Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Mia00 skrev:

Feminister som VI er så elsker jeg Iselin. Tør du å vise deg frem hvordan du er? Tør du vise kroppen din slik den er?Tør du å prate om sex og slike ting og- stå for det? Nei? Gå og legg deg ;) 

Skjønner ikke helt hva manglende sosiale antenner og feminisme har med hverandre å gjøre. Jeg er trygg på meg selv, kroppen min og egen seksualitet, men jeg har ikke noe behov for å vise fram rumpa mi, brette ut sexlivet mitt eller legge ut bilder av sexleketøy. I heimen her snakker vi om seksualitet og vi har et avslappa forhold til kropp, men du leser ikke om det i VG 😊

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for åpenhet jeg altså - men må det bli så vulgært? Mye av det blir direkte pinlig, som når hun går bort til han fyren, som hun tydeligvis har lest og hørt om men ikke truffet og sier: «jeg har så lyst til å kysse balla di.» Hysterisk fnisende, mens han og de rundt virka veldig ukomfortable.. Hvis det er det feminisme og åpenhet handler om - vel... Og, er det egentlig humor? Er det morsomt? For å si det sånn - jeg lo ikke. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Jeg er for åpenhet jeg altså - men må det bli så vulgært? Mye av det blir direkte pinlig, som når hun går bort til han fyren, som hun tydeligvis har lest og hørt om men ikke truffet og sier: «jeg har så lyst til å kysse balla di.» Hysterisk fnisende, mens han og de rundt virka veldig ukomfortable.. Hvis det er det feminisme og åpenhet handler om - vel... Og, er det egentlig humor? Er det morsomt? For å si det sånn - jeg lo ikke. 

Seriøse sexologer oppfører seg ikke sånn. Og dessuten, hvis en mann hadde gått til kvinne og sagt høyt at han hadde lyst til å kysse f*****a hennes, så hadde det ikke vært like greit. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oransjesjel skrev:

Så, det er liksom greit, søtt og sjarmerende om en kvinne oppfører seg sånn, men om en mann gjør det, er det metoo...Og hun kaller seg sexolog? Dette blir jo så skivebom som det går an. En skulle tro at et menneske som ønsker å bli tatt seriøst som fagperson forstår at det er like ugreit at en kvinne oppfører seg sånn, som når en mann gjør det.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med disse bloggerne ? Tåler jo ikke kritikk,det synes jeg de må når de brette seg ut på det viset . Her skriv en at hun blir flau av Iselin ,og da svarer Iselin at hun blir flau av henne ,slik ar klitten rødmer😳😂Snakk  om barnslig,og hun skal være sexolog? Hun har ødelagt sååå mye for seg selv ,og sin tjangs ,Synes hun var interessant ,men nå synes jeg hun er en stor vits. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Litenoggod skrev:

Herregud. Hva slags liv har du da? Som måtte kommentere det? Hvem sier at mitt liv er kjedelig hjemme? Jeg har det nok mye bedre enn mange andre som taper penger fordi de er influencer. Jeg har faktisk en ordentlig jobb å gå til i disse tider. Og PS min kommentar ble skrevet lenge før korona kom til Norge😂

Oi, noen tok det liiitt for personlig. Beklager om du gjorde det. Ser du er en av de som ikke kaller influencer for «ordentlig jobb», vedder på at de fleste tjener mer enn deg. Vet ikke hva annet jeg skal kalle det enn jobb jeg? De jobber også 8-timers dager. Les deg litt opp på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Bringebær skrev:

Skjønner ikke helt hva manglende sosiale antenner og feminisme har med hverandre å gjøre. Jeg er trygg på meg selv, kroppen min og egen seksualitet, men jeg har ikke noe behov for å vise fram rumpa mi, brette ut sexlivet mitt eller legge ut bilder av sexleketøy. I heimen her snakker vi om seksualitet og vi har et avslappa forhold til kropp, men du leser ikke om det i VG 😊

Så bra, godt å høre!😃 Kanskje starte med å godkjenne at alle snakker og viser hva de selv ønsker personlig og at vi mennesket er forskjellige og har forskjellige interesser? Interessen hennes er sex da det er jobben hennes. Er vel naturlig for deg å snakke om jobben også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 23.16, Mia00 skrev:

Feminister som VI er så elsker jeg Iselin. Tør du å vise deg frem hvordan du er? Tør du vise kroppen din slik den er?Tør du å prate om sex og slike ting og- stå for det? Nei? Gå og legg deg ;) 

Feminist kan man godt være uten å kle seg naken, snakke om sex og plastre en vagina i trynet. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Feminist kan man godt være uten å kle seg naken, snakke om sex og plastre en vagina i trynet. 

Beklager, var ikke ordet feminist som var i fokus. Var ment som en statement mot noen som har noe imot kropp på Internett. Ha en fin dag😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mia00 skrev:

Oi, noen tok det liiitt for personlig. Beklager om du gjorde det. Ser du er en av de som ikke kaller influencer for «ordentlig jobb», vedder på at de fleste tjener mer enn deg. Vet ikke hva annet jeg skal kalle det enn jobb jeg? De jobber også 8-timers dager. Les deg litt opp på det.

Nå vet du ikke hva jeg jobber som og jeg kan godt tjene mer enn en influencer gjør. Og mange influencer tjener ikke akkurat så fett i disse korona tider. Hva skal influencer gjøre når halve Norge går konk? Da er det nok mange av dem som ikke har «jobb» lengre og må ut i ordentlig jobb som oss normale folk

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 23.16, Mia00 skrev:

Handler ikke om det... Handler om at hun er 2 much! Gjentar seg selv i det uendelige om sin manns utroskap, deler over en lav sko bilder av barna sine og ikke minst, reklamerer for en super foundation til kun kr 1,-. Det hun glemmer å si er at du binder deg for 2 mnd x 399,-

Har jobbet ved denne dama og hun skapte så mye krangling og kaos innimellom den hysteriske latteren.

Dette handler ikke om å vise kropp, dette handler om ei dame som er desperat etter å bli kjendis!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
5 timer siden, Litenoggod skrev:

Nå vet du ikke hva jeg jobber som og jeg kan godt tjene mer enn en influencer gjør. Og mange influencer tjener ikke akkurat så fett i disse korona tider. Hva skal influencer gjøre når halve Norge går konk? Da er det nok mange av dem som ikke har «jobb» lengre og må ut i ordentlig jobb som oss normale folk

Sporer litt av her men, nå ble jeg litt nysgjerrig hva du jobber med siden du har fibromyalgi? Enig med deg og det er kanskje stygt å skrive dette men, jeg håper halve Norge går konk. Enkelte som burde få smake sin egen medisin og burde absolutt ikke ha vært influencere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Sporer litt av her men, nå ble jeg litt nysgjerrig hva du jobber med siden du har fibromyalgi? Enig med deg og det er kanskje stygt å skrive dette men, jeg håper halve Norge går konk. Enkelte som burde få smake sin egen medisin og burde absolutt ikke ha vært influencere.

Jobber turnus som funker veldig bra med fibromyalgi. Selvom jeg er kronisk syk så betyr det ikke at jeg trenger å være ufør trygdet. Se på Linn fra jm hun har også fibromyalgi og hun har finner sin balanse i sykdommen. Det handler bare å finne ut hva som er det beste for seg når det sykdommen. 
PS jeg er ikke Linn☺️

Det med at halve Norge går konk, det er det mange som har varslet om. Og mange influencere er jo desperate for tiden siden mange samarbeid er satt på pause pga dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.4.2020 den 12.28, Litenoggod skrev:

Jobber turnus som funker veldig bra med fibromyalgi. Selvom jeg er kronisk syk så betyr det ikke at jeg trenger å være ufør trygdet. Se på Linn fra jm hun har også fibromyalgi og hun har finner sin balanse i sykdommen. Det handler bare å finne ut hva som er det beste for seg når det sykdommen. 
PS jeg er ikke Linn☺️

Det med at halve Norge går konk, det er det mange som har varslet om. Og mange influencere er jo desperate for tiden siden mange samarbeid er satt på pause pga dette. 

Hvem er linn fra jm? Hva står jm for? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, klatremusa skrev:

Hvem er linn fra jm? Hva står jm for? 

Joviale mammaer. Iselin startet opp den den snapp kanalen med noen andre. Er egen tråd om den 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Instagrammen hennes er jo helt krise 😮

Koselige barnebilder og seksualiserte bilder om hverandre. Hånden ned i buksa til pappaen deres, pupper i fri flyt, rumper, info om sexleketøy, nå har vi hatt sex osv osv. Ser jo helt desperat ut etter å være mest mulig drøy?! Er det for å være interessant og bli kjent? Hva er det hun ønsker med dette? 

Hvor naiv går det an å bli? Hold ungene dine utenfor dette!!! 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode av podden med besøk av manageren David Eriksen 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, Kartoffel skrev:

Instagrammen hennes er jo helt krise 😮

Koselige barnebilder og seksualiserte bilder om hverandre. Hånden ned i buksa til pappaen deres, pupper i fri flyt, rumper, info om sexleketøy, nå har vi hatt sex osv osv. Ser jo helt desperat ut etter å være mest mulig drøy?! Er det for å være interessant og bli kjent? Hva er det hun ønsker med dette? 

Hvor naiv går det an å bli? Hold ungene dine utenfor dette!!! 

Må for all del ikke si dette til henne, da blokkerer hun deg tvert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ny episode av podden med besøk av manageren David Eriksen 🙈

Kort referat?

Jeg har hørt de første to episodene, men orket ikke mer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...