Gå til innhold

Til deg på 160 cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trives egentlig helt greit, er litt dvask med 53kg og følte meg mye freshere da jeg trente og veide 57kg. For min del er 53kg for lite, tror det er musklene som forsvant. 

Anonymkode: e8700...a0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 1,63. veier 66, skal gå ned 7 kg tenker jeg. 55-60 kg er perfekt ( går av meg graviditetskilo nå). 

Anonymkode: b145e...1e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 cm høy og veier 54-56 kg. Er veldig slank og trives med vekten, men det tok litt tid før jeg ble vant til vekten. Veide mellom 45-48 kg ganske lenge og følte meg selvfølgelig ganske stor da jeg la på meg, men det var bare fordi jeg var vant til å veie mindre/å være undervektig. For ja, når du veier så lite så er du undervektig og jeg så det ikke selv. Nå har jeg mer former, litt større pupper og føler meg kvinnelig med den vekten jeg har nå :) (trodde aldri jeg skulle si det, men er veldig fornøyd nå).

Anonymkode: 78316...5c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren jeg er overvektig. Jeg er 158 og veier 72 kg. Må ned nå, tenkt på det lenge og det er min skyld. 

Anonymkode: 7b002...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 cm, og veier 58 kg. På det meste har jeg veid 67 kg. Før sommeren veide jeg 61 kg. Har gått ned litt. Har endret litt på kostholdet + intervalltrening og litt styrketrening. 

Drikker kun vann(ikke nor jucie, brud ++), mye grønnsaker, unngår veldig karbohydratholdig mat som pasta og ris(bytter ut ris med bygg, bulgur els)

Anonymkode: 303b4...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 cm og vekta varierer mellom 49 og 53 kg. Trives best på 49-50, da føler jeg meg lett og spretten i kroppen :) Har veid 45 i perioder med mye stress, da fikk jeg kommentarer på at jeg var for tynn. Er ikke supersterk eller supertrent, men sykler hver dag og tar rundt 70 kg i knebøy, så føler meg i god form med ved vekta jeg har, som for meg er det viktigste. 

Anonymkode: 0796a...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

159 cm og 48 kg. Har veid det samme i årevis, det er her kroppen vil være. Føler jeg spiser hva jeg vil, men tror kanskje at jeg er småspist i forhold til andre. Vet ikke helt for jeg teller ikke kalorier. Har fått kommentarer på at jeg er heldig som kan spise hva jeg vil, og kommentarer på at jeg spiser så lite. Så lite eller mye mat er alt etter øyet som ser. 

 

Anonymkode: 776a1...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er 163 cm høy og veier 54-56 kg. Er veldig slank og trives med vekten, men det tok litt tid før jeg ble vant til vekten. Veide mellom 45-48 kg ganske lenge og følte meg selvfølgelig ganske stor da jeg la på meg, men det var bare fordi jeg var vant til å veie mindre/å være undervektig. For ja, når du veier så lite så er du undervektig og jeg så det ikke selv. Nå har jeg mer former, litt større pupper og føler meg kvinnelig med den vekten jeg har nå :) (trodde aldri jeg skulle si det, men er veldig fornøyd nå).

Anonymkode: 78316...5c9

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

57 og vil ikke noe ned for da mister jeg formene :)

Anonymkode: 8f8b5...209

56-57 er helt perfekt for oss på 160 cm❤

Anonymkode: b8757...9d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 161 og 65 kg, jeg trivest best når jeg er 57 kg. 

Anonymkode: 53c68...0f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

160 og veier 43 kg :( Har vært mye syk i det siste, så det er nok derfor. Tidligere veide jeg 46 kg. Jeg vil mer enn gjerne gå opp i vekt, føler meg mer som et barn enn en kvinne (er 30 år). 

Anonymkode: 898ec...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:
56-57 er helt perfekt for oss på 160 cm❤

Anonymkode: b8757...9d0

For deg, men ikke for alle. Jeg trives best på rundt 50 kg (161 cm). Jeg har aldri fått kommentarer på at jeg er for tynn, men ser "normalt slank" ut med denne vekten.

Anonymkode: cdfb6...bdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

For deg, men ikke for alle. Jeg trives best på rundt 50 kg (161 cm). Jeg har aldri fått kommentarer på at jeg er for tynn, men ser "normalt slank" ut med denne vekten.

Anonymkode: cdfb6...bdf

Jeg har veid 50 kg selv, og da er superduperslank! Jeg vil tro de fleste, inkludert deg, ser vanlig slank ut(ikke sykelig tynn) med 50 kg. Men for meg som alltid har trent og har mye muskler på kroppen så ser 56-57 kg helt bomb ut på meg. Får mye skryt for sexy timeglassform ;) og at jeg er sunn og sterk.

De som derimot veier 43 og i det området må jo se helt syke ut. Jeg veide 47 kg på ungdomsskolen, og da var jeg TYNN!

Anonymkode: b8757...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 161 pg veier ca 68 kg. Trener tung styrke, og har snart 6-pac på magen. Har veid 54 kg før, og det kledde jeg ikke. Skal derimot ned til 65 kg for å få frem muskler bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har veid 50 kg selv, og da er superduperslank! Jeg vil tro de fleste, inkludert deg, ser vanlig slank ut(ikke sykelig tynn) med 50 kg. Men for meg som alltid har trent og har mye muskler på kroppen så ser 56-57 kg helt bomb ut på meg. Får mye skryt for sexy timeglassform ;) og at jeg er sunn og sterk.

De som derimot veier 43 og i det området må jo se helt syke ut. Jeg veide 47 kg på ungdomsskolen, og da var jeg TYNN!

Anonymkode: b8757...9d0

Ja, det er individuelt hvordan kroppene våre kler vekten, men det er også individuelt hvordan vi definerer "slank", "tynn" eller "lubben". Jeg tenker også at å veie typ 45 kg med vår høyde er alt for lite, og at de som veier det må se veldig tynne ut. Men ser at de som svarer her som veier lite mener de ikke er for tynne. På motsatt side kan jeg ikke forstå at noen av de som svarer de veier typ 70 kg med vår høyde kan se noe annet enn overvektige ut. Selv om de ikke syns det selv. 

Anonymkode: cdfb6...bdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 kg. På min kropp er det helt supert. Jeg har kurver der de skal være (84-63-86). Veier jeg mot 60 så blir jeg lubben, veier jeg mot 50, så blir jeg for tynn.

Anonymkode: 8f0d9...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

156 cm og 55 kg. Jeg ser altfor tynn ut om jeg bekker ned på 50 (timeglassfigur) og jeg føler meg mye bedre som både trent og «myk». Har vært 49 kg og så regelrett syk ut selv om det er innafor normal bmi.

Anonymkode: bc97d...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...