Gå til innhold

Dusjhette


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gubbanoa

Når jeg er på hoteller og sånt, ligger det ofte dusjhetter på badet. Men er det noen som bruker det, da? Trodde det var fryktelig gammeldags? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Når jeg er på hoteller og sånt' date=' ligger det ofte dusjhetter på badet. Men er det noen som bruker det, da? Trodde det var fryktelig gammeldags? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?[/quote']

Kansje de er beregnet på 'gamle' gjester? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

hvem er det som går i dusjen men ikke vasker håret da?

hmm.. i dag tar jeg kroppen , så tar jeg håret i morgen. hi-hi så gøy, da har jeg noe å gjøre i morgen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Jeg vasker ikke alltid håret når jeg dusjer, men har aldri brukt dusjhette...

Har heller aldri sett noen som har brukt dusjhette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

skindeep skrev:

hvem er det som går i dusjen men ikke vasker håret da?

hmm.. i dag tar jeg kroppen , så tar jeg håret i morgen. hi-hi så gøy, da har jeg noe å gjøre i morgen også...

Tydelig at ikke du har langt hår :wink:

Jeg vasker ikke håret hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skindeep skrev:

Tydelig at ikke du har langt hår :wink:

Jeg vasker ikke håret hver morgen.

Samme her!

Jeg vasker håret annenhver dag, men dusjer hver dag. Ser ikke noe poeng i å bruke shampo, balsam + tid på å tørke og fikse håret hver dag når min hårtype ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg vasker heller ikke håret hver dag. Da setter jeg opp håret, dusjhette er noe som ikke finnes i min verden.

:brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt dusjhette tidligere jeg heller, men vi fikk en søt en i gave i fjor så nå hender det at jeg bruker den. Har dusj i kjelleren, og der har jeg ikke strikker og ting liggende så hvis jeg har løst hår når jeg går til dusjen er dusjhetta grei å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har ikke dusjhette hjemme, men tror egentlig jeg skal skaffe meg en.

Har langt hår som jeg vasker annenhver dag. Men jeg dusjer jo hver dag, og håret blir jo vått de dagene jeg ikke skal vaske det også. Hvertfall langs hårfestet og nederst. Det er igrunn ganske irriterende.

Så en dusjhette hadde igrunn vært veldig praktisk det.

Men - jeg er helt enig i at det ser komisk ut! Typen kommer vel til å knekke sammen av latter om det plutselig dukker opp en busjhette på badet (gjerne en av den gammeldagse sorten - en sånn boblete en med blomster på. Tihi) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

Det hender at jeg bruker dusjhette på hoteller. Bryr meg ikke akkurat om hvordan jeg ser ut på badet om morgenen :ler: Selvom jeg bruker strikk i håret så spruter det vann opp og gjør at håret blir vått - ved å bruke både strikk og dusjhette så slipper man det problemet. Det nytter derimot ikke å bare bruke hotellenes dusjhetter - de har altfor løse strikker og håret faller ned om man ikke setter håret opp i strikk samtidig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er jeg jo enig da.... det er jo veldig kjekt for det er ganske irriterenes å bli små våt i håret, hvertfall mitt hår... men jeg synes det blir så tett under ei dusjhette....

det er jeg som er gjesten over forresten. glemt å logge meg inn. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
(gjerne en av den gammeldagse sorten - en sånn boblete en med blomster på. Tihi) :ler:

Åh! Det måååå du kjøpe! :) Det hadde væt så morsomt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leola

Unnskyld, men nå tror jeg dere blander sakene - dere snakker om badehette - noe som er noe helt annet enn en dusjhette :ler:

Badehetter er tettsittende og gjør håret helt flatt - dusjhetter er løstsittende - litt posete med en strikk nederst om dere forstår ? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker dusjhetten på hotellet til å holde håret borte når jeg vasker ansiktet. Bruker hårbånd (pannebånd-aktig) til dette hjemme, men drar med meg minst mulig når jeg er ute og reiser. Det kan også være deilig å ta en dusj når man kommer frem til hotellet etter en lang dag med reising, men dersom det er seint er det praktisk å ikke bli våt i håret så man slippere å legge seg med vått hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

Ok Titta - jeg trodde du mente sånne fra 70-tallet med bittesmå bobler og blomster som stod opp til pynt på toppen. Veldig vanlig at litt eldre damer brukte dem til bading :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Halloooo, ingen som har sett dusjhettene på Hennes??? Du får kjøpt "gammeldagse", søte rosa dusjhetter med uskyldig mønster. Overhodet ikke likt de bestemoraktige badehettene som det ble vist bilde av her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vaske håret hver gang jeg dusjer? Ikke tale om med et 70-80 cm langt hår med dreads. Det går noen dager imellom hver hårvask slik at ikke håret ødelegges.

Men til temaet: Dusjhette? Neinei! Setter opp håret i tutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...