Gå til innhold

Til deg på 160 cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din vekt nå, og trives du med den? Jeg veier 55 kilo ca, men bør absolutt kanskje gå litt ned. Jeg var ganske tynn på 50 kilo, så såpass bør jeg ikke ned. 

Anonymkode: a1b79...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ganske tynn på 50 kilo

Da kan jo ikke 55 være nevneverdig for mye...

Anonymkode: 8a71c...31b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 157, veier 46 kg. Synes jeg ser ok ut, men veier litt mer enn jeg gjorde før. Vurderer å gå ned et par tre kg til, så er jeg fornøyd:) Samtidig har nok ikke vekta så mye å si, så lenge man føler seg fin og er frisk. Ser man på meg, skulle man tro jeg veide mer, men det er ikke tilfellet.

Anonymkode: b7671...816

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Da kan jo ikke 55 være nevneverdig for mye...

Anonymkode: 8a71c...31b

Ikke for, men nok til å føle seg ukomfortabel. Merker godt når jeg har gått opp noen få kilo. 

Anonymkode: a1b79...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 157, veier ca 45, pluss minus 1 kilo. Jeg bør ikke gå særlig ned i vekt for å trives, ei heller særlig opp. Kjipt å være lav, man har så lite å gå på.

Anonymkode: e0298...b65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160, og veier 80 kg, er jo ikke fornøyd nå. Ønsker å gå ned til 65 kg. Kan ikke veie under 60 kg, men det er fordi jeg er mye mindre på overkroppen enn underkroppen. Så kommer jeg under 60 kg, så ser jeg jo syk ut i ansiktet. Sånn som nå, så bruker jeg str. 38/40 i overdeler og størrelse 44 i underdeler. 

Anonymkode: 215f0...ffc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også 160 cm blank og svinger mellom 56 og 60 kg. Trives best på  56 kg.

Anonymkode: b8757...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46, synes det er ok vekt, helt til jeg blir sterkere av styrketrening, da regner jeg med at jeg vil gå opp i vekt grunnet muskler. 50kg godt trent tenker jeg burde bli ca bra. 46kg er ok når man ikke er spesielt trent

Anonymkode: 77449...56d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 og veier 64 kg. Jeg er overhode ikke overvektig. Men jeg er 45 og dermed litt større i kroppen enn før. Jeg er fornøyd med vekten.

Anonymkode: 534fb...5d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 159 cm og veier vel ca 71 kg. Kunne tenkt meg å veie rundt 50-55 kg igjen, men hæler ikke å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 60b1b...2eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og ca 58-60 kilo. Kunne sikkert ha veid 5 kilo mindre, men skulle ønske jeg hadde større pupper... 

Anonymkode: f6bcd...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 163 og 53 kg. Det er helt greit, men jeg ser svært mager ut om jeg bare taper et par kg til, pga stress, reise eller sykdom. Ville ideelt sett veid 55-57.

Anonymkode: 59b48...ceb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 163 cm høy og svinger mellom 44 og 45 kg. Bør nok ligge der for å ikke kjenne meg dårlig og uvel men syns selv jeg er tykk 

Anonymkode: 7ba00...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er 163 cm høy og svinger mellom 44 og 45 kg. Bør nok ligge der for å ikke kjenne meg dårlig og uvel men syns selv jeg er tykk 

Anonymkode: 7ba00...4fe

Anbefaler deg å gå til fastlegen, du er jo undervektig.

Anonymkode: 4e94e...165

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Anbefaler deg å gå til fastlegen, du er jo undervektig.

Anonymkode: 4e94e...165

Jeg er hos fastlegen jevnlig grunnet psykiske problemer (ikke spiseforstyrrelser) det har jeg aldri hatt. men vekten er ikke nevnt der ei heller som et problem. Jeg er i midten av 20 årene 

Anonymkode: 7ba00...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 cm høy og veier 52 kg, har tidligere veid 45 kg som er for lite og 60 kg som er altfor mye.

Anonymkode: 8a029...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...