AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg må transportere en bil, hvem må jeg ringe? Jeg ringer ikke falken, de er svindyre. Ran. men noen som vet om noen som transporterer biler i nærheten av telemark, kristiansand? Anonymkode: 8adb4...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. oktober 2018 #2 Del Skrevet 30. oktober 2018 Bare kjør den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: Bare kjør den? Den måtte visst tas på henger siden det var dårlige bremser og dårlige dekk Anonymkode: 8adb4...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den måtte visst tas på henger siden det var dårlige bremser og dårlige dekk Anonymkode: 8adb4...6d8 Lei deg en bilhenger da vel. Anonymkode: efb16...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. oktober 2018 #5 Del Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den måtte visst tas på henger siden det var dårlige bremser og dårlige dekk Anonymkode: 8adb4...6d8 Så ta den på bilhengeren? Ser ikke helt hva du trenger hjelp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 30. oktober 2018 #6 Del Skrevet 30. oktober 2018 Må man ikke ha BE for å gjøre det? Legg ut på finn småjobber, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #7 Del Skrevet 31. oktober 2018 Kan du ikke bare ta kontakt med et lokalt transportfirma i nærheten av der du bor og høre hvor mye det eventuelt vil koste og transportere en personbil til dit du ønsker? Anonymkode: 13c10...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå