Gjest Minesveiper Skrevet 1. november 2018 #41 Skrevet 1. november 2018 (endret) Det er et par ting du burde vite om du skal få tinder til å virke sånn generelt. Sist jeg leste en artikkel om det likte kvinner 15% av profilene de ser gjennom. Det betyr at menn vil få mindre matcher enn kvinner sånn generelt. Du sier at du ikke er en utpreget kjekkas, og da er du faktisk nødt til å ha skikkelige bilder. Du burde ta mange bilder, og selvfølgelig velge de bildene du ser best ut på. Hvis du har venninner som tør å være ærlige, så få de til å se på profilen din. Du vil bli overrasket over hva kvinner finner "rart" ved bildene dine. En ærlig oppegående venninne vil luke ut de bildene som ikke er bra å ha i profilen din. Jeg tror også man tjener på å lage profilen sin slik at man treffer en bestemt målgruppe. Jeg for eksempel prøver å tiltrekke meg damer som har høyere utdanning, og som liker å være litt aktive gjennom en eller annen form for trening. Så er det slik at tinder har en algoritme som på en eller annen måte styrer hvem du blir eksponert for, og hvor i "sveipekøen" du havner til damene du blir eksponert for. Dette er ganske vesentlig fordi dersom du havner bakerst i køen vil en vanlig dame allerede ha flere matcher, og snakker gjerne med flere før hun kommer til din profil. Da er det nesten game-over allerede. Det er også slik at du ikke blir eksponert for alle damene på appen. Her har tinder vært veldig lure fordi brukerne kan ved å kjøpe "boosts" bli topprofilen i sitt område i 30 min. Hvis du bruker en boost på en fredagskveld (20.00) tiden burde du få alt mellom 16-8 likes på en halvtime. Hvis ikke du gjør det er profilen din dårlig, og du burde ta nye bilder. Ellers burde du bruke tinder som et supplement til å treffe damer i virkeligheten. Det er lettere å få damer interessert på sosiale arenaer fordi der får du mulighet til å gjøre inntrykk. Endret 1. november 2018 av Minesveiper
HanDerreRåbert Skrevet 1. november 2018 Forfatter #42 Skrevet 1. november 2018 Gode tips og råd her. I forhold til bildene mine så har jeg gjort nettopp det, eller det vil si jeg lagde en mappe med 20 bilder eller no og sendte til en venninne på jobben (hun er 1 år eldre enn meg så vi er jo litt i samme gata) og ba henne velge de hun syns jeg burde bruke på tinder. Hun valgte vel rundt 10 av de, men basert på hvordan jeg følte hun rangerte dem og at ihvertfall 3 av de var ganske like endte jeg med å bruke 5 av dem. Interessant hvordan algoritmen fungerer, greit å ha i bakhodet Takk!
HanDerreRåbert Skrevet 2. november 2018 Forfatter #43 Skrevet 2. november 2018 Bare ville si at etter en helhetelig vurdering har jeg idag slettet min tinder-profil og appen i sin helhet. I bunn og grunn tror jeg egentlig bare at tinder ikke var helt for meg. Det ble litt for overfladisk og "enkelt" ift hvordan jeg selv er og tenker. Har ikke gitt opp kjærligheten på generelt grunnlag, jeg tenker at det fortsatt er muligheter der (ihvertfall når jeg er på mitt beste) men ikke ved hjelp av tinder e.l tror jeg. Kunne selvfølgelig fortsatt og ha tinder, ingen skade det, men syns det var ganske lite givende å bare "være der" for å si det sånn. Grunnen til at tinder ikke funka for meg er nok 99,9% min egen skyld men dog, alt er ikke for alle. Og om jeg noen gang ombestemmer meg å vil prøve igjen stiller jeg med ganske anderledes grunnlag enn det jeg gjorde nå, så det er også noe. Ville bare nok en gang takke for råd,tips, historier og forklaringer Og om en moderator vil avslutte tråden er det helt ok for min del nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå