Gå til innhold

Dusjhette


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Jeg vasker definitivt ikke håret hver gang jeg dusjer! Men dusjhette? Husker de fra jeg var liten. Ekkelt med vannet som trommer på plastikken på hodet :tunge1::ler: Setter opp håret jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dusjhette er finfint å bruke ved hårfarging, eller hårkur. Men da er det "brødposetypen" til engangsbruk, ingen blomstrete tykke hetter på mitt bad!

Er vel mest godt voksne damer med permanent o.l. som faktisk bruker dusjhette til dusjing. De samme damene som går til frisøren og ber om vask og legg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vasker heller ikke håret hver dag; det er faktisk ikke bra verken for hodebunn eller hår, selv om man bruker bra produkter. OG det er pes å tørke håret. Bruker h&m-dusjhette, og JA, det ser teit ut, men det er nå bare jeg som ser det.

Sånne badehetter som Leola og Titti snakker om, sånne 70-talls, brukte barneskolelærerne mine langt ut på åttitallet. De rene korallrev, faktisk:) Så i hvert fall ut som diverse havbunnsvekster oppå hodene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Jeg har en dusjhette. En rosa en med tegninger av en jente som har på seg lik badehette :ler:

jeg bruker den faktisk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjekke å bruke som beskyttelse over fatet med kaker eller vafler på terrassen en varm sommerdag med mye fluer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har -langt- hår.. og vasker håret hver dag, inkl balsam..

men så er jeg gutt da.. så jeg har kansje ikke stemmerett

*tusle vekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...