Gå til innhold

Få tak i K Seal eller andre radiatorhullpluggere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det lekker litegrann fra radiatoren min. Jeg har tidligere  brukt K Seal mot slikt. Hvor får man kjøpt dette eller tilsvarende i Norge?

Anonymkode: 30422...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jau, det har jeg hørt om. Men stoler jo hakket mer på kjemikonsern da. :)

Anonymkode: 30422...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen fins i under 100 registrerte utgaver i Norge og kun en håndfull på NBF, dessverre.

Anonymkode: 30422...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biltema har selvfølgelig! 😄 Ja, det ser jo greit ut. Får prøve det da.

Anonymkode: 30422...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Bilen fins i under 100 registrerte utgaver i Norge og kun en håndfull på NBF, dessverre.

Anonymkode: 30422...858

Du får prøve i verdens største land, da (utlandet). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner at doningen synger på siste verset. Bruker ikke et firesifra beløp og masse tid på dette nå. :)

Anonymkode: 30422...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:
 

Du skjønner at doningen synger på siste verset. Bruker ikke et firesifra beløp og masse tid på dette nå. :)

Anonymkode: 30422...858

Skjønner egentlig det, men har veldig dårlig erfaring med å bruke den typen midlertidige reparasjoner. Tetningsstoffene er ikke gratis de heller, og på eldre biler er det ofte ganske greit å komme til for å bytte radiatoren. Så det er ikke sikkert at det blir mye dyrere, eller mer jobb, å bytte med en gang, heller enn å bruke tetningsmiddel ørten ganger.

Men du gjør selvsagt som du vil. :)

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd. :) Er en minivan så det er så jævlig trangt der inne at jeg helst ikke rører noe som helst. Men om ikke "radiatorbetongen" til Biltema virker, må jeg kanskje vurdere det videre.

(Det som er surt er at jeg nettopp takket nei til en gørrsjelden delebil av samme slag til 3500kr - fordi den bilen var så sliten, og fordi katten hadde vært i slåsskamp, noe som kosta oss 6000kr. Da var "tullekassa" brukt opp.)

Anonymkode: 30422...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...