FotbaIlflua Skrevet 15. desember 2019 #341 Del Skrevet 15. desember 2019 Jeg kan ikke engang forestille meg hvor pinlig det må være å være hennes barn mtp hva hun bretter ut i sosiale medier. Utroskap, sex og nakne kropper i skjønn forening med barnebilder. Det er så ille stelt med mange bloggere/influencere nå at jeg nesten synes at barnevernet burde ha obligatorisk kaffebesøk kort tid etter fødsel for å fortelle om barns rettigheter og at det ikke er greit å dele bilder eller info i sosiale medier. Fy faen så mange skadde bloggerbarn det kommer til å være framover. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. desember 2019 #342 Del Skrevet 15. desember 2019 2 timer siden, FotbaIlflua skrev: Jeg kan ikke engang forestille meg hvor pinlig det må være å være hennes barn mtp hva hun bretter ut i sosiale medier. Utroskap, sex og nakne kropper i skjønn forening med barnebilder. Det er så ille stelt med mange bloggere/influencere nå at jeg nesten synes at barnevernet burde ha obligatorisk kaffebesøk kort tid etter fødsel for å fortelle om barns rettigheter og at det ikke er greit å dele bilder eller info i sosiale medier. Fy faen så mange skadde bloggerbarn det kommer til å være framover. Så enig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 15. desember 2019 #343 Del Skrevet 15. desember 2019 Ja, da har hun tatt utro-gullgruven ett hakk videre og startet podcast om utroskapen for 2 år siden. Fått med seg stakkars mannen i denne runden av melkingen. At han finner seg i at hun bygger en karriere på dette, det forstår jeg virkelig ikke. Men hører man første episode av podcasten så skjønner man kanskje hvorfor. Feminin stemme og åpenbart en underkuet mann. Han har ingenting han skulle ha sagt i den relasjonen mellom dem, hun overkjører noe så til de grader. Blir helt svett på hans vegne..! Og barna. Tenk når de blir store nok til å skjønne at mamma har en karriere som 90% baserer seg på pappa sitt utroskap. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 16. desember 2019 #344 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) 18 timer siden, Jegserdeg skrev: Det er nok nå at hun skal grille han gang på gang! Enten kommer man seg videre eller, så kan hun få seg et frikort hun også å være utro! 2år folkens!!! Hvor lenge må han gang på gang få høre det!? Dette: ☝☝☝, og Amen 🙏🏻 Endret 16. desember 2019 av Perle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestejente123 Skrevet 16. desember 2019 #345 Del Skrevet 16. desember 2019 En ting jeg har tenkt på er den sexologiutdanningen hun tar. Den virker litt humbug for meg. Alle anerkjente sexologer har tatt den utdanningen som videreutdanning etter feks. Psykolog, vernepleier, sykepleier og lege... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. desember 2019 #346 Del Skrevet 16. desember 2019 Hører gjennom podden nå.... herlighet for en spak mann?! Dette må jo være Pga tematikken. Jeg håper det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 31. desember 2019 #347 Del Skrevet 31. desember 2019 Iselin refser til kvinneguiden på instastory i dag. At de som skriver på kvinneguiden er tragiske🙊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 1. januar 2020 #348 Del Skrevet 1. januar 2020 12 timer siden, Litenoggod skrev: Iselin refser til kvinneguiden på instastory i dag. At de som skriver på kvinneguiden er tragiske🙊 Hu var en sjarmerende dame med gode budskap, nå har hun blitt AB patriot og harry😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. januar 2020 #349 Del Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, Rettfralevra skrev: Hu var en sjarmerende dame med gode budskap, nå har hun blitt AB patriot og harry😩 Hun oppnådde jo akkurat det hun ville, dere løfta tråden om henne på nytt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 1. januar 2020 #350 Del Skrevet 1. januar 2020 19 timer siden, Litenoggod skrev: Iselin refser til kvinneguiden på instastory i dag. At de som skriver på kvinneguiden er tragiske🙊 Samme påstand er det på Jodel også 5 timer siden, Flettfrid skrev: Hun oppnådde jo akkurat det hun ville, dere løfta tråden om henne på nytt. Hva annet skulle hun forventer? Det blir ikke noe bedre når hun får hvist seg fram på Bloggerne. Mulig mange vil endre meninger om henne da eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. januar 2020 #351 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) Heller tragisk enn å selge alt som heter familie og privatliv på nett. Slik både ABD og Iselin Guttormsen gjør. Endret 1. januar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 2. januar 2020 #352 Del Skrevet 2. januar 2020 På 31.12.2019 den 19.36, Litenoggod skrev: Iselin refser til kvinneguiden på instastory i dag. At de som skriver på kvinneguiden er tragiske🙊 Var vel for at hun så ingen hadde skrevet et pip om henne siden 16.des. Akkurat HUN er jaggu ikke rett person til å kalle andre tragiske 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. januar 2020 #353 Del Skrevet 3. januar 2020 Fins hun ikke på insta mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 3. januar 2020 #354 Del Skrevet 3. januar 2020 24 minutter siden, BethD skrev: Fins hun ikke på insta mer? Jeg finner henne, men mulig hun har fått shadowban igjen at hun er vanskelig å søke opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. januar 2020 #355 Del Skrevet 3. januar 2020 5 minutter siden, Maskopi skrev: Jeg finner henne, men mulig hun har fått shadowban igjen at hun er vanskelig å søke opp? Ja jeg finner henne ikke når jeg søker. Jeg trodde jeg fulgte henne men har ikke sett hennne på evigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 3. januar 2020 #356 Del Skrevet 3. januar 2020 Akkurat nå, BethD skrev: Ja jeg finner henne ikke når jeg søker. Jeg trodde jeg fulgte henne men har ikke sett hennne på evigheter Finner henne bare jeg skriver «is», så hun er ikke shadowbanned nå i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 3. januar 2020 #357 Del Skrevet 3. januar 2020 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. januar 2020 #358 Del Skrevet 3. januar 2020 3 timer siden, BethD skrev: 🤷🏻♀️ Prøvd fra vanlig nettleser? Dukker opp her,så er ikke skyggeban.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 3. januar 2020 #359 Del Skrevet 3. januar 2020 Kommer opp hos meg. La ut sist for 2 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljenta123 Skrevet 3. januar 2020 #360 Del Skrevet 3. januar 2020 7 hours ago, BethD said: Fins hun ikke på insta mer? Jo jeg finner henne. Under samme nick som tidligere iselinguttormsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå