neiognei Skrevet 27. juni 2019 #221 Del Skrevet 27. juni 2019 6 timer siden, J.. skrev: Absolutt. Å det tror jeg også de gjør. Tror han er inneforstått med utleveringen hennes,ellers hadde han vel gått selv. Hva eller hvordan de jobber med dette seg i mellom,vet vi jo ingenting om. Å det er til det beste. Ja, det er vanskelig å vite. Vet ikke helt om det at han hadde gått om han syntes det var ille er noe argument for det hun holder på med. Hun er jo i en slags maktposisjon, pga hans feiltrinn. Hadde du sagt sånn om det var hun som ble uthengt og latterliggjort av han? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. juni 2019 #222 Del Skrevet 27. juni 2019 Akkurat nå, neiognei skrev: Ja, det er vanskelig å vite. Vet ikke helt om det at han hadde gått om han syntes det var ille er noe argument for det hun holder på med. Hun er jo i en slags maktposisjon, pga hans feiltrinn. Hadde du sagt sånn om det var hun som ble uthengt og latterliggjort av han? Ja,det hadde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 27. juni 2019 #223 Del Skrevet 27. juni 2019 Dronninga av #ingensperrer burde bli fratatt retten til å ha IG konto, fyttikatta der var det mye grenseoverskridende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 28. juni 2019 #224 Del Skrevet 28. juni 2019 Wow. Man kan se hele utstyret til mannen på Instagram når han stuper naken. Hun har selv innrømmet at han ikke ser story og har some osv. Skulle likt om noen fortalte hva hun faktisk deler til så mange tusen mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 6. juli 2019 #225 Del Skrevet 6. juli 2019 På 28.6.2019 den 23.14, IdaKarlsen skrev: Wow. Man kan se hele utstyret til mannen på Instagram når han stuper naken. Hun har selv innrømmet at han ikke ser story og har some osv. Skulle likt om noen fortalte hva hun faktisk deler til så mange tusen mennesker. Hvis du ser på insta storyen til Iselin, så kommenterte hun til dene kommentaren at han får se alt før hun legger det ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 7. juli 2019 #226 Del Skrevet 7. juli 2019 Aldri opplevd noen som er så oppmerksomhetssøkende som henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 7. juli 2019 #227 Del Skrevet 7. juli 2019 3 timer siden, Hilde444 skrev: Aldri opplevd noen som er så oppmerksomhetssøkende som henne. Hun skriker etter oppmerksomhet. Jeg lurer rett og slett på hva hun har tjent hittil son selvstendig næringsdrivende med SoMe? Var hele turen til Kroatia sponset? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. juli 2019 #228 Del Skrevet 7. juli 2019 På 6.7.2019 den 9.50, Litenoggod skrev: Hvis du ser på insta storyen til Iselin, så kommenterte hun til dene kommentaren at han får se alt før hun legger det ut. Ja, han skylder henne jo såpass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 8. juli 2019 Forfatter #229 Del Skrevet 8. juli 2019 På 7.7.2019 den 12.11, neiognei skrev: Ja, han skylder henne jo såpass. Og hun lar ham jammen få gjennomgå etter det han har gjort også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. juli 2019 #230 Del Skrevet 8. juli 2019 7 timer siden, Hege899 skrev: Og hun lar ham jammen få gjennomgå etter det han har gjort også. Ja, var det jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 28. juli 2019 #231 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Men tror dere hennes mannen faktisk vet at hun poste hans penis i sin IG? Hun poste jo veldig seint om kvelden og sletter denne stories om morgenen. Ser ut at hun gjør det så folk endelig leser hennes 1500 kjedelige stories. Og sletter den når han våkner så aner han ikke at han er superstjerne liksom 🤣 Endret 28. juli 2019 av Linnea Hokus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerring25 Skrevet 28. juli 2019 #232 Del Skrevet 28. juli 2019 18 minutter siden, Linnea Hokus said: Men tror dere hennes mannen faktisk vet at hun poste hans penis i sin IG? Hun sletter jo denne stories om morgenen. Ser ut at hun gjør det så folk endelig leser hennes 1500 kjedelige stories. Og sletter den når han våkner så aner han ikke at han er superstjerne liksom 🤣 Hahaha 😝😝😝 er det mulig liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. september 2019 #233 Del Skrevet 18. september 2019 Og da skal hun være med på bloggerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 23. september 2019 #234 Del Skrevet 23. september 2019 På 18.9.2019 den 15.35, Fru Uperfekt skrev: Og da skal hun være med på bloggerne Overrasket meg egentlig litt. Trodde ikke hun var så kjent? Men mulig de velger henne pga mangel på filter og hemninger.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 23. september 2019 #235 Del Skrevet 23. september 2019 1 time siden, Inga-pinga skrev: Overrasket meg egentlig litt. Trodde ikke hun var så kjent? Men mulig de velger henne pga mangel på filter og hemninger.. Kanskje, jeg har pr nå ikke sansen for henne. Kan jo være jeg endrer mening når hun får vist seg frem på TV 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 24. september 2019 #236 Del Skrevet 24. september 2019 8 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Kanskje, jeg har pr nå ikke sansen for henne. Kan jo være jeg endrer mening når hun får vist seg frem på TV Veldig enig. Jeg har heller ikke sansen for henne, men heller ikke skjønt hvorfor akkurat henne skal være med der? Synes ikke at hu blogger så mye, mer influencer på insta. Men jeg er spent å se klippene fra festen hennes der alle fra jm var. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. september 2019 #237 Del Skrevet 24. september 2019 "Bloggerne" er ikke bare bloggere lengere,men bloggere+Influencere,det sa de jo forrige sesong.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 24. november 2019 #238 Del Skrevet 24. november 2019 Jeg blir helt matt av alt hun legger ut på instagram, det er så vuglært!😣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest expatityrkia Skrevet 24. november 2019 #239 Del Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, Skrukketroll skrev: Jeg blir helt matt av alt hun legger ut på instagram, det er så vuglært!😣 Digger henne. Syns hun tar opp et viktig tema når det gjelder retningslinjene til instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 24. november 2019 #240 Del Skrevet 24. november 2019 Følger ikke dama noe sted, men fikk tilsendt en av instastoryene hennes på halloween. Herrefred for ei ekkel dame. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå