Gå til innhold

hostesaft


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har lest att slimløsende hostesaft kan være bra og drikke når du prøver og bli gravid. er det jeg som har misforstått eller er dette tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok under kategorien "Kjærring råd", men du skal i så fall bruke f.eks Solviopek (eller et navn der i nærheten :-) ) vanlig dosering for voksne, i tiden rundt EL.

Hostesaften skal gjøre det mer tydelig når EL slimet kommer.

Har egentlig ikke hørt om noen som har fått det til med hostesaft. Men det er vel ikke farlig å prøve :-) Tro kan som kjent flytte fjell, og det er jo resultatet vi er opptatt av, er det ikke?

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen som vet hvorfor slimløsende hostesaft skal virke? Virker det slimløsende på eggløsningsslimet? Altså også for dem som har endo..trose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg husker at jeg leste en artikkel i ett ukeblad for noen år siden om en dame som hadde sliti lenge med å bli gravid.

Hun hadde prøvd hostesaft og hadde blitt gravid med en gang. Samme skjedde da du ble gravid med nr 2.

Mener å huske at "forklaringen" kunne ligge i at hun hadde meget tykt EL-slim og ved å drikke hostesaft ble dette tynnere og det ble lettere for egget å feste seg.

Høres jo utrolig ut men kanskje verdt ett forsøk - ihvertfall hvis man har prøvd alt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...