Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, expatityrkia skrev:

Digger henne. Syns hun tar opp et viktig tema når det gjelder retningslinjene til instagram. 

Det er en ting. Men å se henne mer naken enn jeg ser meg selv.... vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest expatityrkia
1 minutt siden, BethD skrev:

Det er en ting. Men å se henne mer naken enn jeg ser meg selv.... vel

Følger også Camilla Lorentzen og henne ser jeg mer naken en Iselin. Ikke noe jeg tenker over egentlig da jeg syns de formidler sunne og bra verdier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske gøy at hun la ut en post for å " provosere" mammapolitiet på KG som hun skrev for ei uke siden, men ingen her bryr seg om Iselin. Iselin, nobody cares! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
17 minutter siden, expatityrkia skrev:

Følger også Camilla Lorentzen og henne ser jeg mer naken en Iselin. Ikke noe jeg tenker over egentlig da jeg syns de formidler sunne og bra verdier. 

En utrent kropp hyllest som et sunt forbilde når den i realiteten kan stå i faresonen for livsstilsykdommer? Dette gjelder også f.eks Veronica Simone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest expatityrkia
11 minutter siden, Jegserdeg skrev:

En utrent kropp hyllest som et sunt forbilde når den i realiteten kan stå i faresonen for livsstilsykdommer? Dette gjelder også f.eks Veronica Simone.

Om det er Camilla du snakker om nå så trener jo hun, og snakker mye om trening og kosthold. Ikke er hun tykk heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, expatityrkia skrev:

Iselin Guttormsen har mye bra å komme med. Kunne hun bare sluttet å eksponere barna midt i alt det andre. Mitt forslag er å lage en egen lukket konto for familie og venner, hold barna utenfor. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rettfralevra
4 minutter siden, Skogspike skrev:

Iselin Guttormsen har mye bra å komme med. Kunne hun bare sluttet å eksponere barna midt i alt det andre. Mitt forslag er å lage en egen lukket konto for familie og venner, hold barna utenfor. 

Så enig! Syntes hun var et friskt pust i denne influenser verden, nakenhet og sexprat er helt innafor etter min mening, men la nå barna få sitt privatliv! 

Vulgær er hun ikke, syns jeg! Det jeg derimot blir lei av er hennes tuttring om Instagram, er helt enig i det hun fronter, men hun blir litt sutrete til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin har en stor stemme og den bruker hun bra. Og hun er viktig i dagens samfunn💪🏼 Hun klarer å få ut budskap på en humoristisk og god måte. Ikke alle takler hennes humor, men jeg syns hun er helt fantastisk. Ei dame jeg virkelig heier på i havet av influencere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Raggis skrev:

Jeg tittet innom hennes insta i dag, og jeg er nok snerpete for jeg synes damen er småvulgær, og virker usympatisk. 

Jeg er enig med deg. Syns hun er vulgær og slitsom. Lenge siden jeg har tittet innom, kommer heller ikke til å gjøre det. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Jegserdeg

Vulgært det hun har lagt ut igår ikveld etter sex, hun er rett å slett slitsom. Skal bli mye snakkis når hun kommer på bloggerene, kanskje folk får opp øynene. Stakkars familie og helt uakseptabelt at hun legger ut så mye av sine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Vulgært det hun har lagt ut igår ikveld etter sex, hun er rett å slett slitsom. Skal bli mye snakkis når hun kommer på bloggerene, kanskje folk får opp øynene. Stakkars familie og helt uakseptabelt at hun legger ut så mye av sine barn.

Å fy faan 😩 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal endel til for å slå gjennom som influenser i disse dager, spesielt når du er over 30 og ikke har deltatt på noe realityserie. Iselin føler hun må bjuda på tenker jeg. Synd at det:

- ikke er morsomt, bare rart

- ikke er sjokkerende, det er tross alt snart 2020

- er du ikke sexolog? Er dette måten å snakke om sex på? Jeg føler Iselin alltid skal vise sex på en vulgær måte. Det blir ikke lærerrikt eller noe. 

Hvis du leser her Iselin, du virker som ei bra dame. Hvorfor kan du ikke snakke om sex på en voksen måte? Kanskje andre kan lære noe av deg? Det bli jo bare fjas og rart. Irriterer meg at du bare vil ha klikk. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har absolutt en sterk stemme. Som brukes til mye godt. 
men når jeg får trykket inn i tryne sexen deres,med et så tydelig malt bilde at jeg nærmest kan kjenne spermlukta. Da syns jeg faktisk det har gått for langt. Men for all del. Om dere syns det som ble lagt på story igår kveld/natt er gøy og sånn så be my guest. Jeg er heller snerpete da ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor er objektivt, så jeg er egentlig ikke fan av å diskutere hva som er morsomt. Men akkurat mtp instastorien hennes som jeg vil anta skulle være morsom og spille på at mannen sovner etter sex, mens vi damer må gjøre andre ting, ble bare ekkelt. Ikke morsomt. Ikke informativt. Ikke på spissen. Ikke sjokkerende. Bare. Ekkelt. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oline12 skrev:

Humor er objektivt, så jeg er egentlig ikke fan av å diskutere hva som er morsomt. Men akkurat mtp instastorien hennes som jeg vil anta skulle være morsom og spille på at mannen sovner etter sex, mens vi damer må gjøre andre ting, ble bare ekkelt. Ikke morsomt. Ikke informativt. Ikke på spissen. Ikke sjokkerende. Bare. Ekkelt. 

Jepp. Ekkelt var ordet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun gjør det nok for å provosere. Å få reaksjoner og for å forbli relevant. Men hun har gjort akkurat det samme før, det er bare ekkelt nå. Og litt desperat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
1 time siden, Oline12 skrev:

Det skal endel til for å slå gjennom som influenser i disse dager, spesielt når du er over 30 og ikke har deltatt på noe realityserie. Iselin føler hun må bjuda på tenker jeg. Synd at det:

- ikke er morsomt, bare rart

- ikke er sjokkerende, det er tross alt snart 2020

- er du ikke sexolog? Er dette måten å snakke om sex på? Jeg føler Iselin alltid skal vise sex på en vulgær måte. Det blir ikke lærerrikt eller noe. 

Hvis du leser her Iselin, du virker som ei bra dame. Hvorfor kan du ikke snakke om sex på en voksen måte? Kanskje andre kan lære noe av deg? Det bli jo bare fjas og rart. Irriterer meg at du bare vil ha klikk. 

Helt enig med deg! Sexolog og dette er måten å snakke og vise om sex? Hvorfor ikke vri det til man faktisk kan lære noe fornuftig, og ikke bli kvalm av måten hun må bjuda på?🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...