Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kønn skrev (Akkurat nå):

Hun kan bli anmeldt for injurier for dette. Det hun sier hun vet burde hun videreformidlet til politiet og la dem ta seg av resten. 

Det HÅPER jeg faktisk hu blir når uskyldige mennesker blir dratt inn med navn!! Men ja absolutt politiet sin jobb og ikke hennes. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er drøyt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sammy! skrev (14 timer siden):

Hun har en slags utdanning, tror muligens hun var med på bloggerne når hun tok utdanningen. Nei, det er ikke en beskyttet tittel og jeg har tenkt samme tanken som deg. Det virker som at hun tror at å være sexolog handler om å være mest mulig grov i kjeften.

Hun har missforstått alt hun. Hun hadde blitt tatt mye mer seriøst med et bedre språk og en bedre presentasjon av seg selv. Damen er den type "sexolog" du vil invitere på tidenes fylle kalas for å få drita folk til å le, og der stopper hennes troverdighet.  

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og stenges midlertidig, da dere ikke klarer å diskutere generelt uten å spekulerer.

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Hun durer jo videre på på SC da.. 🙄 om denne påståtte overgripern.. 

• Liker 2
Skrevet

Men herregud kvinne! Nå må du slutte å leke politi! Om dette er fakta må ofrene selv anmelde og ikke du ødelegge et liv som faktisk er uskyldig til motsatt bevist. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Fraola skrev (På 30.10.2025 den 14.26):

Men herregud kvinne! Nå må du slutte å leke politi! Om dette er fakta må ofrene selv anmelde og ikke du ødelegge et liv som faktisk er uskyldig til motsatt bevist. 

Har skrevet til henne, men der er det dessverre ingen hjemme…..

• Liker 1
Skrevet

Hun fremstår også som ekstremt bitter og frekk,  og med et HAT mot menn..( i tillegg til å være ekkel grisete og harry i kjeften). Hvis en mann sender henne noe hun ikke liker, greit nok at noen menn er litt stakkarslige og kåte griser, men det er ikke måte på hvor "low life morrapuler" du er..altså hun er så stygg i kjeften. Virker som enorm bitterhet mot menn, de er en gjeng kåte ekle griser alle sammen, unntatt hennes cha cha cha tøffel mann da🤣 Han er nok den rolige "kvinnen" i et forholdet,hun er den harry rapende "mannen". 

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet

Ser det er brudd mellom henne og managementet. De har tjent gode penger på hverandre. 

• Nyttig 1
Skrevet

Eriksen vil ikke kommentere. Mulig det kan ha noe med den "politijobben" hun olutselug tok, sånn på kveldstid🙈

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Melvina123 skrev (18 timer siden):

Eriksen vil ikke kommentere. Mulig det kan ha noe med den "politijobben" hun olutselug tok, sånn på kveldstid🙈

Tviler. Så en eller annen plass at han kommenterte/likte det hun driver med. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

👏🏻 på tide! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mjauritz skrev (16 minutter siden):

Leste på tråden nå og følte jeg bare måtte kommentere dette, fordi hun pynter seg med "Norges sexolog" uten en anerkjent sexologi utdannelse. 

Jeg anser meg selv som sexolog (eller snart, i hvert fall). Det vil si, jeg har en mastergrad (bachelor + master) innenfor sosialfag og har flere års erfaring med å jobbe med mennesker og psykososiale problemer. Jeg har så tatt videreutdanning i sexologi på universitetet i Agder, som eneste universitet i Norge som tilbyr denne utdanningen (som krever helse- eller sosialfaglig utdanning i bunn, minimum 2 års relevant arbeidserfaring og relevant arbeid i minst 50% stilling under studiene). Etter og i perioden jeg studerte det har jeg gått til jevnlig veiledning hos en klinisk sexolog for selv å bli klinisk sexolog. Dette har til sammen tatt meg over 8 år med utdanning og arbeid. Hun har gått på et tvilsomt sexologi-kurs på den danske sexologi skolen (?) som driver tantrisk sex og yoga-prinsipper ut fra hva jeg har forstått. Med denne utdanningen regnes du ikke som sexolog av klinisk sexologer, du får ikke jobb som sexolog med mindre du driver som en litt "på siden" selvstendig tilbyder, men du vil aldri få jobb innenfor f.eks. stat eller kommune. 

Grunnen til at jeg velger å gå inn på det, er at hun "skitner til" yrket med groviser, rare råd eller deling av egne preferanser, og får sexologifaget til å virke som en slags sexy og leken tilnærming til sex hvor man kan si pikk og fitte så mye man vil. I realiteten handler det om forståelse av kjønn og identitet, seksualitet i ulike faser av livet, seksualitet ved sykdom, hvordan kroppen (eller biologien) fungerer og en del om sykdomslære. Hun må gjerne rope om sex så mye hun ønsker, men at hun uten fagkompetansen har fått tittelen som hele Norges sexolog er provoserende. Litt som om jeg går på førstehjelpskurs og blir Norges sykepleier og få tildelt en stor og viktig talerstol hvor man kan dele uhemmet med tidvis lite empiriske og faglige råd i hytt og gevær slik det passer meg etter mine preferanser og premisser. 

Beklager for utblåsning, men dette måtte til i kveld haha! 

Tusen takk for et utrolig godt innlegg❤️ 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
mjauritz skrev (8 timer siden):

Leste på tråden nå og følte jeg bare måtte kommentere dette, fordi hun pynter seg med "Norges sexolog" uten en anerkjent sexologi utdannelse. 

Jeg anser meg selv som sexolog (eller snart, i hvert fall). Det vil si, jeg har en mastergrad (bachelor + master) innenfor sosialfag og har flere års erfaring med å jobbe med mennesker og psykososiale problemer. Jeg har så tatt videreutdanning i sexologi på universitetet i Agder, som eneste universitet i Norge som tilbyr denne utdanningen (som krever helse- eller sosialfaglig utdanning i bunn, minimum 2 års relevant arbeidserfaring og relevant arbeid i minst 50% stilling under studiene). Etter og i perioden jeg studerte det har jeg gått til jevnlig veiledning hos en klinisk sexolog for selv å bli klinisk sexolog. Dette har til sammen tatt meg over 8 år med utdanning og arbeid. Hun har gått på et tvilsomt sexologi-kurs på den danske sexologi skolen (?) som driver tantrisk sex og yoga-prinsipper ut fra hva jeg har forstått. Med denne utdanningen regnes du ikke som sexolog av klinisk sexologer, du får ikke jobb som sexolog med mindre du driver som en litt "på siden" selvstendig tilbyder, men du vil aldri få jobb innenfor f.eks. stat eller kommune. 

Grunnen til at jeg velger å gå inn på det, er at hun "skitner til" yrket med groviser, rare råd eller deling av egne preferanser, og får sexologifaget til å virke som en slags sexy og leken tilnærming til sex hvor man kan si pikk og fitte så mye man vil. I realiteten handler det om forståelse av kjønn og identitet, seksualitet i ulike faser av livet, seksualitet ved sykdom, hvordan kroppen (eller biologien) fungerer og en del om sykdomslære. Hun må gjerne rope om sex så mye hun ønsker, men at hun uten fagkompetansen har fått tittelen som hele Norges sexolog er provoserende. Litt som om jeg går på førstehjelpskurs og blir Norges sykepleier og få tildelt en stor og viktig talerstol hvor man kan dele uhemmet med tidvis lite empiriske og faglige råd i hytt og gevær slik det passer meg etter mine preferanser og premisser. 

Ja det jeg tenker og. Hun har gjester i podcast og det snakkes om bæsj,anal, trekant,orgier osv. Hun svarer som en full venninne på byen " ååååååh kult! Jenta ville ha kuk si" eller " rett i toeren kan du vite". U get the point...grisete vemmelig. Nå har jeg aldri gått til en sexolog, men de skal ha lik tilnærming som hvilken som helst annen terapeut! Hvis psykologen jeg gikk til da jeg var 20 + svarte meg " ja faen bare dump den kuk sugeren der ass" så hadde jeg fått bakoversveis. Skammelig at hun tror hun er sexolog. Hun er mer som sagt stand up komiker på et billig julebord etter midnatt....

• Liker 6
  • Nyttig 12
Skrevet
mjauritz skrev (15 timer siden):

Og dette er jo også problemet med at det ikke er en beskytta tittel… takk for grundig redegjørelse fra deg. 

Skrevet
mjauritz skrev (19 timer siden):

Klart det er provoserende! Jeg for min del har både før og etter Iselin hatt all verdens respekt for sexologer. Og jeg tror det som provoserer "folk flest" er hennes ræva tolkning av hva en sexolog faktisk er, og hva de gjør i jobben sin. Om noen sier i mot henne er vi "imot åpenhet" og mener at ting skal ties i hjel. Det er faktisk mulig å være et seksuelt vesen uten å være så vulgær som henne.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Iselin Guttormsen er etter min mening unødvendig vulgær i språket sitt. Det virker som om hun, i kraft av å være seksolog, opplever at hun har et frikort til å snakke om sex på en svært direkte måte, med ord som «pikk», «fitte», «knulle» osv . For meg fremstår dette lite profesjonelt og lite appellerende. Jeg ville ikke oppsøkt en fagperson som bruker et slikt språk. Å være seksolog innebærer ikke at man må snakke om seksualitet på en måte som reduserer det til noe grovt og  «piece of meat». 

Endret av Spiralhefte01
  • Liker 8
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...