Gå til innhold

Hvor shopper du klær?


Gjest skindeep

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Shopper ikke klær på internett, går i butikken, jeg. En gang for mange år siden bestillte jeg fra Ellos-katalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For praktiske billige klær bruker jeg Hennes & Mauritz.

Når jeg skal kjøpe noe stilig, kan det finnes billige klær på QXL, men man finner ofte ut at det er bedre å gå i butikk sånn at man får prøvd de først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

sdjelden jeg bestiller over nettet, men hender jeg finner noen godbiter på eviltwin.no eller ebay.com! Men foretrekker å prøve tøyet først, har gått i dass når tingene kommer i posten endel:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Foretrekker å prøve klærne og kjøper derfor nesten aldri klær på nettet. Det eneste unntaket har vært H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun kjøpt klær fra asos.com og er i grunnen fornøyd med alt jeg har kjøpt der. Men det er jo surt med denne tollen, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender jeg handler på H&M og Sportmann på nettet, men eller liker jeg best å handle i butikker. Når jeg bestiller på nettet er det fordi jeg ser noe i katalogen som jeg ikke har sett i butikkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler fra www.asos.com www.hm.com www.gojane.com

Har dessuten akkurat kjøpt (og mottatt) en klokke fra www.dsforless.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favorittsteder er:

www.nordstrom.com (selger bl.a. DKNY og Ralph Lauren, må få sendt varene via www.magnum.no, men det er veldig greit)

www.sierratradingpost.com (outlet for friluftsutstyr og - klær, leverer raskt)

www.jcpenney.com (kjøper levi's der, har i masse fasonger og størrelser, til og med mammalevi's)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...