Gå til innhold

Treige sjåfører på påkjøringsrampa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så frustrert over de som ikke gasser på i påkjøringsfeltet til 110 sona, opplevd flere hendelser hvor enkelte ikke kommer seg over 70km/t før de slenger seg ut i 110 sona..

 

Måtte bare få det ut..

Anonymkode: 776ef...fb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper ikke å irritere seg. Det kan være mange grunner til at folk bruker tid på å komme opp i fart. Som regel er det trailere som bruker lang tid her jeg bor. Da kjører jeg bare sakte bak traileren helt til vi har kommet ut på motorveien, og så gasser jeg på og kjører forbi i høyre felt. 

Anonymkode: ded92...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det hjelper ikke å irritere seg. Det kan være mange grunner til at folk bruker tid på å komme opp i fart. Som regel er det trailere som bruker lang tid her jeg bor. Da kjører jeg bare sakte bak traileren helt til vi har kommet ut på motorveien, og så gasser jeg på og kjører forbi i høyre felt. 

Anonymkode: ded92...ecf

Mente selvfølgelig venstre. 

Anonymkode: ded92...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det hjelper ikke å irritere seg. Det kan være mange grunner til at folk bruker tid på å komme opp i fart. Som regel er det trailere som bruker lang tid her jeg bor. Da kjører jeg bare sakte bak traileren helt til vi har kommet ut på motorveien, og så gasser jeg på og kjører forbi i høyre felt. 

Anonymkode: ded92...ecf

Vel, med mindre du kjører et stort kjøretøy som bruker langt tid på å komme opp i 100-110 har du INGEN unnskyldning for å ikke akselerere i AKSELERASJONSfeltet. Er du redd for farten på motorveien, eller redd for å akselerere (forutsatt at fører tillater det), har du intet på motorveien å gjøre.

Faen meg sjukt hvor mange som er elendige på dette!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bor vi nok på forskjellige steder. Her hvor jeg bor akselerer alle som best de kan i akselerasjonsfeltet.

Anonymkode: ded92...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 14.51, WCKD skrev:
 

Vel, med mindre du kjører et stort kjøretøy som bruker langt tid på å komme opp i 100-110 har du INGEN unnskyldning for å ikke akselerere i AKSELERASJONSfeltet. Er du redd for farten på motorveien, eller redd for å akselerere (forutsatt at fører tillater det), har du intet på motorveien å gjøre.

Faen meg sjukt hvor mange som er elendige på dette!

Store kjøretøy har fartssperre på 90/89 så vet du det. 

Anonymkode: 2e9c4...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en bil foran oss i går ut mot E6 og den ble liggende i 50 selv om vi tutet og blinket med lysa. Da vi endelig kunne svinge ut fra akselerasjonsfeltet bak bilen og kjøre forbi, så vi at det var ei ung jente som satt med mobilen opp mot øret...😖

Anonymkode: 73556...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Hadde en bil foran oss i går ut mot E6 og den ble liggende i 50 selv om vi tutet og blinket med lysa. Da vi endelig kunne svinge ut fra akselerasjonsfeltet bak bilen og kjøre forbi, så vi at det var ei ung jente som satt med mobilen opp mot øret...😖

Anonymkode: 73556...44f

Det er jo livsfarlig! Sånne har ingenting i trafikken å gjøre. Dere skulle tatt nummeret hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Store kjøretøy har fartssperre på 90/89 så vet du det. 

Anonymkode: 2e9c4...e3b

Ja, derfor skrev jeg «med mindre»....🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...