Gå til innhold

Trenger hårhjelp -> krøllete hår


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Magnus

Jeg er en gutt med ganske langt hår (når vel forbi nakken bak, og kan ta panneluggen i munnen). Håret mitt er tjukt og delvis krøllete (delvis krøllete vil si at det er krøllete overalt unntatt oppå hodet. Krøllene er forøvrig store og tjukke, som resten av håret mitt.) Problemet mitt er at etter jeg har dusja, faller håret helt sammen, og ligger tungt rundt hodet, slik at krøllene nesten ikke kommer frem. Dette skjer spesielt hvis jeg har hatt voks i. Hvis jeg ikke har voks i, blir håret veldig luftig, unntatt oppå hodet, der det ligger flatt. Dette ser naturligvis veldig rart ut, og er ikke spesielt fint.

Håret mitt ser egentlig bare skikkelig bra ut når jeg har hatt voks i det dagen før, og sovet en natt uten å ta ut voksen. Da krøller håret seg mer, også oppå hodet, og håret ser mye mer helhetlig ut. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få den "out-of-bed"-effekten uten å faktisk sove et par timer?

Takk på forhånd for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Voks er sannsynligvis for tungt for håret ditt, og er grunnen til at det "klapper sammen". Forsøk heller med en mykere krem eller paste, eller produkter spesielt beregnet for krøllete hår. Hør gjerne med en frisør om hva som er bra.

Tigi Curl Jam skal være bra, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er jente og har hatt samme problem!

Riktig klipp er cluet.

Gå til en proff frisør som SELV HAR KRØLLER og legg frem problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er jente og har hatt samme problem!

Riktig klipp er cluet.

Gå til en proff frisør som SELV HAR KRØLLER og legg frem problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er jente og har hatt samme problem!

Riktig klipp er cluet.

Gå til en proff frisør som SELV HAR KRØLLER og legg frem problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...