Gull vaffel Skrevet 3. mai 2020 #561 Del Skrevet 3. mai 2020 Hun er blitt sexolog, har en podkast der hu ikke er redd for å ta opp tema sex osv, hun er pen dame med masse selvironi, hadde hun bare skjønt at det ikke er behov for å kle av seg og masse vulgært språk. Tror mange hadde likt henne bedre hvis de tingene hun driver med hadde fått snakket for seg, at hun hadde tatt et litt mer profesjonelt nivå. Utgangspunktet er jo bra men drukner i naken kropp å stygt språk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. mai 2020 #562 Del Skrevet 3. mai 2020 14 timer siden, Fie92 skrev: Hahaha! Hu klager på at det er så mye nakenhet på Instagram, men står med rævva i kameraet sjøl! Lenge leve dobbeltmoral! Og å utlevere barnas sykdommer er vel LITT i strid med barnekonvensjonens rett til privatliv for barn... Det blir jo som i Bloggerne, hvor hun gnåler om at Halloween har blitt så sexualisert. Det finnes ikke kostymer for jenter, som ikke har halve ræva utenfor. Kvinner er objekter osv osv. Den ENESTE som møtte opp på party med ræva utenfor var Iselin Guttormsen. Har hun så lite kontakt med virkeligheten at hun trodde det var sånn? Fokuserte hun på det for å få nevnt at hun er sexolog atter en gang? Eller var det bare en unnskyldning for å få vist frem ræva si, som tross alt er veldig flott? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 3. mai 2020 #563 Del Skrevet 3. mai 2020 På 2.5.2020 den 11.38, Dragonheart skrev: Deler om datterens uv-infeksjon på insta story nå... Det er ganske grenseoverskridende, syns jeg. Ikke at det er noe flaut i å ha uv, men barns sykdom bør de få ha i fred. Det der er rett og slett hårreisende. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fie92 Skrevet 3. mai 2020 #564 Del Skrevet 3. mai 2020 1 time siden, Gull vaffel skrev: Hun er blitt sexolog, har en podkast der hu ikke er redd for å ta opp tema sex osv, hun er pen dame med masse selvironi, hadde hun bare skjønt at det ikke er behov for å kle av seg og masse vulgært språk. Tror mange hadde likt henne bedre hvis de tingene hun driver med hadde fått snakket for seg, at hun hadde tatt et litt mer profesjonelt nivå. Utgangspunktet er jo bra men drukner i naken kropp å stygt språk. Enig! Hun er litt for desperat slik at hun mister profesjonaliteten sin. Hadde hun roet seg ned et parr hakk og tenkt at hun skal bli hørt for hennes kunnskap og ikke bare vil være kjendis!! Hun har prøvd seg som blogger i mange år, vært med i mamma-dokumentar og på Idol. Så fant hun vel ut at hun må finne en annen vei inn i rampelyset, og da blir det sexolog. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaisaa Skrevet 3. mai 2020 #565 Del Skrevet 3. mai 2020 Noen som har hørt nyeste podcast? Vet ikke om jeg orker å høre, to høylytte damer kan vel bli litt mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 3. mai 2020 #566 Del Skrevet 3. mai 2020 På 14.4.2020 den 16.56, BethD skrev: Hun blokkerer nok bare folk. Jepp, det gjør hun. Jeg ble blokkert minuttet etter kommentar. Jeg sa bare at dette funket ikke på meg, men kanskje det vil på deg. Helt greit å bli blokkert, var allerede fryktelig lei av denne selvopptatte, små narsissisisten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. mai 2020 #567 Del Skrevet 3. mai 2020 10 minutter siden, Lalunagoid skrev: Jepp, det gjør hun. Jeg ble blokkert minuttet etter kommentar. Jeg sa bare at dette funket ikke på meg, men kanskje det vil på deg. Helt greit å bli blokkert, var allerede fryktelig lei av denne selvopptatte, små narsissisisten. Ja for all del. det gjør ikke meg noe at hun blokkerer meg jeg syns bare det blir så UTROLIG barnslig, useriøst og lite voksent å blokkere mennesker med andre holdninger og meninger enn seg. Dette er liksom noe hun lever av, men tåler ikke at andre gjør annet enn å sleike ræva hennes... har null respekt for henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 3. mai 2020 #568 Del Skrevet 3. mai 2020 7 minutter siden, BethD skrev: Ja for all del. det gjør ikke meg noe at hun blokkerer meg jeg syns bare det blir så UTROLIG barnslig, useriøst og lite voksent å blokkere mennesker med andre holdninger og meninger enn seg. Dette er liksom noe hun lever av, men tåler ikke at andre gjør annet enn å sleike ræva hennes... har null respekt for henne! Helt enig 👏👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 4. mai 2020 #569 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) 19 timer siden, mariaisaa skrev: Noen som har hørt nyeste podcast? Vet ikke om jeg orker å høre, to høylytte damer kan vel bli litt mye! Ja, det ble FOR mye! Kakling uten mål og mening, grovt språk og intime detaljer jeg helst hadde vært foruten å vite om 😂 Oppå det hele ble utroskapen til mannen til Iselin nevnt 2-3 ganger 🙈. Endret 4. mai 2020 av Jordbærogfløte 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 4. mai 2020 #570 Del Skrevet 4. mai 2020 På 19.11.2018 den 22.35, Iselin Guttormsen skrev: uansett hvordan jeg svarer eller hva jeg svarer - så vil dere se på meg som en som ikke tåler kritikk. Hvis du mener svaret mitt her har pigger, så er det jo virkelig ikke jeg som ikke tåler å få kritikk . Det dere driver med her på kvinneguiden er under enhver kritikk. men Hey, så lenge man skriver under skjult navn - så kan man jo skrive hva man vil om hvem man vil - eller?? Kan du svare på hvorfor du blokkerte meg da???? Du reklamerte for noe jeg har prøvd som absolutt ikke funket for meg. Jeg skrev, men kanskje det funker for deg! Er det stygt skrevet? Glad du blokkerte meg, det er da måte på hva du skal reagere på. Du overlever ikke på some hvis du blokkerer i hytt og pine på den måten. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 4. mai 2020 #571 Del Skrevet 4. mai 2020 Hvorfor er hun sammen med den stakkars mannen når hun i hver bidige innlegg (nesten) enten gjør narr av han, himler med øynene eller latterliggjør han. Ja han har vært utro og det er dritt å være utro, man er rett og slett en sviker og en løgner men han fortjener ikke det her! Hvorfor hun fortsatt er sammen med han etter all den gnålinga om den utroskapen og kroppsspråket som avskyr mannen er for meg en gåte. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 4. mai 2020 #572 Del Skrevet 4. mai 2020 4 timer siden, Lalunagoid skrev: Kan du svare på hvorfor du blokkerte meg da???? Du reklamerte for noe jeg har prøvd som absolutt ikke funket for meg. Jeg skrev, men kanskje det funker for deg! Er det stygt skrevet? Glad du blokkerte meg, det er da måte på hva du skal reagere på. Du overlever ikke på some hvis du blokkerer i hytt og pine på den måten. Svare du siterer er fra 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 5. mai 2020 #573 Del Skrevet 5. mai 2020 11 timer siden, Gull vaffel skrev: Svare du siterer er fra 2018 Jepp, det ble jeg fort Klar over. Svarte, gikk ut på tur og glemte hele Iselin. Nå kan det stå, mener jo det jeg skriver! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. mai 2020 #574 Del Skrevet 5. mai 2020 På 4.5.2020 den 22.04, Gull vaffel skrev: Svare du siterer er fra 2018 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 6. mai 2020 #575 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) 8 timer siden, Maydis8 skrev: 😂😂 Så flott at dere fant noe å le av! Tenk å fokusere på en liten siteringsfeil😂😂 Endret 6. mai 2020 av Lalunagoid 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. mai 2020 #576 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) Byrstvorter i en blomstereng.. Like glamorøst som en gammel ViMenn forside. Endret 9. mai 2020 av J.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2020 #577 Del Skrevet 10. mai 2020 På 3.5.2020 den 7.38, Jordbærogfløte skrev: Jeg håper flere i stallen til manager David Eriksen i Eccentric people vil besøke Iselins podkast. For eksempel Tone Damli, Alexandra Joner, Nikolai Danielsen (modell) og Adelèn. I dag er Tone Damli gjest hos Iselins «G-punkt». Podkasten altså 😂 Da fikk jeg et ønske oppfylt 🤩. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 14. mai 2020 #578 Del Skrevet 14. mai 2020 Dårlig episode med Tone D. Hun snakket jo mest om egne ting og andre fokus enn å intervjue gjesten. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 14. mai 2020 #579 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg har bare hørt en episode av denne podden, den med Tone. Jeg er helt sjokkert! Tenk at Iselin kan omtale sitt avkom på denne måten, samt ta på seg en ekspertrolle som hun ikke har faglig tyngde for å ha. Det er rart at det er lov! Fatter ikke at Tone ville delta på noe sånt? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 14. mai 2020 #580 Del Skrevet 14. mai 2020 35 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Jeg har bare hørt en episode av denne podden, den med Tone. Jeg er helt sjokkert! Tenk at Iselin kan omtale sitt avkom på denne måten, samt ta på seg en ekspertrolle som hun ikke har faglig tyngde for å ha. Det er rart at det er lov! Fatter ikke at Tone ville delta på noe sånt? Fatter ikke at folk hyller henne på Instagram. De må være ganske enkle. Hun har ikke faglig tyngde eller kompetanse på det hun driver med. Hun pøser på med vulgære ord og kleine positurer, eksponerer barna sine, latterliggjør mannen sin og angriper med nebb og klør om noen velger å tale imot henne. Jeg tror at hun har misforstått så kraftig hva sexolog tittelen innebærer. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå