mellom all reklamen, kranglingen og eksponeringen.. Fordi at hun sier sånne kule out there ting som SUCK MY KLITT og krøller seg sammen i stående stilling for å vise frem at hun har valker og hengepupper. Det fenger folk tydeligvis. Er jo så frittalende, freidig og uberkul. Endret 8. april 2019 av neiognei 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusmumriken87 Skrevet 9. april 2019 #152 Del Skrevet 9. april 2019 På 3.4.2019 den 7.59, Litenoggod skrev: Stakkars stakkars mann i huset til Iselin, nå delte hu på insta om sexlivet deres. Kjente jeg fikk klump i halsen. Altså om hu mener at hu skal tjene penger på sexlivet deres. Han tør nok ikke å si imot henne. Lyser kontroll lang vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 10. april 2019 #153 Del Skrevet 10. april 2019 På 8.4.2019 den 17.12, neiognei skrev: Fordi at hun sier sånne kule out there ting som SUCK MY KLITT og krøller seg sammen i stående stilling for å vise frem at hun har valker og hengepupper. Det fenger folk tydeligvis. Er jo så frittalende, freidig og uberkul. Har desverre fått med meg den vulgære språkbruken også. Påstår hun står for kvinners rettigheter (?) vi er amazing osv osv. Bare synd at hun bruker kjønnsorgan som banneord, både mannens og kvinnens, mister liksom litt mening det hun står for da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 10. april 2019 #154 Del Skrevet 10. april 2019 Er det bare jeg som blir litt sånn...pinlig berørt av å se på henne? Digga henne i starten, men nå er det bare kleint hele greia🤷🏼♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 10. april 2019 #155 Del Skrevet 10. april 2019 4 minutter siden, Gresshoppa skrev: Er det bare jeg som blir litt sånn...pinlig berørt av å se på henne? Digga henne i starten, men nå er det bare kleint hele greia🤷🏼♀️ Jeg PØRVER iherdig og få tak i hva hun vil. Men hun er for glad i penger, (med tanke på at hu tar alt av samarbeid og reklame så oppfatter jeg det slik) og det går desverre på bekosting av familielivet, og får hun motstand der får jeg følelsen av at alt blir lagt bak «slik er det når du har vært utro». Stakkars familie, sier jeg rett ut. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 10. april 2019 #156 Del Skrevet 10. april 2019 1 time siden, Gresshoppa skrev: Er det bare jeg som blir litt sånn...pinlig berørt av å se på henne? Digga henne i starten, men nå er det bare kleint hele greia🤷🏼♀️ Veldig enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 10. april 2019 #157 Del Skrevet 10. april 2019 Altså nå har hu klaget over at hu ikke får gjort «jobben» sin pga sykt barn. Og igjen så er ting som ikke trengs å dele med SoME. Jeg digget hu veldig da jeg kom over henne, men hu falt veldig i høst når det ble for mye klitis snakk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 10. april 2019 #158 Del Skrevet 10. april 2019 2 minutter siden, Litenoggod skrev: Altså nå har hu klaget over at hu ikke får gjort «jobben» sin pga sykt barn. Og igjen så er ting som ikke trengs å dele med SoME. Jeg digget hu veldig da jeg kom over henne, men hu falt veldig i høst når det ble for mye klitis snakk. Alle sier de liker hun i førsten. Så blir det for mye. Men større og større blir hun. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serra Skrevet 10. april 2019 #159 Del Skrevet 10. april 2019 13 timer siden, Gresshoppa skrev: Er det bare jeg som blir litt sånn...pinlig berørt av å se på henne? Digga henne i starten, men nå er det bare kleint hele greia🤷🏼♀️ Helt enig.. Digga henne, men så er det og ikke gjenta seg selv og overdrive så fryktelig.. Nå er hun bare veldig vulgær i språkbruk, og blir veldig mye🤷🏽♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. april 2019 #160 Del Skrevet 11. april 2019 Får skylde på alle de som skryter henne opp i mente. Eller de som masserer klitta hennes, som hun sikkert ville uttrykt det selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå