Waldfee Skrevet 1. april 2019 Forfatter #261 Del Skrevet 1. april 2019 6 timer siden, Jeio skrev: Jeg tok en spray i hvert nesebor (så to ja) morgen og kveld hvertfall, tilhører riksen. Det bør vel stå på esken og? Gjorde det på min. Skjønner at det er vanskelig å avveie rekkefølge på ting pga endometriosen, man vil jo ikke bruke opp forsøk når det er liten sjanse pga endo.. Håper de får ut mange egg da og at flere blir befruktet. Jeg er i litt samme situasjon, ikke pga endometriose, men pga mulig tette eggledere. Synd det er ventetid på lapraskopi og at det er så dyrt privat. Ja, nå har jeg funnet ut av det👍😊 Takk for hjelp! Hvordan går det med deg? Håper det er bedre nå 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 1. april 2019 Forfatter #262 Del Skrevet 1. april 2019 2 timer siden, Mamma til én skrev: Ja da er vi sannelig likt i løypen, jeg begynner og på nesespray på torsdag 😄 Så kjekt 💖 Jeg tror og man bare må holde ut, så får vi håpe denne lange reisen omsider gir uttelling. Det hadde bare vært fantastisk! Heier masse på deg og, dette blir spennende 😘 Å, så koselig, da kan vi virkelig dele venting og forhåpentligvis bare gleder 👍👍🤞🤞💗💗 Godt å ha noen å snakke med som forstår. Heia heia til deg også! Vi holder ut 💪🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 2. april 2019 #263 Del Skrevet 2. april 2019 12 timer siden, Waldfee skrev: Å, så koselig, da kan vi virkelig dele venting og forhåpentligvis bare gleder 👍👍🤞🤞💗💗 Godt å ha noen å snakke med som forstår. Heia heia til deg også! Vi holder ut 💪🏼 Helt enig 💖 Skal bli fint å komme i gang nå, så får vi prøve å tenke positivt. Legene hadde ikke gitt oss prøverørsbehandling om de ikke mente det var mulig for oss å bli gravide 🙂 Krysser fingrene alt jeg kan 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeio Skrevet 2. april 2019 #264 Del Skrevet 2. april 2019 18 timer siden, Waldfee skrev: Ja, nå har jeg funnet ut av det👍😊 Takk for hjelp! Hvordan går det med deg? Håper det er bedre nå 💗 Så bra😁 Det går bedre med meg nå, gjør meg klar til neste som blir fryseforsøk. Det blir nok ikke før mai, for jeg har ikke hatt ordentlig mensen etter MAen enda. Men jeg er hvertfall der nå at jeg fokuserer på neste forsøk, og ikke tenker så mye på hvordan forrige gikk lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 2. april 2019 Forfatter #265 Del Skrevet 2. april 2019 4 timer siden, Jeio skrev: Så bra😁 Det går bedre med meg nå, gjør meg klar til neste som blir fryseforsøk. Det blir nok ikke før mai, for jeg har ikke hatt ordentlig mensen etter MAen enda. Men jeg er hvertfall der nå at jeg fokuserer på neste forsøk, og ikke tenker så mye på hvordan forrige gikk lenger. Så bra, det er fælt med MA men godt å rette blikket fremover! Da blir du ikke så langt etter meg i løypa, blir vel uthenting i begynnelsen av mai på meg hvis ting går som det skal. Har bare fått så dårlige embryo de siste gangene, så er redd jeg er for gammel nå... men må bare prøve å tenke positivt! Masse lykke til, skal følge deg🤞💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeio Skrevet 3. april 2019 #266 Del Skrevet 3. april 2019 12 timer siden, Waldfee skrev: Så bra, det er fælt med MA men godt å rette blikket fremover! Da blir du ikke så langt etter meg i løypa, blir vel uthenting i begynnelsen av mai på meg hvis ting går som det skal. Har bare fått så dårlige embryo de siste gangene, så er redd jeg er for gammel nå... men må bare prøve å tenke positivt! Masse lykke til, skal følge deg🤞💗 Ja, vi må tenke positivt. Det er jo gode egg innimellom nå også selv om flere og flere har dårlig kvalitet. Så plutselig får de ut et som er så bra at det blir en frisk liten baby av det♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 3. april 2019 Forfatter #267 Del Skrevet 3. april 2019 9 timer siden, Jeio skrev: Ja, vi må tenke positivt. Det er jo gode egg innimellom nå også selv om flere og flere har dårlig kvalitet. Så plutselig får de ut et som er så bra at det blir en frisk liten baby av det♥️ Vi satser på det💗🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 4. april 2019 Forfatter #268 Del Skrevet 4. april 2019 Da er jeg på vei til jentetur, og skal straks ta første «shot» med nesespray! Kjenner det kribler i magen... Åttende søskenforsøket går i gang... jeg prøver jo å tenke at jeg skal ha lap og deretter nytt forsøk, men samtidig, sånn før forsøket starter, kommer jo det skumle håpet snikende.... på det 1-7. smeller det, men på det åttende gjelder det?🤞💗. Kommer til å kose meg på tur og drikke litt vin også, det er neppe superbra men nå har jeg hatt så mange forsøk at jeg ikke gidder være superstreng hver gang (etter innsett er selvsagt noe annet). Man må leve litt også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 4. april 2019 #269 Del Skrevet 4. april 2019 Jaaa god tur! Leste det først som om du allerede hadde tatt din første shot med alkohol lol! Men synes absolutt du skal slappe av og kose deg, litt alkohol når du er på spray synes jeg er helt innafor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 4. april 2019 #270 Del Skrevet 4. april 2019 Masse lykke til gode @Waldfee! Kjenner meg godt igjen i å være tvilende til forsøk, men godt du har litt håp også. Slapp av og nyt jentetur, går ikke bedre eller værre om du ikke gjør det tenker jeg ☺️ Jeg ble så uvel av alkohol da jeg gikk på spray, ekstra svimmel og kvalm, så fristet lite.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 8. april 2019 #271 Del Skrevet 8. april 2019 Håper du har kost deg på jentetur, og at litt vin hjalp på humøret 😉 No vert det utruleg spanande å fylgja med deg framover!! Stor skvisutallluftaklem frå meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 8. april 2019 Forfatter #272 Del Skrevet 8. april 2019 Hei alle snille dere 💗😊! Koselige hilsener! Det var en super jentetur med god mat, god skravling og litt god vin også. Fikk et par fine løpeturer også. Ble litt svimmel av sprayen, men ellers gått greit! Nå er jeg på dag 5 med spray og føler meg litt trist av ingenting, i tillegg til svimmel. Men går ok, snart er det påskeferie og er mye som skjer. Har begynt å grue for 17. mai for jeg får antakelig resultatet deromkring(om jeg skulle være så heldig å komme til innsett, det er jo ikke noe man kan ta for gitt heller!). Er litt redd for å gå helt i kjelleren igjen. Samtidig prøver jeg å tenke at det mest sannsynlig ikke går og at jeg skal ha laparaskopi, som kan gi bedre muligheter senere. Også gleder jeg meg enormt over @Ysera💗💗💗. Det er bare så fint at du er gravid, altså. Det var nok senvinteren/våren som var beste tiden for deg! Av små gleder må jeg si at Riksens regime med nesespray 2x2 er veldig mye bedre enn Hauskens 1X3. Veldig mye enklere, for man må ikke drasse med seg sprayen på jobb, men kan ta morgen og kveld. Fornøyd med det! Også blir det spennende med Gonal f, gleder meg til å prøve noe annet enn Menopur altså!!! Ohoi. Noen små ivf-gleder må man ha 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. april 2019 Forfatter #273 Del Skrevet 9. april 2019 Æsj, har ikke fått mensen ennå, må jo få den tre dager før kontroll før sprøytestart, som er på fredag.... blæh, den blir jo typisk forsinket i sånne situasjoner og det er vel neppe mulig med kontroll i påskeuka. Kanskje det blir en uke ekstra gjennom påsken på spray... ikke så dumt for endometriosen, men ugh! 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnugg Skrevet 9. april 2019 #274 Del Skrevet 9. april 2019 2 minutter siden, Waldfee skrev: Æsj, har ikke fått mensen ennå, må jo få den tre dager før kontroll før sprøytestart, som er på fredag.... blæh, den blir jo typisk forsinket i sånne situasjoner og det er vel neppe mulig med kontroll i påskeuka. Kanskje det blir en uke ekstra gjennom påsken på spray... ikke så dumt for endometriosen, men ugh! 🤢 Asså, den sprayen er PEST sier jeg bare. Håper du får mensen nu sporenstreks! *mensenmensenkomigjenmensenerminbestevenn* OK, den er jo absolutt ikke vår beste venn - men akkurat for oppstart så er den det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 9. april 2019 #275 Del Skrevet 9. april 2019 Så bra du hadde det fint på jentetur, sikkert deilig å tenke på noe helt annet ☺ Jeg får og "dommen" rundt 17. mai, kan jo bli enten en fantastisk dag, eller nok et slag i magen. Håper på det første for oss begge ☺ Jeg har troen på Gonal- F! Gikk på det ved første uttak, og ble gravid (på to innsett). Endte dessverre i spontanaborter, men på Menopur ble jeg aldri gravid. Skal gå på Gonal- F denne gangen, og er veldig glad for det. Mai blir en spennende måned ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. april 2019 Forfatter #276 Del Skrevet 9. april 2019 1 time siden, Fnugg skrev: Asså, den sprayen er PEST sier jeg bare. Håper du får mensen nu sporenstreks! *mensenmensenkomigjenmensenerminbestevenn* OK, den er jo absolutt ikke vår beste venn - men akkurat for oppstart så er den det Tusen takk 😂💗. Jeg klarer jo en uke ekstra på spray, men blir neppe tidenes beste påske i så fall - heller sprøyter som ordner litt balanse igjen 🤞! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. april 2019 Forfatter #277 Del Skrevet 9. april 2019 21 minutter siden, Mamma til én skrev: Så bra du hadde det fint på jentetur, sikkert deilig å tenke på noe helt annet ☺ Jeg får og "dommen" rundt 17. mai, kan jo bli enten en fantastisk dag, eller nok et slag i magen. Håper på det første for oss begge ☺ Jeg har troen på Gonal- F! Gikk på det ved første uttak, og ble gravid (på to innsett). Endte dessverre i spontanaborter, men på Menopur ble jeg aldri gravid. Skal gå på Gonal- F denne gangen, og er veldig glad for det. Mai blir en spennende måned ❤ Ja, jentetur var deilig, og ja - la oss håpe håpe håpe at vi kan få en opptur på 17. mai🤞🇳🇴! Utrolig nok er faktisk sønnen min resultat av innsett på selveste 17. mai for fem år siden..... så det BØR være en lykkedag🤞💗! Jeg «gleder» meg veldig til Gonal f, håper det kan gjøre mirakler for oss begge! Har jo en sønn fra Menopur, men nå er jeg veldig lei etter fire ferskforsøk med den, uten baby. Men du har jammen vært gjennom en del, altså! To SA!? Det må ha vært supertøft! På den annen side - det at du blir gravid viser jo at muligheten definitivt er god. Nå må du bare få et topp embryo for ni mnd på dette forsøket! Hvordan synes du det går med sprayen? Jeg sliter med svimmelhet rett etter jeg tar den, men ellers går det greit - veldig emosjonell, da; men det er litt sånn «rett før mensen-humør» også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 10. april 2019 #278 Del Skrevet 10. april 2019 19 timer siden, Waldfee skrev: Ja, jentetur var deilig, og ja - la oss håpe håpe håpe at vi kan få en opptur på 17. mai🤞🇳🇴! Utrolig nok er faktisk sønnen min resultat av innsett på selveste 17. mai for fem år siden..... så det BØR være en lykkedag🤞💗! Jeg «gleder» meg veldig til Gonal f, håper det kan gjøre mirakler for oss begge! Har jo en sønn fra Menopur, men nå er jeg veldig lei etter fire ferskforsøk med den, uten baby. Men du har jammen vært gjennom en del, altså! To SA!? Det må ha vært supertøft! På den annen side - det at du blir gravid viser jo at muligheten definitivt er god. Nå må du bare få et topp embryo for ni mnd på dette forsøket! Hvordan synes du det går med sprayen? Jeg sliter med svimmelhet rett etter jeg tar den, men ellers går det greit - veldig emosjonell, da; men det er litt sånn «rett før mensen-humør» også. Oi det er jo fantastisk, da håper jeg 17. mai blir en lykkedag denne gangen og! 🇳🇴😀🙏 Ja nedturene har vært mange, har hatt spontanabort før jeg gikk i gang med ivf og. Ble gravid naturlig og mistet, så gikk det over et år uten at jeg ble gravid, så sa ble jeg henvist for hjelp. Håper det sitter ni måneder neste gang ja ☺ Ubehagelig med svimmelhet da 😞 At du er ekstra emosjonell kan godt komme av sprayen og. Jeg føler meg litt "rar" psykisk. Føler meg usikker og nesten litt nervøs, ikke så gøy. Pleier ikke å ha det slik, så tenker at det kanskje har en sammenheng med sprayen 🤔 I dag kom mensen, så er i rute 🙂 Har du fått det ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 10. april 2019 Forfatter #279 Del Skrevet 10. april 2019 4 timer siden, Mamma til én skrev: Oi det er jo fantastisk, da håper jeg 17. mai blir en lykkedag denne gangen og! 🇳🇴😀🙏 Ja nedturene har vært mange, har hatt spontanabort før jeg gikk i gang med ivf og. Ble gravid naturlig og mistet, så gikk det over et år uten at jeg ble gravid, så sa ble jeg henvist for hjelp. Håper det sitter ni måneder neste gang ja ☺ Ubehagelig med svimmelhet da 😞 At du er ekstra emosjonell kan godt komme av sprayen og. Jeg føler meg litt "rar" psykisk. Føler meg usikker og nesten litt nervøs, ikke så gøy. Pleier ikke å ha det slik, så tenker at det kanskje har en sammenheng med sprayen 🤔 I dag kom mensen, så er i rute 🙂 Har du fått det ennå? Ja, vi håper på gode grunner til å feire 17. mai litt ekstra i år 🇳🇴🤞💗! Det må jammen sitte i ni mnd ja, du har virkelig vært gjennom en del. Jeg har hatt en MA, og det var forferdelig, med cytotec og hele den ensomheten ved den prosessen. Det burde jo ikke være mulig.... og ja, bivirkningene er nok sprayen. Jeg er helt på nippet av tårer ofte om dagen, artig det, særlig på jobb 😂Din følelse av å være rar skyldes ganske sikkert sprayen. Men med sprøyter snart hjelper det! Tror det er godt tegn at du har fått mensen presis. Det fikk jeg også den gangen for fem år siden, med sønnen vår💙. Senere ganger har den vært litt forsinket hver gang, så overrasker meg ikke at den er det nå også- men har på følelsen at denne dumme kroppen ikke funker helt. Har hatt menssmerter mye av dagen (noe jeg ikke pleier å ha før jeg blør) men ingen mens😡😡😡. Heldigvis har Riksen oppe for kontroller i begynnelsen av neste uke, fortalte de da jeg ringte i dag. Så dette trenger ikke bety en ekstra sprayuke, ihvertfall. Det var flott 👍😊 Om jeg ikke får mensen nå så blir kontrollen utsatt til starten av påskeuka. Bra jeg uansett skal jobbe de dagene! Hvilken klinikk er du på igjen, du har sikkert sagt det men glemske meg husker ikke.... Ikke Riksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 11. april 2019 Forfatter #280 Del Skrevet 11. april 2019 Da er dette blitt den spennende dokumentaren «mens vi venter på mensen - minutt for minutt», som @Fnugg var det vel, som formulerte det så treffende.blæh! Kontrollen utsatt til onsdag i påskeuka. Må bare skryte litt av det offentlige i dag.her er det kontroller i påskeuka, egguthenting på lørdag og søndag og veldig hyggelige sykepleiere på telefonen! Sykepleierne er virkelig topp på Hausken også, og der er de færre så man får et nærmere forhold, men er litt misfornøyd med at de kkke gjør uttak og innsett i helgene. Hadde et forsøk der jeg følte det ødela timingen helt, uttaket ble for tidlig. Dagens høyeste terningskast til det offentlige altså, så får vi se hvordan det utvikler seg utover i forsøket... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå