Roadrunner Skrevet 13. januar 2023 #1741 Skrevet 13. januar 2023 Det blir helt feil å legge all skyld på Mads Hansen - ærlig talt. Ja, godt mulig han kunne tatt tak i saken uten å vise de videosnuttene, men hadde ikke Iselin lagt det ut i utgangspunktet så hadde det ikke vært noe å linke til! Og å tro at man skal ha full kontroll på det som legges ut på sin egne, åpne some-profil, er i beste fall naivt. Mads Hansen har i det minste delt det åpent, under fullt navn, og i en kontekst hvor han ønsker at foreldre skal slutte med slik utlevering av egne barn. Men hva med alle de med mindre noble hensikter? Som laster ned videoen, og sprer den på steder fullstendig ute av kontroll for mor og andre? Det hadde ikke vært mulig om ikke foreldre (ja FORELDRE!) la til rette for det. Jeg blir både kvalm, oppgitt og trist... 17 18
Maskopi Skrevet 13. januar 2023 #1742 Skrevet 13. januar 2023 Roadrunner skrev (6 minutter siden): Det blir helt feil å legge all skyld på Mads Hansen - ærlig talt. Ja, godt mulig han kunne tatt tak i saken uten å vise de videosnuttene, men hadde ikke Iselin lagt det ut i utgangspunktet så hadde det ikke vært noe å linke til! Og å tro at man skal ha full kontroll på det som legges ut på sin egne, åpne some-profil, er i beste fall naivt. Mads Hansen har i det minste delt det åpent, under fullt navn, og i en kontekst hvor han ønsker at foreldre skal slutte med slik utlevering av egne barn. Men hva med alle de med mindre noble hensikter? Som laster ned videoen, og sprer den på steder fullstendig ute av kontroll for mor og andre? Det hadde ikke vært mulig om ikke foreldre (ja FORELDRE!) la til rette for det. Jeg blir både kvalm, oppgitt og trist... Spot on! Slutt å server barna dine på sølvfat til internetts mørke kroker. Om datteren kommer hjem og er lei seg for dette så er det vel først og fremst mor som må gå i seg selv? Det kunne skjedd uten at Mads delte det. 27 4
Minna1654 Skrevet 13. januar 2023 #1743 Skrevet 13. januar 2023 (endret) Nana skrev (På 19.11.2022 den 16.10): Jeg fulgte henne helt i begynnelsen fordi jeg likte at hun satte fokus på hvor egoistiske menn kan være i sengen, at når de er ferdige, så er hele samleiet over for dem, at de generelt har lite fokus på kvinnens orgasme og at diverse undersøkelser viste at en skremmende høy prosent av menn var sikre på at kvinner flest får orgasme kun ved penetrering. Endelig, tenkte jeg, er det noen som tør å si dette rett ut - men da det etter en mnd fremdeles ikke var andre tema enn «klitt og fi**e» og det virket som om det var om å gjøre å være mest mulig vulgær, så avfulgte jeg henne. Det kan være nevnte ting hun mente med at menn er «drittsekker» (i sengen)? Så begynte hun å henge ut mannen sin hvert ledige sekund og det viste seg at «sexologutdannelsen» var et ett års nettkurs med noen samlinger i Danmark, så forsvant vel det hun evt hadde av kredibilitet på 1-2- Endret 13. januar 2023 av Minna1654
Gjest Kattedama Skrevet 13. januar 2023 #1744 Skrevet 13. januar 2023 Roadrunner skrev (6 minutter siden): Det blir helt feil å legge all skyld på Mads Hansen - ærlig talt. Ja, godt mulig han kunne tatt tak i saken uten å vise de videosnuttene, men hadde ikke Iselin lagt det ut i utgangspunktet så hadde det ikke vært noe å linke til! Og å tro at man skal ha full kontroll på det som legges ut på sin egne, åpne some-profil, er i beste fall naivt. Mads Hansen har i det minste delt det åpent, under fullt navn, og i en kontekst hvor han ønsker at foreldre skal slutte med slik utlevering av egne barn. Men hva med alle de med mindre noble hensikter? Som laster ned videoen, og sprer den på steder fullstendig ute av kontroll for mor og andre? Det hadde ikke vært mulig om ikke foreldre (ja FORELDRE!) la til rette for det. Jeg blir både kvalm, oppgitt og trist... Klart man ikke skal legge all skyld på MH, da det er IG som har delt i utgangspunktet. Men jeg tviler på at det han har gjort er innafor rent juridisk og i tillegg så kan han umulig ha tenkt på hva som et barnas beste. Han kunne fint ha fått frem budskapet sitt på en god måte, uten gjenkjennelige mindreårige men tagget IG. Hele saken er bare helt grusom.
Roadrunner Skrevet 13. januar 2023 #1745 Skrevet 13. januar 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Klart man ikke skal legge all skyld på MH, da det er IG som har delt i utgangspunktet. Men jeg tviler på at det han har gjort er innafor rent juridisk og i tillegg så kan han umulig ha tenkt på hva som et barnas beste. Han kunne fint ha fått frem budskapet sitt på en god måte, uten gjenkjennelige mindreårige men tagget IG. Hele saken er bare helt grusom. At hele saken bare er grusom kan vi være helt enige i! Og er også enig i at Mads Hansen trolig kunne løst det på en bedre måte også. Samtidig er det vanskelig å belyse hvor galt dette faktisk er, uten å vise en del av dialogen/videoen. For uten den hadde i alle fall jeg rett og slett ikke trodd at noen kunne lagt ut en slik video av egne barn... Men når alt kommer til alt så er det to store tapere her, og det er døtrene. Hvor alt startet med utleveringen fra mor... 17 7
Sure sitronen Skrevet 13. januar 2023 #1746 Skrevet 13. januar 2023 Roadrunner skrev (14 minutter siden): At hele saken bare er grusom kan vi være helt enige i! Og er også enig i at Mads Hansen trolig kunne løst det på en bedre måte også. Samtidig er det vanskelig å belyse hvor galt dette faktisk er, uten å vise en del av dialogen/videoen. For uten den hadde i alle fall jeg rett og slett ikke trodd at noen kunne lagt ut en slik video av egne barn... Men når alt kommer til alt så er det to store tapere her, og det er døtrene. Hvor alt startet med utleveringen fra mor... Må skrive under ditt innlegg,ikke alltid eg får til å lage ett eget. Ikke satt meg helt inn i dette😂 Dette er kun moren sin feil og ingen andre. For en tale hun holdt. Og så er det mads Hansen som får skylden...ærlig talt! Syns det er bra at han viste dette eg,eg hadde ikke fått det med meg om han ikke viste det. Hun har tabbet seg loddrett ut og bør stå for det. Denne samtalen hadde ingenting med å bli filmet eller lagt ut. 20 7
Tradegy Skrevet 13. januar 2023 #1747 Skrevet 13. januar 2023 (endret) (Unnskyld, men:) halloooo?! Snakk om tidenes rotur 🙈 Null selvinnsikt. Hun snakker jo på seg gjennomtrekk . Stopp! Jeg vil av! 🦘 Endret 13. januar 2023 av Tradegy 14 4
ForumMaria Skrevet 13. januar 2023 #1748 Skrevet 13. januar 2023 Krampeaktig forsvarstale. Løgn kalles det. 16
Gjest Fru G Skrevet 13. januar 2023 #1749 Skrevet 13. januar 2023 Jeg har aldri fulgt IG, men jeg følger MH. Dette er virkelig sjokkerende. Hun skjønner faktisk ikke hva dette handler om, eller mulig hun skjønner at hun har gått for langt, men forsøker å få det til å handle om hvor fæl MH er.
K_mb Skrevet 13. januar 2023 #1750 Skrevet 13. januar 2023 (endret) https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/far-kritikk-for-underlivssamtale-dette-er-vask-til-tissen/15423681/ Så var det ute i media. Manager David Eriksen setter spørsmålstegn ved at Hansen eksponerer barna til IG ved å dele videoen. Denne videoen hadde aldri eksistert for beskuelse eller deling hvis ikke Eriksens klient hadde lagt den ut i utgangspunktet. Det er jo det som er problemet, at mor velger å dele intime og private samtaler med sine barn og gjør med det barna ekstremt sårbare. Endret 13. januar 2023 av K_mb 27 11
panzerpølsa Skrevet 13. januar 2023 #1751 Skrevet 13. januar 2023 (endret) IG starter med å si at det har vært en dårlig natt pga det Mads Hansen har lagt ut av hennes barn. Dette er jo feil, det er det du IG selv har lagt ut av dine barn. MH har ikke filmet og lastet opp dette på Internett. Det har du jo selv gjort. Hansen bare deler videre. Det er det stor forskjell på. Og hvorfor er det feil at han deler, om du selv ikke syns det er feil å legge ut videoen offentlig? Jeg bare spør. Endret 13. januar 2023 av panzerpølsa 34 13
Laia Skrevet 13. januar 2023 #1752 Skrevet 13. januar 2023 panzerpølsa skrev (1 minutt siden): IG starter med å si at det har vært en dårlig natt pga det Mads Hansen har lagt ut av hennes barn. Dette er jo feil, det er det du IG har lagt ut av dine barn. Hansen bare deler videre. Det er det stor forskjell på. Det er rart at hun ikke har dårlige netter da, med tanke på de potensielt mange tusen flere som kan dele videre også 🥺 26
panzerpølsa Skrevet 13. januar 2023 #1753 Skrevet 13. januar 2023 Laia skrev (5 minutter siden): Det er rart at hun ikke har dårlige netter da, med tanke på de potensielt mange tusen flere som kan dele videre også 🥺 Siden hun syns det er uproblematisk å dele den aktuelle videoen selv, burde det jo ikke være noe problem at andre deler den? Eller? 35 2
Laia Skrevet 13. januar 2023 #1754 Skrevet 13. januar 2023 panzerpølsa skrev (2 minutter siden): Siden hun syns det er uproblematisk å dele den aktuelle videoen selv, burde det jo ikke være noe problem at andre deler den? Eller? Selvsagt! Eller kanskje hun ikke var klar over at den muligheten fantes?🤔 6
Kollontaj Skrevet 13. januar 2023 #1755 Skrevet 13. januar 2023 Hjelper det å ro, skylde på MH og generelt fremstå som totalt uten refleksjon? Håper folk ser fakta i saken: IG eksponerer egne barn i reklame. Noen kritiserer det og plutselig er det andres feil? Gådd. 21 2
Gjest Fru G Skrevet 13. januar 2023 #1756 Skrevet 13. januar 2023 K_mb skrev (18 minutter siden): https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/far-kritikk-for-underlivssamtale-dette-er-vask-til-tissen/15423681/ Så var det ute i media. Manager David Eriksen setter spørsmålstegn ved at Hansen eksponerer barna til IG ved å dele videoen. Denne videoen hadde aldri eksistert for beskuelse eller deling hvis ikke Eriksens klient hadde lagt den ut i utgangspunktet. Det er jo det som er problemet, at mor velger å dele intime og private samtaler med sine barn og gjør med det barna ekstremt sårbare. Er Eriksen dum også, eller er alt lov fordi penger er motivasjonen bak alt, absolutt alt. Fy faen, kvalmt.
MøllersTran Skrevet 13. januar 2023 #1757 Skrevet 13. januar 2023 panzerpølsa skrev (3 minutter siden): Siden hun syns det er uproblematisk å dele den aktuelle videoen selv, burde det jo ikke være noe problem at andre deler den? Eller? Når hu ikke skjønner at internetten ikke er hennes private dagbok, så blir det et problem… Og når hu i tillegg ikke skjønner at dette nettop er poenget med hele debatten som har pågått i media siste uka, så er det lett å skylde på alle andre 25 1
Tøvftta Skrevet 13. januar 2023 #1758 Skrevet 13. januar 2023 Hun har alltid vært fæl på å eksponere ungene sine på some. Men det der…. Også innser hun ikke selv hvor ille det er. Skremmende. 16 2
Gjest Fru G Skrevet 13. januar 2023 #1759 Skrevet 13. januar 2023 Laia skrev (3 minutter siden): Selvsagt! Eller kanskje hun ikke var klar over at den muligheten fantes?🤔 Kan jo sitte pedofile rundt omkring med denne videoen. Helt anonyme mennesker. Skjønner hun virkelig ikke at det er det MH forsøker å prente inn i hodene på disse selvhøytidelige influenserne.
Måne Rampelyset Skrevet 13. januar 2023 #1760 Skrevet 13. januar 2023 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå