Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

På 15.12.2019 den 18.00, Litenoggod skrev:

Jeg er bombesikker på at Iselin kommer til å brette ut om utroskapen i bloggerne også når det kommer på TV. Hun er ikke ferdig med det. Jeg håper egentlig at nå som Tom har fortalt sin del av utroskapen at hun slutter å dra det opp og opp igjen. Kom deg over det Iselin! Det er derfor dere gikk til parterapi og valgt å fortsette forholdet. 

Hvor har han fortalt sin historie? 😊 

Uansett så har hun vel sagt at hun forteller om det fordi hun vil "hjelpe" andre. Så får man tro det man vil. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, J.. skrev:

Prøvd fra vanlig nettleser?

Dukker opp her,så er ikke skyggeban..

Virker som jeg er blokkert men aner ikke hvorfor 🙄 aldri sagt noe til henne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kaisamaia skrev:

Hvor har han fortalt sin historie? 😊 

Uansett så har hun vel sagt at hun forteller om det fordi hun vil "hjelpe" andre. Så får man tro det man vil. 😊 

PodkAsten hennes. Første episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BethD skrev:

Hun leser her, kanskje du har likt brukernavn her som instagrammen din? Isåfall må jeg si at kritikken treffer Iselin hardt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BethD skrev:

Jeg ble blokkert en gang av en offentlig konto, der de ikke hadde ment å blokkere meg. Så vet der kan skje, uten at jeg vet om Iselin har gjort dette bevisst eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Oline12 skrev:

Hun leser her, kanskje du har likt brukernavn her som instagrammen din? Isåfall må jeg si at kritikken treffer Iselin hardt. 

Nei har ikke samme nick 😳 merkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Litenoggod skrev:

PodkAsten hennes. Første episode

Åååja. 😊 Da har jeg noe å glede meg til. Hu er da ikke så verst hu der, om man sammenligner med mange andre stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv blokkert fordi jeg kommenterte kritisk på måten hun blander sexlivet sitt med barna sine på. Hun svarte meg først, men etter jeg kommenterte tilbake og stod på mitt da ble jeg blokkert. 

Endret av Breakeven
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Breakeven skrev:

Ble selv blokkert fordi jeg kommenterte kritisk på måten hun blander sexlivet sitt med barna sine på. Hun svarte meg først, men etter jeg kommenterte tilbake og stod på mitt da ble jeg blokkert. 

Å herregud!!! Nå når du sier det så kommenterte jeg på en person’s kommentar om akkurat det, jeg sa jeg var enig og at kanskje ikke Såå mye blanding av barn og sex. Da har jeg blitt blokka pga det! Så utroig teit. Var verken ufin eller frekk eller noe. Disse folka tåler virkelig ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Story: analt foredrag, mannen tømmer analen, Iselin gravid kooooselig, minstemor straks tre år, koselig, bilder av henne, gravidmagen og fra fødselen,men ikke bare koselig, siden manmen var utro på den tiden da minste ble født. 

Endret av neiognei
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2020 den 21.08, BethD skrev:

Å herregud!!! Nå når du sier det så kommenterte jeg på en person’s kommentar om akkurat det, jeg sa jeg var enig og at kanskje ikke Såå mye blanding av barn og sex. Da har jeg blitt blokka pga det! Så utroig teit. Var verken ufin eller frekk eller noe. Disse folka tåler virkelig ingenting. 

Det var drøyt altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, BethD skrev:

Ok🙄

Du forteller hva du skrev til Iselin for å bli blokkert, jeg skriver at det du skrev var skikkelig drøyt, du spør hva jeg mener, jeg sier at det var ironisk. Hva himler vi for? 🙄🙄🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
10 timer siden, neiognei skrev:

Story: analt foredrag, mannen tømmer analen, Iselin gravid kooooselig, minstemor straks tre år, koselig, bilder av henne, gravidmagen og fra fødselen,men ikke bare koselig, siden manmen var utro på den tiden da minste ble født. 

🤢🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, neiognei skrev:

Du forteller hva du skrev til Iselin for å bli blokkert, jeg skriver at det du skrev var skikkelig drøyt, du spør hva jeg mener, jeg sier at det var ironisk. Hva himler vi for? 🙄🙄🙄

Jeg skjønner bare ikke hva du mener er drøyt og jeg forstår ikke om du er sarkastisk eller ikke mot meg og det syns jeg er irriterende og unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest lillesnøfnugg

Denne dama får førsteprisen i tankeløs deling på SoMe, innlegg om analsex, pupper og ræv blandet med bursdagshilsen til mindreårige 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke skiller kontoer, en privat og en til jobb. Jeg forstår ikke at hun ikke ser det som en god løsning. Hun har en del fornuftig å komme med, men den sammenblandingen er bare nei. Tror hun hadde vunnet flere om hun skjermet barna sine. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...