Gå til innhold

noen som har prøvd tancan?


lene24

Anbefalte innlegg

har nettopp fått min tancan, og har spraya inn kroppen, ser ikke ut nå egentlig, men håper og tror at fargen blir bedre etter jeg har skylt det overflødige av? Noen som har noen erfaringer med denne selvbruningssprayen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har ikke prøvd, men har lyst! Hadde vært snillt hvis du forteller hvordan resultatet blir? Marerittet er jo skjolder. Er du veldig lys i huden fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp fått min selv, og spraya inn fra livet og opp idag.

ser ikke ille ut i det hele tatt, men er spent på å skylle meg om fire-seks timer ja, se det virkelige ressultatet.

det blir ihvertfall ikke orange.

men stakar badet mitt.... hehe... det så litt lettere missfarget ut etterpå gitt, måtte vaske alt der inne....

sliter med å få betalt fakturaen jeg da.... har skandiabanken, og får ikke brukt ibankontonummeret som er oppgitt...

har du fått betalt din? hvilken bank bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke så ille ut fra livet og opp, men i ansiktet er det jo ikke så pent da :hoho: . Jeg måtte ha hjelp+ til å spraye, for synes jeg kom for nærme når jeg spraya selv... Har selv postbanken, så vet ikke helt - må man i nordea bank for å betale regningen? synes det så tustelig ut å få betalt regningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd' date=' men har lyst! Hadde vært snillt hvis du forteller hvordan resultatet blir? Marerittet er jo skjolder. Er du veldig lys i huden fra før?[/quote']

Jeg er verken veldig lys, eller veldig mørk, helt normal tenker jeg:) blir ganske brun om sommeren, så farge får jeg ihvertfall av denne selvbruningssprayen!! Og er enig med aline, fargen blir IKKE oransje, slik som en del selvbruningssprayer blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fiksa helt selv jeg da.... men passet på å ikke holde boksen i rolig, men sveipe over liksom, slik at det ikke blir ett punkt bare som sprayen treffer på.

hvordan ser du ut i ansiktet som ser rart ut da?

hehe... jeg fikk en litt har stråle rett på høyrehånda jeg da, så jeg er litt ekstra brun akkurat på høyre hånd!! :ler: men lurer på om ikke det jevner seg ut når jeg dusjer av fargen som ligger i selve sprayen.

jeg er veldig lys i huden og blir ikke overvettes brun om sommeren heller, blir brun til meg og være, men aldri om jeg stiller meg ved siden av de fleste andre.

så det blir jo spennende å se hvordan selvbruningen blir på huden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er bare litt uvant i ansiktet, for det er ganske så brunt :) det er jo leeeeeenge siden jeg har vært det, pleier som regel bare å bruke selvbruningskrem fra livet og opp til halsen... har lyst hår, så det ser jo litt rart ut, men fargen blir sikkert tonet ned litt etter du har dusjet av deg, det er jo tross alt brunfarge i den boksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare fra livet og opp til halsen? ser ikke det rart ut da?

men men, joda det ser litt "rart" ut pga at det er en stund siden sommer og farge i ansiktet... har også lyst hår, så det kjenner jeg igjen. :wink:

men har tatt litt mer forsiktig i ansiktet jeg da, bare for at det ikke skal bli FOR mye der, kan heller ta på mer i morgen dersom det ikke gir det ressultatet jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke rart ut, bruker en del bronzer i ansiktet, og den selvbruningskremen jeg har pleid å bruke, er ganske lys i fargen...Jeg tok ikke mye i ansiktet, men får jo se det endelige resultatet når jeg har dusjet:) I tillegg så blir jo fargen forskjellig fra person til person, alt ettersom hvor brun du pleier å blir om sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får høres igjen i kveld da, når fargen er dusjet av og det endelige ressultatet er der. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er min farge dusjet av, satt på i 5 timer, og fargen jevner seg veldig ut, men synes ikke det ble så mye farge :veldigsur: så er ikke så veldig imponert over tan can... i tillegg synes jeg det var lenge å vente ( 4-6 t) på å få dusje... Er spent på hvordan det gikk med deg aline!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såh.. da var det dusjet av.

ble veldig jevnt og pent da, selv om jeg har sprayet på altfor lite ser jeg... :ler:

tror jeg da.

med en gang jeg kom ut av dusjen så det ikke ut som jeg hadde fått farge, men det kom nok av at den bronzen som man skal vaske av er veldig mørk til meg.

etter å ha tørket meg, gått litt vekk, for så å kikke igjen så så det faktisk veldig bra ut.

om jeg synes det er for lite i morgen tidlig, så sprayer jeg en gang til og ser.

der jeg fikk myyye på høyre hånd derimot.. DER er jeg brun!! :ler: så må visst spraye på mer....

får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, kanskje det jeg har gjort feil,spraya på for lite....?

Synes det går kjappere å spraye seg med selvbruningsspray jeg da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke prøvd selvbruning på mange år jeg, av redsel for å bli orange (dårlige erfaringer fra tenåra)

og skjolder.

så denne syntes jeg gikk fint, trenger jo ikke sitte stille eller noe de timene, har bare kledd på meg og gjort andre ferie-hjemme-ting jeg, så syntes ikke det var noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes fargen var veldig intens på, så for meg hadde det ikke vært aktuelt å gå utenfor husets vegger :ler: , så det er et minus ved bruk av tancan synes jeg. I tillegg forsvant mye av fargen da jeg dusjet, så jeg har smurt meg inn med den vanlige selvbruningskremen enkelte steder ( PIZBUIN - medium ) så nå er jeg kjempe fornøyd med resultatet!

Når det gjelder ansiktet, har jeg kun sprayet meg med tancan, og det ble veldig fint, så kommer nok til å bruke den mer der! Ryggen ble også fin og jevn farge, likte ikke fargen på armene, den ble noe ujevn..

I tillegg skal tancan ha minus for at det blir mye gris og søl etter den, f.eks badet trenger stor rengjøring etter bruk, sånn sett er selvbruningskremer en fordel fremfor spray! Den skal ha pluss for at den er luktfri!!! Det var deilig å ikke stinke de 5 timene jeg gikk med sprayen på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, er litt usikker på ressultatet idag jeg da... synes ike den har blitt bra på hendene, og det synes jo, så det er ukult.

ansiktet er bra, og halsen og brystet er jevnt og fint.

hrmf... virkelig ikke fornøyd på hendene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man svetter BRUN svette når man har sprayet seg brun?? :o Kan dere si fra om dere opplever det? Gjør man kanskje det med selvbruningskrem også? Jeg brukte PizBuin skum for noen år siden og husker jeg var veldig fornøyd med resultatet. Men jeg trente ikke den gangen, så jeg husker ikke hvordan jeg opplevde svette... Det jeg husker er at det ble brune render på hvitt undertøy... Ei jente som sto ved siden av meg på step-trening her en dag, hadde brun kant oppe ved halsen på den hvite toppen sin :o

Jeg vurderte også å bestille tancan, men har isteden tatt noen timer i solarium :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått betalt regningen etter noe om og men... skrev mail til evince cosmetics og fikk oppgitt et nytt kontonummer som jeg kunne betale regningen til.. bare send meg en pm dersom du ikke har fått betalt regningen og ønsker et nytt kontonr, aline....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...