Gå til innhold

bodyshop produkter = sundt innhold?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet om bodyshop sine produkter inneholder "gode" ingredienser? eller er det "bare" det at produktene ikke er testet på dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har da tatt det som en selvfølge at det er "gode" ingredienser også, men vet ingenting for sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har da tatt det som en selvfølge at det er "gode" ingredienser også, men vet ingenting for sikkert...

Da kan jeg kanskje spørre neste gang jeg handler der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke lese?

Jeg er en av dem som spør om sånne ting. Jeg kan både lese og har en medisinsk biologisk utdannelse. Likevel hender det jeg spør hva det betyr det som står utenpå pakningene. Hva er vitsen med å putte allantoin i sjampo'en f.eks.? Hvilke egenskaper er det ved havremel som gjør det så bra å ha i balsam?

Lurer du aldri på sånne ting, gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Helt enig med deg V. Lurer ofte på sånt selv jeg.

Liker sunde produkter og da er det kjekt å vite. Har ikke så mye peiling, men holder på å lære litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en av dem som spør om sånne ting. Jeg kan både lese og har en medisinsk biologisk utdannelse. Likevel hender det jeg spør hva det betyr det som står utenpå pakningene. Hva er vitsen med å putte allantoin i sjampo'en f.eks.? Hvilke egenskaper er det ved havremel som gjør det så bra å ha i balsam?

Lurer du aldri på sånne ting, gjest?

Jeg er stort sett kjent med ingrediensene i produktene jeg bruker.

Jeg tror nok ikke de som jobber i The Body Shop-butikkene vet noe mer enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er stort sett kjent med ingrediensene i produktene jeg bruker.

Jeg tror nok ikke de som jobber i The Body Shop-butikkene vet noe mer enn deg.

Vet du noe om bodyshop sine produkter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det du kan gjøre, er å sette deg litt inn i hvilke virkestoffer man kanskje vil unngå i kosmetikk, og så velge produkter utfra dette. Jeg tviler på at du vil finne ett eneste merke som ikke inneholder noen som helst stoffer som er betenkelige fra ett eller annet ståsted, ei heller Body Shop.

E-vitaminserien inneholder for eksempel lanolin, som riktignok er en god mykgjører, men som står høyt på lista over stoffer som fremkaller kviser. Andre kremer inneholder silikon som gir en glatt og fin hudfølelse, men som enkelte helst vil unngå, uten at de er skadelige i og for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...