Gå til innhold

Hva gjør man når man ikke har noen ... ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er helt alene. Jeg har ingen. Ingen som venter på meg hjemme, ingen kontakt med familie eller slekt. Ingen venner. Sitter alene fra jeg kommer hjem fra jobb og til jeg legger meg. Har datet en mann nå; hadde troen på at jeg endelig skulle komme ut av ensomheten... Nei ... Jeg skulle ikke få oppleve kjærlighet denne gangen heller... Begynner å bli vant til det nå... Jeg sitter igjen alene. Tårene har strømmet fra øyene i 2 dager nå. Klarer å ta meg sammen når jeg er på jobb. Med engang jeg setter meg i bilen renner tårene igjen. 

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig vondt å lese at du har det sånn! Jeg blir oppriktig lei meg av å høre dette for ensomhet gjør så sinnsykt vondt. Jeg vet nesten ikke hva jeg kan si til deg, men hvis du trenger noen kan du bare sende en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, bortsett fra at jeg har en mann det bare går halvveis med, men til gjengjeld så har jeg ingen jobb så jeg har ingen kollegaer heller. Hvor i landet bor du? 

Anonymkode: ff680...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen. Selv er jeg mann. Har lite sosial kontakt, og tilbringer det meste av tiden alene. Du må si ifra hvor du bor - det er helt sikkert flere her inne som ønsker å treffe noen!

Anonymkode: 775fe...b65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Khloe skrev:
 

Så utrolig vondt å lese at du har det sånn! Jeg blir oppriktig lei meg av å høre dette for ensomhet gjør så sinnsykt vondt. Jeg vet nesten ikke hva jeg kan si til deg, men hvis du trenger noen kan du bare sende en PM.

Takk for omtanken. 

Vet ikke helt om jeg tørr å "stå frem" med hvem jeg er enda. Setter utrolig stor pris på tilbudet om dialog. Kjenner det "bruddet" i helgen gikk hardt innpå meg. Begge liker den andre veldig godt, men er tydeligvis andre omstendigheter rundt han som han må finne ut av... Den opplevelsen av skuffelse en gang til er veldig vond. 

Så nå sitter jeg her igjen ... Tårene bare renner uansett hva jeg prøver å tenke eller gjøre. 

Takk.

Ts

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har det akkurat som deg, bortsett fra at jeg har en mann det bare går halvveis med, men til gjengjeld så har jeg ingen jobb så jeg har ingen kollegaer heller. Hvor i landet bor du? 

Anonymkode: ff680...ebf

Takk for svar. 

Leit å høre at du er i en noe lignende situasjon. Denne ensomheten er ikke enkel. Bor på Vestlandet. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjenner meg godt igjen. Selv er jeg mann. Har lite sosial kontakt, og tilbringer det meste av tiden alene. Du må si ifra hvor du bor - det er helt sikkert flere her inne som ønsker å treffe noen!

Anonymkode: 775fe...b65

Takk for svar. 

Det er trist at det finnes andre i samme situasjon. Det er ikke enkelt. 

Ts

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Klem❤️

Anonymkode: ddae7...224

Takk! 

Ts 

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ingen kontakt med familie? 

 

Anonymkode: d27ff...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist at noen er så ensomme. 
Men dette er noe du må gjøre med selv. Ser du har datet litt, det er helt supert. Han første var ikke din fisk i havet. Du må lete litt til. Date flere, kom deg ut. En date er faktisk veldig uforpliktende, så du kan fint møte flere for en kopp kaffe. (synes jeg da)

Det er mange som er ensomme i landet. Hva med å være frivillig for f.eks røde kors. Her kan du være besøksvenn. Da får du noen å dra til, noen å prate med, ta en kopp kaffe sammen med. Det tror jeg faktisk kan være veldig hyggelig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor har du ingen kontakt med familie? 

 

Anonymkode: d27ff...195

Min far døde brått når jeg var ganske ung. Det meste falt fra hverandre av familie etter han gikk bort. Etterhvert som vi ble eldre ble det mer og mer krangel. Så ble kontakten mindre og mindre til den tilslutt ble ingenting. 

Ts 

 

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kaleidoskop skrev:
 

Veldig trist at noen er så ensomme. 
Men dette er noe du må gjøre med selv. Ser du har datet litt, det er helt supert. Han første var ikke din fisk i havet. Du må lete litt til. Date flere, kom deg ut. En date er faktisk veldig uforpliktende, så du kan fint møte flere for en kopp kaffe. (synes jeg da)

Det er mange som er ensomme i landet. Hva med å være frivillig for f.eks røde kors. Her kan du være besøksvenn. Da får du noen å dra til, noen å prate med, ta en kopp kaffe sammen med. Det tror jeg faktisk kan være veldig hyggelig. 

Takk for råd. 

Ts

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Min far døde brått når jeg var ganske ung. Det meste falt fra hverandre av familie etter han gikk bort. Etterhvert som vi ble eldre ble det mer og mer krangel. Så ble kontakten mindre og mindre til den tilslutt ble ingenting. 

Ts 

 

Anonymkode: 4f02e...71e

Ok. Veldig trist å lese det du skriver. Det er vanskelig å trøste iblant. Ord blir så tafatte, men så vil en gjerne skrive noe som kan hjelpe litt. Jeg finner ikke ordene nå dessverre, så vil bare ønske at noen kommer i din vei. ❤️

Anonymkode: d27ff...195

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hei, 

Jeg er helt alene. Jeg har ingen. Ingen som venter på meg hjemme, ingen kontakt med familie eller slekt. Ingen venner. Sitter alene fra jeg kommer hjem fra jobb og til jeg legger meg. Har datet en mann nå; hadde troen på at jeg endelig skulle komme ut av ensomheten... Nei ... Jeg skulle ikke få oppleve kjærlighet denne gangen heller... Begynner å bli vant til det nå... Jeg sitter igjen alene. Tårene har strømmet fra øyene i 2 dager nå. Klarer å ta meg sammen når jeg er på jobb. Med engang jeg setter meg i bilen renner tårene igjen. 

Anonymkode: 4f02e...71e

Hvor gammel er du? Du skriver du sitter alene etter jobb, hva med å få deg en hobby? Noe du liker å drive med? Da kan du jo møte andre der. Tror jeg ville satset på bekjentskap/vennskap i stedet for en kjæreste, før man kommer dit må man ha det bra med seg selv.

Du må nok jobbe med deg selv først, livet er hardt. Men å bygge seg opp selv mentalt er viktig. Å være mye alene er viktig å lære seg å like, ellers blir livet enda mer vanskelig.

Anonymkode: 0dc0e...c59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ok. Veldig trist å lese det du skriver. Det er vanskelig å trøste iblant. Ord blir så tafatte, men så vil en gjerne skrive noe som kan hjelpe litt. Jeg finner ikke ordene nå dessverre, så vil bare ønske at noen kommer i din vei. ❤️

Anonymkode: d27ff...195

Takk ❤ Ordene dine og dere andre andre varmer. Jeg er egentlig en veldig sterk person, men tror det ble for mye nå. 

Skjønner godt at det er vanskelig å finne ord. Så ikke tenk på det. Bare det at du og dere andre svarer gjør nok. 

Ts 

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 klemmer. Jeg er mye alene og ensom når jeg ikke har barna ene uka og kjæresten er på jobb i 2 uker (ja, vet jeg er heldig som har det). Ingen familie nært og svært få venner. De "vennene" jeg hadde ga meg en større følelse av ensomhet så har gradvis begynt å gi slipp på dem. Jeg har lastet ned venneapper og blitt kjent med folk derfra😊 god erfaring derfra! Har meldt meg som frivillig i røde kors, kanskje noe for deg? Var alene hele forrige uke og omtrent uten å snakke med noen etter jobb i mange timer, så jeg har dyp medfølelse for deg. Det er tungt.. 

Anonymkode: 9cf2f...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvor gammel er du? Du skriver du sitter alene etter jobb, hva med å få deg en hobby? Noe du liker å drive med? Da kan du jo møte andre der. Tror jeg ville satset på bekjentskap/vennskap i stedet for en kjæreste, før man kommer dit må man ha det bra med seg selv.

Du må nok jobbe med deg selv først, livet er hardt. Men å bygge seg opp selv mentalt er viktig. Å være mye alene er viktig å lære seg å like, ellers blir livet enda mer vanskelig.

Anonymkode: 0dc0e...c59

Er 33.

Jada, har vært innom tanken med å finne en hobby. Når man egentlig føler man ikke har verdi, så blir det en liten kamp det også. Men har absolutt tenkt tanken, så driver å tenker på det. 

Ts 

Anonymkode: 4f02e...71e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre TS, stor klem til deg❤ 

Er det noen på jobben din du kan ta en kaffe med? Det er jo mange aktiviteter man kan gjøre hvor man blir kjent med folk, men spørs jo hvor du bor da. Men DNT har masse turer, frivillighet er nevnt, strikkekafé, fotoklubb, hvis du har hund eller vil ha hund så er det masse sånne hundeturgrupper og slikt (mye selskap i å ha dyr også). Pass på å være med på noe der du må snakke med noen, ikke bare treningssenter hvor du kan gå rundt ubemerket lissom. 

Og du er ikke verdiløs! 

Lykke til❤

Anonymkode: 6d31e...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt i finn en venn delen av forumet her. Kanskje du finner noen du kan prate med på en jevnlig basis?

Anonymkode: 627eb...b76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...