Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

På 7.12.2019 den 9.59, heavyheart skrev:

Virker som det er en coping mechanism for hun, å gjøre en greie av utroskapen hans; «sjekk hvor bra jeg tåler det, kan le av det og greier». Hun får jo ikke lagt den saken på hylla og han mannen må jo late som han syns det er greit, må jo tåle såpass liksom, mens kona hans latterliggjør han og tjener penger på det. Hele greia er bare trist

Hun har sagt at han valgte å bli i forholdet og da sa han vel ja til det også. Han angret visst etterpå når hun fant ut at han var utro så han må jo gjøre det hvis han vil at hun skal fortsette med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun svarte oå Instagram at hun kjente barna sine best og de kom nok til å komme til henne å si fra om viss de ble flaue av henne. 
Synd hun ikke skjønner at grunnlaget blir lagt nå... det hun poster forsvinner aldri. Sikkert kult for jentene hennes når folk kommer bort å spør om dette er mora deres , der hun ligger i dusjen nypult av pappa.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Litenoggod skrev:

Hørt første episode av g punktet. Hører at mannen er ganske ydmykt. Hun griller han veldig. 

Det fortjener han jo

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Det fortjener han jo

Synes egentlig ikke det. Det er to år siden og han har gjort opp mye for seg siden da. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket over å høre han.

Lurer på om han alltid er så pipete og veik,eller om det var på grunn av episodens tema.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegserdeg

Det er nok nå at hun skal grille han gang på gang!

Enten kommer man seg videre eller, så kan hun få seg et frikort hun også å være utro! 2år folkens!!! Hvor lenge må han gang på gang få høre det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Finner ikke podden..

Ligger på Spotify ihvertfall..

Søk opp "G-punktet".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, J.. skrev:

Ligger på Spotify ihvertfall..

Søk opp "G-punktet".

Takk! Da fant jeg den. Så først på ITunes nemlig 😁.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegserdeg skrev:

Det er nok nå at hun skal grille han gang på gang!

Enten kommer man seg videre eller, så kan hun få seg et frikort hun også å være utro! 2år folkens!!! Hvor lenge må han gang på gang få høre det!?

Så enig. Hvorfor skal hun tjene penger på at han var utro? Følte at hele podden var at du dreit deg og nå får du svi for det. Jeg syntes synd på han fordi at jeg følte at han ikke ville helt snakke om det

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Ble litt overrasket over å høre han.

Lurer på om han alltid er så pipete og veik,eller om det var på grunn av episodens tema.

Helt enig! Iselin førte samtalen, mens han bare diltet med.. måtte nærmest skru opp lyden da han pratet.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker henne veldig godt. Hun er et frisk pust blant alle disse rosa bloggerene. Ærlig å rett fram er hun  også. Kanskje for ærlig til tider, men det er bare gøy😅 Liker spesielt når hun legger ut saker om hvorfor insta har slettet det ene og det andre etter massiv rappotering. Dette med mannes utroskap har jeg ikke fått hørt på podden enda. At hun melker hendelsen for hva det er verdt er helt forståelig når man får vite helheten av saken. Er bare og se på Lisa tønne, hun melker nå enda hennes manns utroskap. Så hvorfor kan ikke Iselin eller noe andre også gjøre det liksom🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Uglesjel skrev:

Liker henne veldig godt. Hun er et frisk pust blant alle disse rosa bloggerene. Ærlig å rett fram er hun  også. Kanskje for ærlig til tider, men det er bare gøy😅 Liker spesielt når hun legger ut saker om hvorfor insta har slettet det ene og det andre etter massiv rappotering. Dette med mannes utroskap har jeg ikke fått hørt på podden enda. At hun melker hendelsen for hva det er verdt er helt forståelig når man får vite helheten av saken. Er bare og se på Lisa tønne, hun melker nå enda hennes manns utroskap. Så hvorfor kan ikke Iselin eller noe andre også gjøre det liksom🤷‍♀️

Det er pinlig og unødvendig å brette ut for hele Norge,uansett hvem fortelleren er.

Nå har det vært 2-3 podcast episoder om utroskapen (1hennes egen,ett par som gjest i andres pod..) og fler Insta/blogginnlegg om det enn man kan telle på 2 hender og 2 føtter.

JA VI HAR SKJØNT DET -  han var utro,du er IKKE såret og dere er over det.. sier hun.

Hun viser jo der imot det stikk motsatte..

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J.. skrev:

Det er pinlig og unødvendig å brette ut for hele Norge,uansett hvem fortelleren er.

Nå har det vært 2-3 podcast episoder om utroskapen (1hennes egen,ett par som gjest i andres pod..) og fler Insta/blogginnlegg om det enn man kan telle på 2 hender og 2 føtter.

JA VI HAR SKJØNT DET -  han var utro,du er IKKE såret og dere er over det.. sier hun.

Enig! Hun utbroderer utroskapen i alle podkastkanaler.. Det holder nu 😒..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, J.. skrev:

Som sagt så har jeg ikke hørt på podden om hele utroskap historien. Men sier at forståelsen er til stedet for at det brettes ut i det bredde; selv om det ikke trengs for enhver nordmanns ører å høre om det hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Som sagt så har jeg ikke hørt på podden om hele utroskap historien. Men sier at forståelsen er til stedet for at det brettes ut i det bredde; selv om det ikke trengs for enhver nordmanns ører å høre om det hele tiden.

De kan vel heller brette det ut seg i mellom.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

De kan vel heller brette det ut seg i mellom.

Det har dem garantert gjort. Det melkes og melkes uansett hvor tom kua er. Sånn er det bare. Hun må vel ha melk og brød på bordet på samme måte som Tone Damli må ha.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bombesikker på at Iselin kommer til å brette ut om utroskapen i bloggerne også når det kommer på TV. Hun er ikke ferdig med det. Jeg håper egentlig at nå som Tom har fortalt sin del av utroskapen at hun slutter å dra det opp og opp igjen. Kom deg over det Iselin! Det er derfor dere gikk til parterapi og valgt å fortsette forholdet. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...